;
فیلم و سریال

بازیگران سریال های ماه رمضان که دیگر در بین ما نیستند+عکس

بازیگران سریال های ماه رمضان: صدا و سیما هر سال خود به مناسبت ایام ماه مبارک سریال‌های ویژه‌ای را تدارک می بیند که بر روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می رود. در این میان برخی از سریالهای تلویزیونی، بیش از سایر مجموعه ها مورد توجه قرار گرفته و به سریال های ماندگار تلویزیون تبدیل شدند. با مطلب بازیگران سریال های ماه رمضان همراه باشید.

شاید بپسندید: استایل خفن و چهره متفاوت بازیگر نقش منصوره “سریال سه دونگ سه دونگ”پس از 12 سال+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: استایل خاص ماهی سریال در انتهای شب، هدی زین العابدین در یک مراسم + عکس

جالب خواهد بود: بازیگر خردسال فیلم طوطیا در 32 سالگی اش، استاد دانشگاه شده+عکس بزرگسالی و بیوگرافی

بازیگران سریال های ماه رمضان

در این سریال های ماه رمضانی بازیگران و هنرمندان شاخصی بازی کرده اند که متاسفانه برخی از آنها دیگر در میان ما نیستند و نامشان جاودانه شده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک به معرفی بازیگران سریال های ماه رمضان می پردازیم که در میان ما نیستند.

شاید بپسندید: تغییر چهره یوکو تاناکا بازیگر نقش اوشین + عکس

حسن جوهرچی

زنده یاد حسن جوهرچی که یکی از نقش آفرینی‌های متفاوت و به یاد ماندنیش در سریال‌ رمضانی او یک فرشته بود و در نقش بهزاد رقم خورد؛ در بهمن 95 بر اثر بیماری درگذشت.

شاید بپسندید: هدی زین العابدین بازیگر در انتهای شب وقتی چادری بود+ عکس ها

حسن جوهرچی

احمد پورمخبر

زنده یاد احمد پورمخبر در سریال ماه رمضانی متهم گریخت، نقش مش قربون و در بزنگاه نقش حاج احمد پرور پیرمرد بانمک قصه را بازی کرده بود، 30 تیر 1399، در سن 79 سالگی در کرج درگذشت.

شاید بپسندید: خداداد عزیزی کنار پسر و دختر کره ایش + عکس

احمد پور مخبر

سیروس گرجستانی

بازیگران سریال ماه رمضان، زنده یاد سیروس گرجستانی از بازیگران پر کار رمضانی به حساب می‌آمد که در سریال های ماه رمضانی صاحبدلان، سه دونگ سه دونگ، متهم گریخت، پشت کنکوری ها، مامور بدرقه نقش آفرینی نموده بود،این بازیگر تیر 1399 درگذشت.

بازیگران سریال های ماه رمضان

پروین میکده

زنده یاد پروین میکده که مخاطبان تلویزیون اورا با بازی در نقش زیبا مستخدم خانه درسریال «خانه به دوش» به یاد می آورند، بازی در پنج اثر رمضانی چون «بهاران در بهار»، «خانه به دوش»، «متهم گریخت»، «پشت کنکوری‌ها» و «یادداشت‌های کودکی» را در کارنامه دارد، این بازیگر سال 92 درگذشت.

بازیگران سریال های ماه رمضان

انوشیروان ارجمند

بازیگران سریال ماه رمضان، زنده یاد انوشیروان ارجمند که در کارنامه هنری‌اش دو سریال ماه رمضانی را دارد و در سریال «پنجمین خورشید» نقش انوش و در سریال تاریخی «نردبام آسمان» نقش سجزی را بازی کرده بود، سال 93 در 73 سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پردیس احمدیه، زندگی شخصی، از نوازندگی تا بازی در فیلم لاک قرمز+عکس های جدید

جالب خواهد بود: بیوگرافی شین بی خواننده کره ای+عکس های جذاب جدیدش

بازیگران سریال های ماه رمضان

پرویز پورحسینی

پرویز پورحسینی یکی دیگر از بازیگرانی است که با بیماری کرونا از دنیا رفت، پرویز پورحسینی از خاطره سازان رمضان است و رمضان 93 سریال هفت سنگ و رمضان 97 سریال «بچه مهندس» را بازی کرده است.

شاید بپسندید: اشاره جالب نعیمه نظام دوست به زیاد خندیدنش

احتمالا بپسندید: بازیگر نقش “بانو جمی سریال امپراتور دریا” در آستانه 60 سالگی اش مثل دختر 18 ساله میمونه+عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال های ماه رمضان

حمیده خیرآبادی

بازیگران سریال ماه رمضان، حمیده خیرآبادی ملقب به مادر سینمای ایران دو اثر ماه رمضانی به نام های یادداشت‌های کودکی و مهمان دارد که در هر دوی این اثر مادران متفاوتی را برای بینندگان به تصویر کشید. او سال 89 و در 85 سالگی فوت شد.

حمیده خبرآبادی

جمشید مشایخی

زنده‌یاد مشایخی که دو سال پیش در 84 سالگی درگذشت، در دو سریال ماه رمضانی ایفای نقش نموده است، او در مهمان نقش یک پدر متفاوت و در پادری، نقش یک شخصیت مکمل را ایفا کرد.

بازیگران سریال های ماه رمضان

حسین محب اهری

حسین محب اهری سال 97 بر اثر سرطان و در 67 سالگی درگذشت. او در سریال ماه رمضانی دردسر‌های عظیم 2 نقش آقا منوچهر، پدر شوهر فیروزه را بازی کرده بود.

بازیگران سریال های ماه رمضان

ماه چهره خلیلی

زنده یاد ماه‌چهره خلیلی نوه پروین سلیمانی که بر اثر سرطان جمعه 17 مرداد 1399 در سن 44 سالگی دار فانی را وداع گفت، او در سریال ماه رمضانی «نردبام آسمان» نقش شهربانوی شهر کاشان را داشت. این شهربانو ویژگی‌های خاصی داشت و ماه چهره هم سعی کرد نقش یک زن ایرانی را به درستی ایفا کند.

بازیگران سریال های ماه رمضان

کیومرث ملک مطیعی

زنده یاد کیومرث ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در سریال رمضانی گردنبند به کارگردانی سیدهاشم میرطالبی بازی کرده بود،این بازیگر که سال 89 دارفانی را بدرود گفت، در سریال مامور بدرقه نیزبه ایفای نقش پرداخته است.

بازیگران سریال های ماه رمضان

صدیقه کیانفر

بازیگران سریال ماه رمضان، صدیقه کیانفرکه آثار خاطره‌انگیز زیادی را به یادگار گذاشت، خرداد 99 در 87 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت، او در رمضان 80 با سریال گمگشته، رمضان 82 با سریال شهر باران و رمضان 86 با سریال میوه ممنوعه روی آنتن رفت.

صدیقه کیانفر

محمود بهرامی

زنده یاد محمود بهرامی بازیگر نقش شازده در سریال متهم گریخت، که دردو سریال ماه رمضانی دیگرچون بزنگاه، خانه به دوش مقابل دوربین رفت، سال 89 بر اثر بیماری درگذشت.

بازیگران سریال های ماه رمضان

کریم اکبری مبارکه

بازیگران سریال ماه رمضان، کریم اکبری مبارکه بازیگر نقش ابن ملجم مرادی در سریال امام علی (ع) در دوران فعالیت بازیگری اش سه سریال ویژه رمضان چون خروس، بچه مهندس، چراغ‌های خاموش با ژانر‌های مختلف به یادگار گذاشت که در هر کدام نقش‌های متفاوتی را بازی کرده است. او بر اثر کرونا درگذشت.

بازیگران سریال های ماه رمضان

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید:  دیکتاتورهای معروف و ترس هایشان که اسباب تعجب هر کسی می شود!

احتمالا بپسندید: عکس های شخصی “بازیگر نقش شاهزاده سریو در امپراطور بادها” در آستانه 43 سالگی اش+عکس

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. خدارحمتشون کنه یادش بخیر چه خاطراتی با فیلم هاشون داریم واسه شادی روحشون فاتحه مع الصلوات

  2. روحشون شاد
    روح همه کسانیکه باهاشون خاطره داشتیم و الان در بین ما نیستن مرهون رحمت الهی باشه ان شاء الله

  3. واقعا یکی ازیکی بهتر مخصوصا روانشاد گرجستانی وبهرامی اینم بگم که زنده یاد کاووسی شهرفرنگ واقعا کی فکرشومیکرد امروزاین افراد بین مانباشن روح همشون شاد

  4. الهی که همه این بازیگران عزیز / یاد و روانشان در در بین بازماندگانشان همیشه در لحظه زنده باشد ‌..
    و سکانس دوم زندگیشان شاد و مملو از قرین برکت الهی باشد ‌.آمین

    ماهچهره هم که سنی نداشت واقعا حیف شد .

  5. با سلام مطلب خوب بود و خاص ولی باتوجه به این لیست ناقص به بازمانده های اون عزیزانی که ازشون نام نبردید برمیخوره ،،.مطلبو بردارید کاملش کنید بعدنشر بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =

دکمه بازگشت به بالا