;
فیلم و سریال

تغییر چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی دهه شصت و هفتاد+عکس

چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی: تصاویری از تغییر چهره بازیگران فیلم و سریال دهه شصت و هفتاد شمسی که از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در ادامه این مطلب با تصاویر تغییر چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تغییر قیافه همکار زیبای شهاب حسینی بعد ۲۰ سال

چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی

در ادامه این مطلب شما می توانید چهره های محبوبی که در دهه 60 و 70 شمسی بسیار مورد توجه قرار گرفته بودند را مشاهده کنید. این بازیگران طی 30 تا 40 سال توانسته اند تغییرات زیادی پیدا کنند.

سریال دختر مهاراجه

دختر مهاراجه (The Maharaja’s Daughter) سریال تلویزیونی است که توسط برت برینکرهاف کارگردانی شده است.

ماسوآ شاندار به پاتریک اُ رایلی، افسر پلیس در کانادا دل می‌بازد؛ کسی که از شهرت و مقام واقعی دوست دخترش خبر ندارد. ماسوآ تصمیم می‌گیرد به هند بازگردد. وی دختر مهاراجه کالامپور است، یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین اشخاص جهان. او تنها دختر مهاراجه است. شاندرگوپتا، راجا ی رانجاپورت، پسرعموی ماسوآ، پس از مرگ همسرش، دامیانته، ماسوآ را همان همسرش می‌داند (بنابر پیشگویی در ۲۵ سال قبل) که دوباره در این دنیا برایش بازگشته است و پسیار عاشق می‌نماید. اما این عشق یک طرفه است.

وی یکی از نزدیکانش به نام شوکا را مأمور می‌کند تا پرنسس را به او بازگرداند. شوکا در کانادا، پرونزانو را استخدام می‌کند تا ماسوآ را طی یک آدم‌ربایی به او تحویل دهند. از طرفی پرونزانو دنبال راهی ست تا کاپچی را به قتل برساند. کاپچی عضو سابق مافیا ست که پاتریک و همکارش دفازیو مأموریت دارند تا از جان او نگهداری کنند. پاتریک موفق می‌شود تا محل اختفای آدم ربایان و ماسوآ را پیدا کند، ولی آنها موفق می‌شوند تا از آنجا بگریزند.

در یک صحنه سازی، در حالی که پدر ماسوآ، پاتریک و پلیس و بقیه گمان می‌کنند که هواپیمایی که در حال اوج گرفتن است، حامل ماسوآ و آدم‌رباها است، با فشار دکمه کنترل بمب جاسازی شده در هواپیما، توسط شوکا، لحظاتی پس از اوج گرفتن، همه نظاره گر متلاشی شدن لاشه هواپیما در آسمان می‌شوند. پدر ناامیدانه به هندوستان بر می‌گردد. اما پاتریک با دیدن دستبندی که به نشانه عشق به ماسوآ داده است بر روی زمین، پی به زنده بودن او می‌برد. متوجه می‌شود که ماسوآ را به هند برده‌اند و خودش راهی آنجا می‌شود. در آنجا مرد فقیری آشنا می‌شود که تظاهر به نابینا بودن می‌کند، ولی در این راه کمک‌های زیادی به پاتریک می‌کند.

ماسوآ تلاش زیادی می‌کند تا از دست شوکا و اطرافیانش فرار کند اما موفق نمی‌شود. در راه بردن ماسوآ به قصر شاندرگوپتا، ماسوا با سرنشینان درگیر می‌شود و این درگیری باعث انحراف و چپ شدن ماشین می‌شود. همهٔ سرنشینان دیگر مرده‌اند، اما پرنسس ماسوآ زنده است و پس از چند ساعت به هوش می‌آید. هیچ چیزی را به خاطر نمی‌آورد، حتی اسمش را فراموش کرده است. حافظه خود را از دست داده است. اما هنوز از پزشکی چیزهایی به خاطر می‌آورد و زخم کودکی به نام «کیم» را درمان می‌کند.

اما شوگا و شاندرگوپتا از موقعیت سوءاستفاده می‌کنند و او را پرنسس دامیانته صدا می‌زنند ….

شاید بپسندید: تغییر چهره دکتر احمد سریال مدیرکل: مرد هزار چهره سوریه در آستانه 70 سالگی!+ عکس

چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی

 

سریال کمیسر رکس

کمیسر رکس (به آلمانی: Kommissar Rex) یک مجموعه تلویزیونی اتریشی-ایتالیایی با موضوع پلیسی است. این مجموعه ابتدا بین سال‌های ۲۰۰۴–۱۹۹۴ در اتریش ساخته شد اما در سال ۲۰۰۷ و از فصل ۱۱ آن در ایتالیا ساخته شد. همچنین مجموعه کانادایی هادسون و رکس یک اسپین‌آف از این مجموعه است.

سگ آموزش دیده پلیس از نژاد ژرمن شپرد است که توانایی انجام کارهای خارق‌العاده را دارد در ابتدا با کارآگاه موزر همکاری می‌کرد از توانایی‌های او می‌توان اشاره کرد به هل دادن چرخ دستی‌ها، اشاره و پیدا کردن مواد مخدر یا اجساد، استفاده از GPS متصل به او به‌طوری‌که افسران پلیس می‌توانند مسیر او را پیدا کنند، دستگیر کردن مجرمان یا زمین گیر کردن مجرمان. تا به امروز چهار قلاده سگ در نقش رکس بازی کرده‌اند.

سانتو فوم زیگلمر، همچنین به عنوان ‘Beejay “شناخته می‌شود از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۹ نقش رکس را ایفا کرده بود، و پس از آن توسط Rhett Butler از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ در سریال بازی کرده است و سپس از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ رکس توسط یک سگ به نام هنری بازی شده است و سرانجام از سال ۲۰۱۳ به بعد نیک سگی بود که در سریال نقش رکس را ایفا کرده است.

اولین شریک و همبازی رکس بازرس موزر پلیس سخت گیر است و در زمینه پزشکی قانونی اطلاعاتی دارد. صحنه نهایی فیلم بازرس رکس درگذشت موزر است، موزر در حین انجام وظیفه با یک قاتل فراری (با بازی بازیگر معروف آلمانی به نام اولریش تاکر) درگیری پیدا می‌کند در حالی که او می‌خواهد معشوق موزر را به قتل برساند.

موزر پاتریشیا نهولد که (روان‌شناس و معشوق موزر) است، در حین نجات پاتریشیا، اولریش او را با اسلحه، کمرش را مورد اصابت گلوله شلیک شده قرار می‌دهد و پاتریشیا را بیهوش می‌کند و اولریش با طناب پاتریشیا را به صندلی می‌بندد، رکس راه حلی پیدا می‌کند و خود را می‌رساند تا پاتریشیا نجات دهد، اولریش اسلحه را سمت رکس می‌گیرد و می‌خواهد به رکس شلیک کند ولی موزر با شلیک کردن به جایی، حواس اولریش پرت می‌کند، موزر می‌خواهد بلند شود ولی اولریش موزر را می‌کشد، اولریش بعد از قتل موزر خودش را می‌کشد، رکس احساسات تقریباً انسانی بر پیکر بی جان موزر در بیمارستان نشان می‌دهد

چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی

 

سریال جنگجویان کوهستان

جنگجویان کوهستان با نام اصلی کرانه رود (ژاپنی: 水滸伝، انگلیسی: The Water Margin، روماجی: Suikoden) که در بین ایرانی ها با نام لیانگ شان پو نیز شناخته می‌شود، مجموعهٔ تلویزیونی ژاپنی است که در سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۴ پخش شد. لیانگ شان پو نام منطقه‌ای در کوهستان‌های چین در کرانه‌‌ی رود زرد و محل استقرار شورشیان چین بود.

لین چانگ، افسر قدرتمند گارد امپراتوری از سوی کائو چیوی تشنهٔ قدرت به توطئه علیه امپراتور متهم و به مرگ محکوم می‌شود. در هنگام اجرای فرمان، قاضی سونگ کیانگ با غیرقانونی اعلام کردن اعدام حکم به تبعید لین چانگ می‌دهد. در طول راه افراد مختلفی از جمله هو سانیانگ که دختری است در لباس مردان سعی در آزاد کردن او می‌کنند ولی لین چانگ اصرار به اجرای حکم دارد و به تبعیدگاه می‌رود.

