;
فیلم و سریال

بیوگرافی پردیس احمدیه، زندگی شخصی، از نوازندگی تا بازی در فیلم لاک قرمز+عکس های جدید

بیوگرافی پردیس احمدیه: پردیس احمدیه متولد ۸ تیرماه ۱۳۷۱ بازیگر سینما و تلویزیون است. او از سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای بازی در لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در تومان (۱۴۰۰) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشن حافظ شد.

پردیس احمدیه در سال ۱۴۰۲ به واسطه بازی در سریال پوست شیر نامزد دریافت تندیس حافظ شد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال ضمن مطالعه بیوگرافی پردیس احمدیه، عکس های جدید او را مشاهده خواهید کرد.

شاید بپسندید: بیوگرافی مریم مومن بازیگر “سریال بانوی عمارت”، زندگی شخصی، ازدواج و اصالت+عکس های جدید

احتمالا بپسندید: عکس های خفن لی یونگ ئه “بازیگر نقش یانگوم” در آستانه 53 سالگی‌اش هر روز زیباتر از دیروز!

جالب خواهد بود: بیوگرافی شین بی خواننده کره ای+عکس های جذاب جدیدش

 

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه ۸ تیر سال ۱۳۷۱ در مراغه متولد شد. در سال ۱۳۸۶ توسط حمید نعمت‌الله برای بازی در فیلم مقلد شیطان به افشین صادقی معرفی شد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ(سنتور) نوازندگی ساز ایرانی است. وی در شهریور سال ۱۳۹۸ به جمع بازیگران فیلم لا مینور به کارگردانی داریوش مهرجویی پیوست.

شاید بپسندید: هوتن شکیبا حبیب لیسانسه ها 40 ساله و مجرد+ استایل های جدید دختر کش!

بیوگرافی پردیس احمدیه

شاید بپسندید: همسر و خواهران محمدرضا فروتن + عکس های خانوادگی!

ازدواج پردیس احمدیه

پردیس احمدیه مجرد بوده و ازدواج نکرده است. این بانوی هنرمند درباره ملاک های ازدواجش در برنامه دورهمی به مهران مدیری گفت:

اولین ملاکم این است که سختی کشیده باشد چون من در زندگی با سختی بزرگ شدم از بدو تولد و به این موضوع می بالم و خدا را شکر میکنم. با تلاش در جایگاه خوبی ایستاده باشد چون اگر سختی نکشیده باشد نمیتواند من را درک کند و چهره و قیافه فرد برایم خیلی مهم است و قدش بلند هم نباید باشد چون دوست ندارم.

ماجرای بازیگر شدن پردیس احمدیه

پردیس احمدیه خیلی اتفاقی وارد دنیای بازیگری شد و از 7 سالگی با حضور در تیزر تبلیغاتی آغاز به کار کرد. او در 15 سالگی به صورت اتفاقی حمید نعمت الله را دید و برای بازی در فیلم مقلد شیطان مقابل دوربین رفت اما پس از آن رشته تحصیلی خود یعنی موسیقی را در دانشگاه ادامه داد تا اینکه با فیلم کلاس هنرپیشگی به صورت جدی وارد دنیای بازیگری شد.

شاید بپسندید: اشاره جالب نعیمه نظام دوست به زیاد خندیدنش

احتمالا بپسندید: بازیگر نقش “بانو جمی سریال امپراتور دریا” در آستانه 60 سالگی اش مثل دختر 18 ساله میمونه+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در تلویزیون

پردیس احمدیه سال 1392 با نقش آفرینی در سریال یادآوری برای اولین بار در کنار روزبه حصاری، امیر آقایی و مهران احمدی وارد تلویزیون شد.

پردیس احمدیه در سینما

پردیس احمدیه بعد از بازی در فیلم هایی چون مقلد شیطان ، پروانه ها، کلاس هنرپیشگی، دلم می خواد، با فیلم خانه دختر سال 93 دیده شد و با بازی در نقش اکرم در فیلم لاک قرمز به شهرت رسید.

بازی پردیس احمدیه در تئاتر

پردیس احمدیه فعالیت در تئاتر را از سال 1392 با نمایش ناتمام به کارگردانی سیما تیرانداز تجربه کرد و بعد از آن در سال 1394  دوباره با نمایش کشتن کفتر چاهی بروی صحنه رفت.

شاید بپسندید: بیوگرافی رضا ایرانمنش، زندگی شخصی و ماجرای مرگ 4 ساعته+ عکس های خانواگی با پسر و همسر جوانش!

