;
تفریح و سرگرمی

اگه مار را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت دید با شناسایی مار: استتار در میان حیوانات با اهداف گوناگون انجام می شود. شکارچی برای رسیدن به طعمه و طعمه برای دور ماندن از چشمان شکارچی. تصاویر موجود از استتار این حیوانات در طبیعت بسیار جالب توجه هستند. این تصاویر می توانند اثبات کنند که تا چه اندازه دید آدمی می تواند اشتباه کند و بعضی جزئیات را نبیند. در تست قدرت بینایی با مار جنگل شما می توانید قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را ازمایش کنید. در صورتی که بتوانید مار را در هر تصویر با یک نگاه شناسایی کنید دارای قدرت دید و تمرکز بسار خوبی هستید. با تست قدرت دید با شناسایی مار و مجله خبری چشمک همراه باشید.

نوع زندگی بشر در سال های اخیر باعث نوعی بی تحرکی گردیده است. عدم فعالیت مناسب جسمی و روحی، سلامت او را مورد تهدید قرار داده است. منشا بسیاری از بیماری های مختلف در حوزه سلامت مربوط به همین موضوع است. به همین دلیل برخی از پزشکان معتقدند که ورزش منظم، تغذیه مناسب و همچنین انجام مرتب بازی های فکری منجر به افزایش فعالیت های مغزی می شود.

انجام فعالیت های مغزی می تواند به بهبود عملکردهای شناختی همچون جزئی نگری، دقت، توجه و حضور ذهن کمک کند. محققان معتقدند که یکی از دلایل رشد بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و … می تواند کمبود فعالیت مغزی باشد. انجام این تست ها نیاز به دقت و تمرکز کردن دارد و همین مسئله مغز شما را وادار به فعالیت می کند.

شاید بپسندید: گربه اخمو تصویر رو پیدا کنی، چشات تیز مثل عقابه!

تست قدرت دید با شناسایی مار

قدرت بینایی، دقت ذهن و تمرکز آدمی رابطه مستقیم با عملکردهای مغزی دارند. در صورتی که مغز بتواند فعالیت مناسب داشته باشد، قدرت تمرکز و دقت افزایش می یابد. با افزایش توانائیهای شناختی شما بهتر می توانید جزئیات را مشاهده و بررسی کنید. البته ناگفته نماند برای افزایش عملکرد مغزی باید این نوع چالش ها و بازی های فکری را بر اساس وقت و زمانی که به شما داده شده است، حل نمائید.

در تست قدرت دید با شناسایی مار شما با یک نگاه باید مار را شناسایی کنید. در این صورت مغز شما برای دست یافتن به نتیجه نیاز دارد که بیشتر دقت و تمرکز کند. همین موضوع کافی است که مغز شما بیشتر فعالیت کند. اگر آماده هستید تصویر را با یکدیگر مرور می کنیم.

در این تصویر شما باید ماری که خود را به خوبی با محیط اطرافش ترکیب کرده است شناسایی کنید. ممکن است در یک نگاه نتوانید این مار را شناسایی کنید. اما نگران نباشید. با انجام تست های مختلف می توانید قدرت و توانائیهای شناختی خود را افزایش دهید. اگر آماده هستید، تصویر تست قدرت دید با شناسایی مار را نگاه کرده و سپس مار درون تصویر را شناسایی کنید.

شاید برایتان جالب باشد: تست قدرت دید: خرس عسل خوار را بین زنبورها شناسایی کنید!

تست قدرت دید با شناسایی مار

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل مثل سگ پشیمان است!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید:  آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

 

 

.

.

بیشتر بخوانید: چشات تیز مثل عقاب باشه، خرگوش های مخفی تصویر را پیدا می کنی!

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی مار

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

دکتر آرفناکیس از موسسه فناوری ایلینویز توضیح می‌دهد: «ناهمسانگردی انتشار بالاتر در بیماران مسن که فعالیت‌های شناختی مکرر دارند، نشان می‌دهد که این افراد دارای ویژگی‌های مغزی شبیه به افراد جوان‌تر هستند». بنابراین فعال نگه داشتن مغز خود با پازل هایی مانند این ممکن است به جوان نگه داشتن مغز شما بدون توجه به سن شما کمک کند.

خوب دقت کنید. بر روی این تنه خشکیده، مار توانسته خود را با آن ترکیب کند و مطمئن هستیم که بیشتر افراد در یک نگاه نمی توانند این مار را شناسایی کنند. بر اساس یک مطالعه در دبیرستان آمریکا، از میان 18 نوجوان شرکت کننده در این ازمون تنها 2 نفر توانستند که این مار را در نگاه اول شناسایی کنند. مار دقیقا همینجاست.

احتمالاً بپسندید:حکایت خارکن و دختر پادشاه: داستان مرد خارکنی که دختر پادشاه را از قبر درآورد و با او ازدواج کرد! 

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی لاک پشت و مار | داستان از چاله درآمد داخل چاه افتاد!

به هر روی اگز شما توانستید این مار را در نگاه اول پیدا کنید، قدرت دید و تمرکز شما بسیار عالی است.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدام زندانی تصمیم دارد از زندان فرار کند!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی مار

اکنون به تصویر دوم نگاه کنید و مار را در آن شناسایی کنید!

شاید بپسندید: چیستان: خواهر دایی است اما خاله نیست! او کیست؟

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت خروس گردو دزد | خروسی که از همه حیوانات استفاده کرد تا خودش از خانه قاضی گردو بدزدد!

تصویر دوم تست قدرت دید با شناسایی مار

در این تصویر زمین پوشیده از برگ و پوشش گیاهی یک جنگل در معرض نمایش گذاشته شده است. مار توانسته است خود را به خوبی با برگ های فرسوده و زرد درختان خود را هماهنگ کند. به تصویر نگاه کنید. باید در یک نگاه این مار را شناسایی کند.

تست قدرت دید با شناسایی مار

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تصویر دوم تست قدرت دید با شناسایی مار

 قدرت دید با شناسایی مار

امیدوارم از تست قدرت دید با شناسایی مار امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  تعداد بزی که در تصویر پیدا می کنی اطلاعات جالبی درباره ات افشا می کند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  اگر پلنگ خالدار را در تصویر پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

در تصویر اول چی دیدی تا بهت بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

تست قدرت دید: خرگوش مخفی تصویر کجاست!؟

حکایت پینه‌دوز و آهنگری که دو تا زن داشت!

تست شخصیت: دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا