;
فرهنگ و هنرسینما

۱۰ جذاب ترین بازیگر مرد سینمای ایران

ما همیشه علاقه زیادی به دیدن فیلم و سریال ها داریم. به ویژه زمانی که از چالش ها و مشغله های زیاد زندگی کلافه هستیم. دوست داریم فارغ از هر افکاری بنشینیم و فیلم و سریال مورد علاقه مان را ببینیم. فیلم وسریال ها زمانی بیشتر برای ما جذابیت دارند که بازیگر مورد علاقه ما هم در آن حضور داشته باشد. در واقع برخی از بازیگران برای ما به شدت جذاب هستند. ممکن است این جذابیت به خاطر چهره زیبا، چشمان رنگی و یا شخصیت و حرفه ای بودن آن ها در حرفه بازی گری باشد. به هر حال نباید کتمان کرد که هر فردی ممکن است به بازیگر یا بازیگرانی به شدت علاقه داشته باشد. در بخش سینما، به معرفی جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی پرداخته شده است. بیایید ببینیم کدام یک از بازیگران مورد علاقه ما در این لیست قرار دارد.

بیشتر بخوانید: 15 سلبریتی معروف که در فقر بزرگ شدند!

۱.محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی و مجرد می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری وارد سینما شد.

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. در واقع موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال ۱۳۹۲ باز هم این هنر را از سر گرفت. این بار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده. به علاوه، او به عنوان مجری و مدل فعال است  و فعالیت های ورزشی نیز دارد. فیلم های معروف او رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، سلام بمبئي، خشک سالی و دروغ است. هم چنین او در چند سریال معروف مثل ساخت ایران، عاشقانه و گیسو بازی کرده است.

بازیگر مرد

۲.شهاب حسینی

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی، سید شهاب الدین حسینی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران متولد شده و اصالتی تنکابنی دارد. او ۱۸۰ سانتی‌ متر قد دارد، متاهل و دارای دو فرزند پسر است. این مرد محبوب، ابتدا کار خود را با گویندگی آغاز کرد و سپس مجری تلویزیون شد و پس از آن نیز به ایفای نقش در سریال‌ها و فیلم‌ها پرداخت. اولین نقش افرینی او در سریال معروف پس از باران بود. پس از آن آقای حسینی در اولین فیلم خود به نام رخساره به کارگردانی امیر قویدل بازی کرد.

شهاب حسینی در زمینه موسیقی، خوانندگی و کارگردانی نیز فعالیت می‌کند. از جمله فیلم‌هایی که به دست او کارگردانی شده‌اند، ساکن طبقه وسط و فیلم کوتاه بیا با من است. حسینی جوایز بسیار زیادی از جمله نخل طلا جشنواره کن را دریافت کرده است. فیلم های معروف او مست عشق، آفریقا، جدایی نادر از سیمین و برف روی شیروانی داغ است. به علاوه او در سریال های معروف مثل پلیس جوان، شوق پرواز و شهرزاد ایفای نقش کرده است.

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

۳. بهرام رادان

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ است. رادان ۱۷۷سانتی ‌متر قد دارد، متاهل و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. بهرام رادان بازیگری را در سال ۱۳۷۸ در آموزشگاه هیوا آموخت و پس از آن در اولین فیلم خود “شور عشق” نقش‌آفرینی کرد.

او همچنین در عرضه مدلینگ هم فعالیت‌هایی داشته و اجناسی مانند چرم مشهد و لباس‌های مردانه را تبلیغ کرده است. حتما تا به حال عکس‌های مدلینگ او در بیلبوردهای شهرها به چشم تان خورده است. آقای رادان در فیلم‌های بسیاری نقش‌آفرینی کرده است که از جمله ان ها می‌توانیم به  شمعی در باد، سنتوری، چهار انگشتی، آتش بس ۲، بی پولی اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: آنجلینا جولی و ۷ راز زیبایی و جذابیت این ستاره مشهور هالیوود

بازیگر ایرانی

۴. پارسا پیروزفر

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی، این هنرمند معروف متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است. او لیسانس نقاشی دارد و در زمینه‌های مختلفی از جمله بازیگر سینما و تلویزیون، مدرس، کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه نویس و مترجم به فعالیت می‌پردازد. پارسا پیروزفر ۱۷۶ سانتی ‌متر قد دارد در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. پیروزفر در سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ در شغل صداپیشگی مشغول بوده و در نمایشنامه‌های رادیویی و نمایش ویژه کودکان فعالیت کرده است. او اولین فعالیت بازیگری خود را در فیلم پری در نقش “شیخ سالک” آغاز کرد. در کنار هنر  بازیگری بی‌نظیر او، چهره زیبایش هم دلیلی بر قرار گرفتن نام او در بین اسامی جذابترین بازیگر مرد ایرانی شده است.

اگر علاقمند به تماشای فیلم هستید، مطمئنا هنرمندی این بازیگر را در بسیاری از فیلم‌ها مانند شکاف، مست عشق، اینجا بدون من، شبانه‌ روز و … دیده‌اید. آقای پیروزفر در تئاتر، سریال و فیلم‌های کوتاه‌ نیز بازی کرده است. سریال‌هایی همچون: در چشم باد، نتیجه تلاش او در کسب جوایز متعدد بوده است.

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

۵.هومن سیدی

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ است و در رشت به دنیا آمده است. او دیپلم گرافیک از کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت را دارد و در ابتدا کار خود را با ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سیدی پس از مدتی در کلاس های بازیگری با تدریس پزویز پرستویی شرکت کرد. او نقش های مختلف از جمله کاراکتر های کمدی و جدی را به خوبی بازی می کند.

هومن سیدی ۱۶۸ سانتی‌متر قد دارد، فرزند دوم خانواده است و ۲ بار ازدواج کرده است؛ اولین همسر او، خانم آزاده صمدی بود که در نهایت در سال ۱۳۹۲ از یکدیگر جدا شدند و  پس از آن با خانم دینا اصلانی ازدواج کردند کردند که ثمره این رابطه یک فرزند دختر است.

او فیلم های آفریقا، مغزهای کوچک زنگ زده، سیزده و غیره را کارگردانی کرده است. این هنرمند با استعداد در فیلم‌های بسیاری نیز بازی کرده است. فیلم‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است عبارتند از: بوفالو، طلا، چهارشنبه‌ سوری، یک تکه نان، خط ویژه و بسیاری دیگر.

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

۶.سینا مهراد

سینا مهراد متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران است. سینا مهراد مجرد است و در زمینه سینما و تلویزیون فعالیت دارد. او برادر ساعد سهیلی و  فرزند کارگردان قدیمی سینما، سعید سهیلی است. او فامیلی مهراد را به عنوان نام هنری برای خود برگزیده است. او از کودکی عاشق هنرپیشگی بود و اولین بار در فیلمی با نام” مردی شبیه باران” بازی کرد. همچنین در “شب برهنه” که یکی از فیلم‌های پدرش بود، بازی کرد.او علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان نیز بوده است. مهراد در فیلم گشت ارشاد به عنوان دستیار کارگردان پدرش فعالیت می‌کرد. به علاوه او در سریال پدر و نمایش خانگی آقازاده بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: رازهای جذابیت و هیکل زیبای جنیفر لوپز ۵۲ ساله + ۸ عادت رژیم غذایی او

بازیگر ایرانی

۷.مهدی پاکدل

مهدی پاکدل زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در أصفهان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است. مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ هم از یکدیگر جدا شدند. پاکدل در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ازدواج مجدد کرد، همسر دوم او رعنا آزادی ور است که او نیز بازیگر سینما و تلویزیون است. این بازیگر جذاب در حال حاضر با سریال جیران در کنار همسرش نقش آفرینی می کند.

بازیگر

۸.امیر جدیدی

امیر جدیدی در ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع است و مدرک کارشناسی ارشد MBA دارد. جدیدی مجرد است و از ۲۶ سالگی وارد عرصه بازیگری شد. جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی، او قبل از این که در این شغل مشغول به کار شود، به صورت کاملا حرفه‌ای ورزش تنیس را دنبال می‌کرد. بازیگر شدن او با آشنایی‌اش با هومن سیدی در همین ورزش تنیس شروع شد. او مربی هومن سیدی بود که در نهایت به پیشنهاد این کارگردان ابتدا در تئاتر فعالیت کرد و سپس در اولین فیلم خود یعنی “آفریقا” نقش‌آفرینی کرد. این بازیگر جوان در فیلم های زیادی مثل رخ دیوانه، عرق سرد، قانون مورفی و پدیده از جمله فیلم هایی است که جدیدی در ان ها به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر ایرانی

 

۹.حامد بهداد

 حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۶ در مشهد است. ۱۷۶ سانتی‌ متر قد دارد، مجرد است و در زمینه کارگردانی، خوانندگی و بازیگری فعالیت می‌کند و دارای مدرک کارشناسی بازیگری تئاتر است. این هنرمند با استعداد اولین بازی خود را در سال ۱۳۷۹ در فیلم بلندی به نام “آخر بازی” آغاز کرد و نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین هم شد. آقای بهداد همچنین در فیلم‌های کوتاه، سریال‌ها، مستندها و در زمینه خوانندگی نیز فعالیت کرده و همچنان ادامه می‌دهد. حامد بهداد نقش های ماندگار زیادی بازی کرده است و به ایفای نقش در کاراکتر های عصبی و غیر نرمال شهرت دارد. برخی از فیلم‌های حامد بهداد مثل هفت ماهگی، نیمه شب اتفاق افتاد، پرتقال خونی، نارنجی پوش، سعادت آباد است.

بیشتر بخوانید: راز جوانی و جذابیت تام کروز ۵۹ ساله + ۴ عادت غذایی سالم او

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

۱۰. امیر آقایی

امیر آقایی زادهٔ ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه، بازیگر و برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم شنای پروانه از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر است. نخستین نقش وی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال، باعث شد دوباره در ساخته دیگر احمد امینی یعنی بی‌گناهان ایفای نقش کند.

او با بازی در فیلم‌های چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به کارگردانی وحید جلیلوند و کوچهٔ بی‌نام به کارگردانی هاتف علیمردانی، حضور موفقی در سی و سومین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر داشت. سال بعد در همکاری مجدد با وحید جلیلوند با فیلم بدون تاریخ، بدون امضا در جشنواره فجر حضور پیدا کرد. وی همچنین نویسندگی فیلم‌نامهٔ فیلم «آرمان شهر» را در کارنامه خود دارد. این فیلم به کارگردانی حسن ناظر در سال ۱۳۹۳ جلوی دوربین رفت. به علاوه امیر آقایی مجموعه هایکو با نام بیدها در باد را سروده‌است که در سال ۱۳۸۹ توسط انتشارات حوض نقره منتشر شده‌است. وی علاوه بر بازیگری و نویسندگی، نقاشی و عکاسی هم انجام می‌دهد.

جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی

سخن آخر

از همراهمی شما دوستان عزیز سپاس گزاریم. خوشحال می شویم برای ما نظرات و دیدگاه های تان را در مورد این مطلب بنوسید. به نظر شما کدام بازیگران مرد سینمای ایران جذاب هستند؟ دلیل جذابیت آن ها چیست؟ به علاوه کدام فیلم های ایرانی را بیشتر دوست دارید و برای تان خاطره انگیز است؟ با نظرات و  دیدگاه های تان به ما کمک می کنید تا مطالب را کامل تر کنیم.

بیشتر بخوانید: چهره واقعی سلبریتی ها: عکس های بدون آرایش سلبریتی های مشهور جهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − سه =

دکمه بازگشت به بالا