پردیس احمدیه

حضور پردیس احمدیه در گروه کنسرت

پردیس احمدیه فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی می باشد. ساز تخصصی او سنتور  بوده و در گروه کنسرت نیز حضور داشته است. او سنتور را از دوران راهنمایی آغاز کرده و تسلطش به موسیقی یکی از دلایلی است که داریوش مهرجویی برای بازی در فیلم لامینور از او دعوت به عمل آورد.

احتمالا بپسندید: تیپ خفن ثریا خانم کراش جدید بهنام بیرون سریال در انتهای شب + عکس

 

جوایز و افتخارات پردیس احمدیه

پردیس احمدیه برای فیلم لاک قرمز در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال 1396 به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت و در بیست و یکمین جشن حافظ، برنده تندیس بهترین بازیگر زن برای فیلم تومان شد.

جالب خواهد بود: بیوگرافی سیما خضرآبادی، از ازدواج دوم تا چگونگی علاقمند شدن به نماز خواندن+عکس های جذاب

بیشتر بخوانید: وقتی پرنسس های دیزنی واقعی تر طراحی شوند، چه شکلی می شدند+عکس

پردیس احمدیه

مروری بر برخی از فیلم های پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در طول دوران کاری خود در آثار مختلفی نقش آفرینی کرده است که در این بخش از بیوگرافی او به برخی از آنها می پردازیم.

پردیس احمدیه در پوست شیر

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی است که از پلتفرم «فیلم نت» پخش شد، پوست شیرسومین حضور پردیس احمدیه در سریال‌های شبکه نمایش خانگی و اولین همکاری وی با برادران محمودی است.

علاوه بر پردیس احمدیه و شهاب حسینی که با این سریال پس از سالها به شبکه نمایش خانگی بازگشت، هنرمندانی همچون هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، کامران تفتی، علی اوسیوند، بهزاد خلج و سعید دشتی در این مجموعه ایفای نقش کرده اند.

پردیس احمدیه در لامینور

لامینور فیلمی به کارگردانی و نویسندگی داریوش مهرجویی است. پردیس احمدیه در این فیلم نقش اصلی را بر عهده دارد، دختری عاشق موسیقی که در جدال با یک پدر و ساختار سنتی، تصمیم می‌گیرد راه خودش را برود. تصویر منتشر شده از او در فیلم لامینور یادآور نقش بهرام رادان در فیلم سنتوری است.

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در فیلم لامینور با بازیگرانی چون علی نصیریان، سیامک انصاری، بهناز جعفری، بیتا فرهی، علی مصفا، مهرداد صدیقیان، رضا داودنژاد، فریماه فرجامی و…همبازی شده است.

پردیس احمدیه در نوبت لیلی

نوبت لیلی سریال نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح‌الله حجازی در سال 1401 است.

در این سریال پردیس احمدیه نقش دختری به نام لیلی را ایفا می کند و وارث یک نقاشی خانوادگی است که رازهای یک فامیل را با خود حمل می کند. بازی‌های در سکوت، شرایط وهمی و پلان‌های کش‌دار از جمله خصوصیات نقش پردیس احمدیه در ساخته روح‌الله حجازی است.

حمید فرخ‌نژاد، مریلا زارعی، لادن مستوفی، گوهر خیراندیش، امین شعرباف، مهران غفوریان، مسعود کرامتی، نادر فلاح و… از بازیگران دیگر این سریال هستند.

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در فیلم لاک قرمز

لاک قرمز فیلمی به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی در سال 1394 است. پردیس احمدیه در این فیلم، نقش اکرم را ایفا می کند، دختری که با شهامت و با اشتیاقش به زندگی و عشق پرشورش به خانواده و مخصوصا خواهر و برادرش، در مقابل طوفان بدبختی هاو بدشانسی های زندگی ناامید نمی‌شود و با تلاشش در صددِ آن است تا بر مشکلات غلبه کند.

او پس از فوت پدرش، سعی در فروش عروسکهای ساخته شده توسط او داشته و امرار معاش خانواده را بر عهده می گیرید اما… .

پردیس احمدیه در این فیلم با بازیگرانی چون پانته آ پناهی ها، بهنام تشکر، مسعود کرامتی و رسول نقوی همبازی بوده است.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: وقتی میگن “تپل مپل تو دل برو” | هوش مصنوعی حیوانات را تپل طراحی کرد و همه دوست داشتنی شدند+عکس

احتمالا بپسندید:  اگر اشخاص حاضر در نقاشی های معروف در این عصر زندگی می کردند، چه شکلی بودند!؟+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا