;
فیلم و سریال

تغییر چهره زهرا اویسی بازیگر نقش سارا در سریال خانه ما بعد از 24 سال+عکس ها میگه این اون نیست!

بیوگرافی زهرا اویسی: زهرا اویسی متولد سوم اسفند 1362 بازیگر سینما و تلویزیون است. شروع فعالیت وی از سال ۱۳۶۸ با بازی در مجموعه تلویزیونی خانه من کجاست؟ بود. از سن ۶ سالگی بازی در سینما را تجربه کرد و در سن ۹سالگی با فیلم کیمیا شناخته شد. بازی‌اش در مجموعه تلویزیونی خانه ما، او را به محبوبیت رساند. وی فرزند زهره صفوی (بازیگر) و خواهر میترا اویسی (بازیگر و چهره پرداز) و نوهٔ میراحمد صفوی (کارگردان تئاتر) است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

شاید بپسندید: بیوگرافی شهرام عبدلی، عکس های خانوادگی و علت فوت!

احتمالا بپسندید: بیوگرافی آنتونی کوئین بازیگر نقش “حضرت حمزه در فیلم محمد رسول الله”؛ همسر، فرزندان+عکس

عکس های جدید زهرا اویسی

 

 

بیشتر بخوانید: استوری عجیب مونا کرمی برای تولد خواهر شوهرش + عکس

جالب خواهد بود: جشن سالگرد ازدواج محمد رضا گلزار و همسرش در دبی +عکس

شاید بپسندید: نگار جواهریان با موهای چتری، 20 سال جوانتر شده+عکس

احتمالا بپسندید: آمیتاپ پاچان با بازیگران سریال «نون خ» همبازی می شود+عکس

بیوگرافی زهرا اویسی

احتمالا بپسندید: ظاهر متفاوت بازیگر بچه مهندس بعد از ۶ سال + عکس

بیوگرافی زهرا اویسی

زهرا اویسی در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد و سه برادر و سه خواهر دارد.

مرجان خواهر زهرا اویسی وکیل دادگستری است و ماندانا دیگر خواهر او در دنیای هنر فعال است و مریم دیگر خواهر خانم بازیگر است.

میترا اویسی با نام ماندانا در دنیای هنر شناخته میشود و در زمینه چهره پردازی فعالیت دارد و همسرش پسر اسدالله جعفری جوزانی است که او هم به مانند همسرش در زمینه چهره پردازی فعالیت میکند. زهرا اویسی در دامان زنی هنرمند به صفوی متولد شد و راه مادر را در دنیای هنر ادامه داد.

زهره صفوی مادر خانم بازیگر دختر میراحمد صفوی کارگردان قدیمی تئاتر است و زهرا اویسی در این خانواده هنرمند متولد شد و به سمت بازیگری سوق پیدا کرد.

یکی از شایعات مهم زندگی زهرا اویسی نسبت میان او و فتحعلی اویسی است که در اغلب موارد به اشتباه او را به عنوان دختر فتحعلی اویسی معرفی می‌کنند. اما در واقع هیچ نسبت فامیلی میان این دو وجود ندارد. شایعات پیرامون نسبت پدر و دختری فتحعلی اویسی و زهرا اویسی تا جایی پیشروی کرد که زهرا اویسی عکسی از پدر و مادرش را به اشتراک گذاشت و به صورت رسمی اعلام کرد که با وجود ارادت خاصی که به فتحعلی اویسی دارد اما این بازیگر پیشکسوت پدر او نیست.

شاید بپسندید: عکس های دخترکشی بازیگر نقش بابا پنجعلی “سریال پایتخت” در 71 سالگی!

احتمالا بپسندید: بیوگرافی ماهره حفیظ خان بازیگر زیبای پاکستانی + عکس های جدید!

وکالت شغل اصلی زهرا اویسی

زهرا اویسی اگرچه از کودکی به بازیگری علاقه مند بود و به عنوان اولین حرفه اش بازیگری را انتخاب کرد و بعد از گرفتن دیپلم در سریال های ماندگاری چون خط قرمز و خانه ما ایفای نقش کرد اما تلاش کرد تا در کنار بازیگری شغل دیگری هم داشته باشد تا در دورانی که پیشنهادی برای بازی ندارد بتواند یه شغل دیگری تکیه کند.

شاید بپسندید:ایلجیمای واقعی کیست؟ رابین هود در دوران چوسان را بشناسید!

بیوگرافی زهرا اویسی

خواهر زهرا اویسی وکیل پایه یک دادگستری است و با تشویق های او زهرا اویسی تصمیم گرفت تا به عنوان شغل اصلی حقوق و وکالت را انتخاب کند و در رشته حقوق تحصیل کرد.

زهرا اویسی در خانواده ای هنرمند متولد شد و همین موضوع سبب گرایش او به سمت بازیگری گردید و از سن 6 سالگی وارد دنیای هنر شد.

ماجرای بازیگر شدن زهرا اویسی

اولین تجربه بازیگری زهرا اویسی به دوران کودکی او و حدود سال 1368 مربوط است. محمد حسن زاده کارگردان قدیمی سینما اولین تست بازیگری را سر صحنه یک سریال از زهرا اویسی گرفت.

در واقع ماجرا از این قرار بود که زهرا اویسی پشت صحنه سریال مادرش به تقلید مدل راه رفتن مادرش می پردازد و این تقلید رفتار توجه جعفر بزرگی را جلب میکند و محمد حسن زاده کارگردان این فیلم از او تست بازیگری میگیرد اما این فیلم مجوز نمایش دریافت نکرد اما راهی برای ورود او به دنیای هنر شد.

شاید بپسندید: مزدک رستمی بازیگر نقش نیما در هشت و نیم دقیقه+ عکس و بیوگرافی

اولین سریال زهرا اویسی

سریال خانه من کجاست به کارگردانی محمد حسن زاده اولین تجربه بازیگری زهرا اویسی در تلویزیون است که روایتگر زندگی یک مادر است که فرزندانش او را به خانه سالمندان برده اند.

زهرا اویسی در این سریال با بازیگران صاحب نامی چون فرخ لقا هوشمند، مهدی میامی، جعفر بزرگی و… همبازی بود.

اولین فیلم سینمایی

فیلم سینمایی لبه تیغ به کارگردانی جمال شورجه سال 71 ساخته شد و زهرا اویسی در اولین تجربه سینمایی اش مقابل دوربین این فیلم سینمایی رفت.

چهره های سرشناس زیادی در فیلم لبه تیغ ایفای نقش کردند و زهرا اویسی درحالی که سن کمی داشت در کنار این هنرمندان ایفای نقش کرد و درس بازیگری آموخت. در این فیلم زهرا اویسی در کنار بازیگرانی چون بیژن امکانیان، اصغر محبی، رضا بابک، جمشید اسماعیل خانی، گوهر خیراندیش، رضا بنفشه خواه، سعید امیرسلیمانی، هما خاکپاش و… مقابل دوربین رفت.

زهرا اویسی در فیلم کیمیا

لبه تیغ اولین فیلم سینمایی زهرا اویسی بود اما این بازیگر کشورمان با بازی در فیلم سینمایی کیمیا به کارگردانی احمدرضا درویش در سال 1373 به شهرت بیشتری در میان اهالی سینما دست یافت.

زهرا اویسی در فیلم کیمیا

شهرت در تلویزیون

زهرا اویسی از بازیگران سینما و تلویزیون است که به نظر میرسد ایفای نقش در تلویزیون از او چهره شناخته شده و محبوب تری میان مردم ساخته است و اغلب مردم او را با نقش هایش در تلویزیون می شناسند.

زهرا اویسی در سریال خط قرمز

سریال خط قرمز به کارگردانی قاسم جعفری سال 80 از شبکه سه سیما پخش شد و یکی از سریال های جذاب و پرمخاطب تلویزیون تبدیل شد.

زهرا اویسی با بازی در نقش همسر دوم پدر رامین در این سریال دیده شد و در کنار بازیگرانی چون شهرام حقیقت دوست، پویا امینی، حسن اسدی، شهرام عبدلی، مجید مشیری، ایمان اشراقی، علی منصوری، مهسا کرامتی و…. در این سریال ماندگار به ایفای نقش پرداخت.

زهرا اویسی در سریال خانه ما

سریال خانه ما به کارگردانی مسعود کرامتی در سال 79 از شبکه سه سیما پخش شد و یکی از سریال های ماندگار و پرخاطره تلویزیون در دهه 70 است.

زهرا اویسی با سریال خانه ما در میان به شهرت و محبوبیت ویژه ای دست یافت و با نقش سارا در این سریال حسابی دیده شد. در سریال خانه ما بازیگرانی چون رضا بابک، گوهر خیراندیش، مانی نوری، وحید رهبانی، کیمیا ذوالفقاری و… به ایفای نقش پرداختند.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: استایل خاص تابستانی سانیا سالاری+چقدر رنگ زرد میاد بهش!

جالب خواهد بود: استایل خفن و تابستانی سپیده خداوردی در شیراز + عکس

شاید بپسندید: علی منصوری بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز در 50 سالگی کجاست و چیکار می کنه+عکس پسر و دخترش!

احتمالا بپسندید: بیوگرافی حاج صادق آهنگران، همسر و فرزندان و دیگر ناگفته ها+عکس های خانوادگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا