;
فیلم و سریال

بهترین مینی سریال های نتفلیکس در سال 2022  که ارزش یکبار دیدن را دارند!

بهترین مینی سریال های نتفلیکس: مجله خبری چشمک با معرفی بهترین مینی سریال های نتفلیکس تلاش دارد که توجه مخاطبان علاقمند به فیلم و سریال را به خود جلب کند. بیشتر ما تلاش داریم که ساعات بیکاری و اوقات فراغت خود را  با تماشای فیلم یا سریال های کوتاه، سپری کنیم.  اما بیشتر اوقات بدنیال فیلم ها و سریال هایی هستیم که ارزش دیدن داشته باشند. در مطلب بهترین مینی سریال های نتفلیکس، بخش فیلم و سریال چشمک به معرفی برخی. فهرستی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 پرداخته است.

شاید بپسندید:معرفی بهترین سریال های 2023 که باید در این سال ببینید!(بخش سوم)

درباره نتفلیکس

امروزه نتفلیکس مهم‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین سرویس استریم فیلم و سریال است. هر سال تعداد زیادی فیلم و سریال در نتفلیکس ساخته می‌شوند که با رکورد شکنی‌های بسیار زیاد، مخاطبان زیادی را جذب می‌کنند. بهترین سریال‌ های نتفلیکس را ترکیبی از سریال‌های جنایی تا عاشقانه تشکیل می‌دهند که توانسته نظر طیف گسترده‌ای از مخاطبان این پلتفرم که تولید کننده محتوای سرگرم کننده است را جلب کند. در ادامه به معرفی بهترین مینی سریال های نتفلیکس در سال 2022 خواهیم پرداخت.

مطلب مرتبط: طوبا بویوک اوستون: ۸ حقیقت جالب در باره زیباترین بازیگر ترک که نمی دانستید

بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022

Inventing Anna

The Pentaverate

Devil In Ohio

The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window

The Witcher: Blood Origin

Anatomy of a Scandal

Worst Roommate Ever

Boo Bitch

به طور کلی، مینی سریال به سریال‌هایی گفته می‌شود که تنها یک فصل بوده و بسیار کوتاه هستند. با این حال، گاهاً پیش می‌آید که به دلیل موفقیت یک مینی سریال، فصل جدیدی برای آن ساخته شده و عنوان مینی سریال به سریال تغییر می‌کند. برترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 می‌توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که زمان کافی برای تماشای یک سریال کامل را ندارند.

مطلب مرتبط: بوراک اوزچیویت: ۹ حقیقت حیرت آور درباره جذاب ترین بازیگر ترک + عکس

Inventing Anna

آنا دلوی نام مستعار و جعلی آنا سوروکین است. آنا سوروکین یک مهاجر روسی بود که به صورت غیر قانونی وارد خاک آمریکا شده و تبدیل به یک سلبرتی اینستاگرامی شده بود. او با کلاهبرداری نام خود را بسیار مشهور کرده و زمان زیادی را صرف خوش‌گذرانی و خود نمایی کرده است.

شاید بپسندید: می دونی واقعاً چند ساله ای!؟| با این آزمون علمی،سن واقعی (بیولوژیکی) خودت رو تشخیص بده!

بهترین مینی سریال های نتفلیکس

هنگامی که کلاهبرداری آنا دلوی مشخص شد، او به جرم کلاهبرداری به 12 سال حبس محکوم شد. اما او ادعا کرده است که از این‌ کارها پیشمان نشده و تمام آن‌ها را برای رسیدن به قدرت انجام داده است. پس از این جنجال‌های بزرگ، نتفلیکس اعلام کرد که قصد دارد تا بهترین مینی سریال نتفلیکس 2022 را براساس زندگی آنا دلوی بسازد. جولیا گارنر نیز در نقش آنا دلوی به ایفای نقش در این سریال خواهد پرداخت.

مطلب مرتبط: لیندا اوانجلیستا سوپر مدل: پس از نابودی زیبایی اش با روسری برگشت!

The Pentaverate

جدیدترین مینی سریال نتفلیکس 2022 با نام The Pentaverate براساس فیلم So I Married an Axe Murderer محصول سال 1993 ساخته خواهد شد. داستان یک روزنامه‌نگار کانادایی که درگیر ماموریتی می‌شود تا حقیقت را کشف کند و حتی در این مسیر ممکن است خودش دنیا را نجات دهد روایت می‌کند.

شاید بپسندید: 30 زیباترین شاهکارهای معماری جهان که چشم ها را نوازش می دهند!

Devil In Ohio

شیطان در اوهایو نام یک رمان اثر داریا پولاتین است که جدیدترین مینی سریال نتفلیکس 2022 براساس آن ساخته خواهد شد. البته لازم به ذکر است که خود این رمان نیز براساس داستانی واقعی نوشته شده است.

احتمالاً بپسندید: نحوه پرورش لیمو در گلدان در 4 مرحله عملی

Devil In Ohio

در سریال Devil In Ohio، ما شاهد یک روانپزشک هستیم که در بیمارستان خدمت می‌کندو اما او در ادامه به یک فراری مرموز از فرقه‌ای شیطانی پناه می‌دهد و این اتفاق سبب تغییر دنیای او برای همیشه می‌شود. تماشای روانپزشکی که با فرقه‌های شیطانی سر و کار دارد می‌تواند برترین مینی سریال نتفلیکس 2022 را به وجود آورد.

مطلب مرتبط: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

The Woman in the House Across the Street from the Girl in the Window

شاید سریال “زن در خانه آن سوی خیابان از دختری در پنجره” یکی از بهترین سریال های ترسناک نباشد؛ با این حال این سریال می‌تواند تبدیل به بهترین مینی سریال نتفلیکس 2022 در ژانر ترسناک شود.

10 مسخره ترین رژیم غذایی کاهش وزن که باور نمی کنید کسی در گذشته آنها را انجام می داده!

بهترین مینی سریال های نتفلیکس

داستان این مینی سریال در رابطه با زنی دلشکسته است که الکل اعتیاد داشته و هیچ انگیزه‌ای برای زندگی ندارد. اما در ادامه، او شاهد یک قتل بسیار وحشتناک از پنجره خانه‌اش است که باعث می‌شود تا عقل خود را از دست بدهد.

مطلب مرتبط: ۱۰ جذاب ترین بازیگر مرد سینمای ایران

The Witcher: Blood Origin

The Witcher نام یک مجموعه از بازی‌های ویدیویی است که در سال‌های اخیر، به دلیل ساخت اقتباسی سریالی براساس آن شهرت یافته است. با این حال، یک اسپین آف از این مجموعه با نام “ویچر: منشأ خون” یکی از جدیترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 خواهد بود.

داستان منشأ خون ۱۲۰۰ سال قبل از وقایع مجموعه تلویزیونی محصول نتفلیکس جریان دارد و خلق اولین ویچر را به تصویر می‌کشد. همچنین به تمدن باستانی الف‌ها قبل از مرگشان خواهد پرداخت.

مطلب مرتبط: 15 سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شدند!

Anatomy of a Scandal

یکی دیگر از مورد انتظارترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 نیز براساس یک رمان ساخته خواهد شد. سریال Anatomy of a Scandal براساس رمانی به همین نام درحال ساخت است. این سریال به شکلی است که در هر قسمت، شاهد داستانی متفاوت خواهیم بود که یک بخش مشابه در تمامی آن‌ها وجود دارد.

احتمالاً بپسندید: ۸ نکته جالب در مورد کراش دخترای ترک و ایرانی، بوراک اوزچیویت از زبان خودش!

Anatomy of a Scandal

سریال Anatomy of a Scandal قرار است تا به ماجرای رسوایی تعداد زیادی از افراد مشهور بریتانیا بپردازد. همچنین لازم به ذکر است که تاکنون تعدادی از بازیگران این مینی سریال از جمله سینا میلر، میشل داکری، روپرت فرند و نائومی اسکات معرفی شده‌اند.

مطلب مرتبط: چهره واقعی سلبریتی ها: عکس های بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

Worst Roommate Ever

سریال Worst Roommate Ever یکی از جدیترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 است که در اوایل سال 2022 منتشر شد. لازم به ذکر است که این مینی سریال نه به صورت داستانی، بلکه به صورت یک مستند ساخته شده است.

افراد زیادی هستند که در دوران جوانی به دلیل مشکلات مالی، برای تامین خرج خانه با شخصی غریبه هم‌خانه می‌شوند. برخی از هم‌خانه‌های می‌توانند بسیار بد اخلاق باشند و تحمل آن‌ها کمی سخت باشد. با این حال، مینی سریال مستند Worst Roommate Ever پا را فراتر گذاشته و به هم‌خانه‌هایی می‌پردازد که با ظاهری کاملاً عادی، نقشه‌های بی‌رحمانه و خشونت آمیز خود را بر سر هم‌خانه‌های خود پیاده می‌کنند. این مستند می‌تواند برترین مینی سریال نتفلیکس 2022 مستند نام بگیرد.

مطلب مرتبط: آنجلینا جولی و ۷ راز زیبایی و جذابیت این ستاره مشهور هالیوود

Boo Bitch

Boo Bitch برترین مینی سریال نتفلیکس 2022 است که در تاریخی نامشخص در سال 2022 منتشر خواهد شد. این سریال داستان یک نوجوان را روایت می‌کند که همانند اکثر نوجوان‌ها، زندگی را جدی نگرفته و اهمیتی به آینده خود نمی‌دهد.

بهترین مینی سریال های نتفلیکس

در ادامه می‌توانیم نوجوان ذکر شده را مشاهده کنیم که برای اولین بار تصمیم می‌گیرد تا با تغییر نگرش خود به جهان، زندگی بهتری ساخته و در آن زندگی کند. با این حال، تنها یک روز بعد، او متوجه می‌شود که مرده و اکنون تبدیل به یک روح شده است! همچنین لازم به ذکر است که این سریال جزو مورد انتظارترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 نیز قرار می‌گیرد

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مینی سریال های نتفلیکس 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید.

شاید بپسندید: هانده ارچل: ۱۰ حقیقت جالب در مورد او که از شنیدنش تعجب می کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا