;
فیلم و سریال

علی منصوری بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز در 50 سالگی کجاست و چیکار می کنه+عکس پسر و دخترش!

بیوگرافی علی منصوری: علی منصوری متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. علی منصوری فارغ التحصیل لیسانس بازیگری تئاتر از از دانشکده هنر و معماری تهران می‌باشد، با سریال خط قرمز بسیار مشهور شد و حالا در کار موسیقی است. او در سال ۱۳۷۸ اولین آلبوم خود بنام ایلیا که تنظیم آلکترونیک آن برعهده اش بود را منتشر داد که قطعه گل ارکیده آن بسیار شنیده و مشهور شد. در این مطلب  بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی علی منصوری و عکس های خانواده او همراه باشید.

بیشتر بخوانید: استوری عجیب مونا کرمی برای تولد خواهر شوهرش + عکس

جالب خواهد بود: جشن سالگرد ازدواج محمد رضا گلزار و همسرش در دبی +عکس

بیوگرافی علی منصوری

علی منصوری, (ali mansouri) زاده ٢۵ شهریور سال ١٣۵٣ در تهران متولد شد. بازیگر و آهنگساز و نوازنده پیانو اهل ایران است که با بازی در سریال خط قرمز در نقش “نیما” و سریال گل مرداب به مخاطبان معرفی شد. او سالهاست که از بازیگری کناره گرفته و در حال حاضر در زمینه موسیقی و آهنگسازی فعالیت دارد

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و اکنون پدری جوان است. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام پارسا و دختر به نام لیا است.

شاید بپسندید: ساناز کیهان بازیگر نقش نگار در سریال خط قرمز الان کجاست؟+ عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید: تصاویر پرنسس های دیزنی در عرصه تبلیغات برندهای معروف پوشاک | پرنسس های مدرن در قرن 21

احتمالا بپسندید: سوتی های جالب سریال یوسف پیامبر که از چشم ها دور ماند+عکس

شاید بپسندید: عکس زن و شوهری خاص مهدی کوشکی با محیا خانم

احتمالا بپسندید: دختر بچه خانواده رزاقی “فیلم دایره زنگی” بعد از 17 سال آدم مشهوری شده+عکس های بزرگسالی!

بیوگرافی علی منصوری

احتمالا بپسندید: آغاز تولید سریال پایتخت ۷ با سارای نیکای جدید + عکس

 علی منصوری بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز

منصوری با بازی در سریال خط قرمز در نقش نیما به مخاطبان معرفی شد و هنوز چهره و نام این بازیگر درخاطره ها و یادها ماندگار شده و بینندگان تلویزیون این بازیگر را با سریال خط قرمز به یاد دارند. خط قرمز نام یک سریال تلویزیونی سبک درام و اجتماعی به کارگردانی قاسم جعفری است.

سریال خط قرمز درباره چند جوان که هر یک برای فرار از مشکلات زندگیشان، از خانه فرار کرده، دور هم جمع می‌شوند و با هدف سفر به سوی آرمان‌ها و خواسته‌های خود پا به راهی با مقصد نامعلوم می‌گذارند، سفری با حوادث ناگوار …

وی آهنگساز برجسته ای است و مدتی کارهای بنیامین را آهنگسازی می‌کرد، اما مدتهاست از ارکستر بنیامین بهادری جدا شده است، فعالیتهای مستقل خود را از سرگرفته است.

این آهنگساز با اعلام این خبر عنوان کرد: در حال حاضر از آنجایی که با خواننده خاصی همکاری ندارم، فعالیت خود را بر روی ساخت موسیقی فیلم متمرکز کرده ام و مشغول ساخت موسیقی بر روی یک فیلم و همین طور یک مستند فوتبالی هستم.

شاید بپسندید: بازیگر نقش آیدین “فیلم دختری با کفش های کتانی” در 45 سالگی+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بیوگرافی رزیتا دغلاوی نژاد، زندگی شخصی و عکس هایی از زیبایی خاله فرشته مهربون!

بیوگرافی علی منصوری

سوابق موسیقی

این بازیگر درباره کناره گیری از بازیگری و ورود به عرصه موسیقی گفته: من که پیش از این به عنوان بازیگر شناخته شده بودم با حضور در عرصه موسیقی با انتقاداتی مواجه شدم و حال که در عرصه موسیقی فعالیت میکنم، در عرصه بازیگری مورد نقد واقع میشوم. انگار هر کس هر دو هنر را با هم داشته باشد محکوم به انتخاب یکی از آنهاست.

در حالی اهالی موسیقی من را در عرصه موسیقی قبول ندارند که من از سال ۷۷ موسیقی حرفه ای را با انتشار اولین آلبومم آغاز کرده ام. این عده فکر میکنند من به واسطه رفاقت نزدیک با بنیامین بهادری وارد عرصه موسیقی شده ام و یا همکاری های نزدیکی با ایلیا منفرد داشته ام.

تولید سریال «خط قرمز» مربوط به سالهای ۸۰ است و من پیش از آن کار موسیقی کرده بودم و مدارک آن نیز موجود است.

او به دلیل علاقه به موسیقی از سن ١٠ سالگى به فراگیرى ساز روى آورد و نواختن ساز را آغاز کرد. منصوری از سال ۷۷ موسیقی حرفه ای را با انتشار اولین آلبومش آغاز کرد و در طول فعالیت هنری خود با خوانندگان معروفی همکاری داشته است. در سال ٧٨ آلبوم ایلیا وارد بازار موسیقى شد که تنظیم الکترونیک این اثر را به عهده داشت.

سوابق بازیگری

وی در سال ١٣٧۶ وارد دانشکده هنر و معمارى تهران شد و در رشته بازیگرى به تحصیل مشغول شد و اکنون دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری است.

این بازیگر کشورمان طى یک فراخوان براى بازى در نقش نیما در سریال خط قرمز انتخاب شد تا سکوی پرتابش باشد بسوی شهرت.

بازیگر نقش نیما در سریال خط قرمز، در کنار کار بازیگرى، دست از موسیقی نکشید و همچنان به ساخت موسیقى فیلم و تنظیم آهنگ مشغول بود

از جمله فیلم و سریال هایی که ایشان در آن حضور داشته میتوان به سریال های خط قرمز ، سریال گل مرداب ، سریال کمکم کن ، سریال غریبانه ، سریال با من قرار بگذار، سریال ضربان و فیلم های سرزمین مادرى ، رویاى آخر ، جاده متروک ، قند ترش و… اشاره کرد.

از جمله سوابق موسیقی وی میتوان به ساخت موسیقى براى چندین فیلم و سریال همچون: فیلمهاى م مثل معلم و قند ترش و ….اشاره کرد.

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: عکس های قدیمی بازیگران سینما و تلویزیون که شوکه می شوید+پیر شدند اما باکلاس و جذاب شدند!

جالب خواهد بود: بیوگرافی جورج آنسارا “بازیگر نقش ابوسفیان در فیلم محمد رسوال الله”، همسران و فرزندانش+عکس های شخصی

شاید بپسندید: بیوگرافی بهزاد خلج بازیگر “سریال آقای قاضی”، همسر و فرزندانش+عکس های شخصی

احتمالا بپسندید: بیوگرافی غلامعلی کویتی پور، رازهای خصوصی و سرنوشت تنها دخترش + عکس ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هجده =

دکمه بازگشت به بالا