از سوی دیگر کائو چیو که از دخالت سونگ کیانگ و زنده ماندن لین چانگ خشمگین است و او را سدی در برابر اجرای خواسته‌های پلید خود می‌داند، ابتدا با پاپوش دوختن برای قاضی موجبات زندانی شدن او را فراهم آورده و سپس کسانی را برای کشتن لین چانگ می‌فرستد اما لین چانگ موفق به فرار شده و به محلی کوهستانی و دور افتاده به نام لیانگشان می‌رود.

دسترسی به لیانگ‌شان پو عملاً غیرممکن است زیرا گرداگرد آن را مرداب فرا گرفته و پناهگاهی امن را برای فراریان و ناراضیان پدیدآورده است. ساکنان لیانگشان پو که آوازهٔ دلاوری‌های لین چانگ را شنیده‌اند او را به ریاست گروه خود برمی‌گزینند و هم پیمان می‌شوند تا با ظلم و فساد کائو چیو و اطرافیانش مبارزه کنند.

به مرور زمان افراد بیشتری از جمله سونگ کیانگ که به کمک لین چانگ و گروهش از زندان رهایی یافته و هو سن‌نیان که اولین و تنها زن پذیرفته شده در گروه می‌باشد به آنان اضافه شده و ۱۰۸ ستاره را تشکیل می‌دهند که قدرت و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند. زمان مبارزهٔ نهایی با کائو چیو که با تضعیف امپراتور هوئی زونگ از سلسله سونگ سعی در نابود کردن دودمان او و شروع سلسلهٔ کائو را دارد فرا می‌رسد.

چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی

 

 

چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی

 

سریال ساعت برنارد

ساعت برنارد (به انگلیسی: Bernard’s Watch) یک برنامه تلویزیونی بریتانیایی است، که توسط «النور کاسون» کارگردان آماتور، فیلم‌برداری و ساخته شده‌است. داستان حول یک پسر بچه‌ای می‌گذرد که می‌تواند با یک ساعت جیبی جادویی، زمان را متوقف کند. پنج سری اصلی این مجموعه از نوامبر ۱۹۹۷ تا اواسط سال ۲۰۰۱ در شبکهٔ آی‌تی‌وی توسط تلویزیون مرکزی انگلستان ساخته و پخش شده بود در سال ۲۰۰۳ این برنامه دوباره تحت نام «برنارد» تولید شد، و دو سری جدید دیگر این مجموعه، به ترتیب در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ ساخته و پخش شد.

چهره بازیگران سریال های محبوب خارجی

 

 

 

سریال سیلاس

سیلاس (به آلمانی: Silas) نام مجموعهٔ تلویزیونی کوتاه ۶ قسمتی آلمانی است و داستان پسر سیزده ساله‌ای است که از سیرک فرار می‌کند. این مجموعه از کانال سراسری زد د اف در سال ۱۹۸۱ پخش می‌شد. این سریال بر اساس رمانی از نویسندهٔ دانمارکی سسیل بودکر به نام سیلاس ساخته شده‌است.

بازیگر اصلی نقش سیلاس در این مجموعه را پاتریک باخ به عهده دارد که او را یک‌شبه تبدیل به ستارهٔ تلویزیونی آلمان کرد. سیلاس در سال ۱۳۷۰ از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران هم پخش شده‌است.سیلاس در کودکی به یک سیرک فروخته شده‌است و حال یک نوجوان شده‌است و برخلاف میل باطنی باید به فراگیری هنرهای سیرک بپردازد. سرانجام او از سیرک فرار می‌کند.

 

 

 

سریال به سوی جنوب

به سوی جنوب (به انگلیسی: Due South) یک سریال جنایی و درام کانادایی است که عناصر کمدی نیز در آن به کار رفته است. کارگردانی این سریال به عهده پل هگیس بوده و توسط آلیانس فیلمز تولید شده است. از بازیگران این سریال می‌توان از پل گراس، دیوید مارسیانو و کلوم کیث رنی نام برد. این مجموعه در ۴ فصل با مجموع ۶۷ قسمت از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۹ پخش شد.

بنتون فری‌زر یک پلیس سوار کانادا است که به شیکاگو می‌رود و در کنسولگری کانادا مشغول به کار می‌شود و با رِی که یک افسر پلیس در شیکاگو است آشنا می‌شود و با هم درگیر ماجراهایی می‌شوند.

تغییر چهره بازیگران فیلم و سریال

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا