;
فرهنگ و هنر

همسر و فرزندان فوتبالیست های‌ ایرانی+عکس و بیوگرافی

عکس فوتبالیست ها و همسران شان: هواداران دنیای فوتبال دوست دارند اطلاعات بیشتری درمورد بازیکنان مورد علاقه خود داشته باشند، در واقع باید آن گونه بگوییم کـه اخبار فوتبالیست ها و دیگر افراد افراد معروف همیشه برای مردم جذابیت دارد. برخی چهره های‌ مورد علاقه خودرا بـه دیده یک الگو می نگرند، در این مطلب از بخش تازه ها و فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک با عکس فوتبالیست ها و همسران شان آشنا می‌شویم و عکس هایی جدید از آنها خواهیم دید.

شاید بپسندید: همسر و فرزندان واقعی بازیگر نقش ممیسابو در سریال یوسف پیامبر+عکس و بیوگرافی

عکس فوتبالیست ها و همسران شان

در ادامه این مطلب، شـما با کمک تصاویر با فوتبالیست ها و همسران شان و به طور کلی خانواده فوتبالیست های‌ سرشناس ایرانی آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: استایل متفاوت بازیگر نقش شیرین در سریال نون خ + عکس و بیوگرافی

سعید عزت اللهی و همسرش پرستو قربانی

سعید عزت‌اللهی (زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال وایله بلدکلوب در سوپرلیگ دانمارک در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند.

او پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌است. او در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

شاید بپسندید: بازیگر نقش کودکی آخناتون سریال یوسف پیامبر در 32 سالگی چه شکلی شده+عکس و بیوگرافی

سعید عزت‌اللهی (زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال وایله بلدکلوب در سوپرلیگ دانمارک در پست[۱] هافبک دفاعی بازی می‌کند. عکس فوتبالیست ها و همسران شان

سید حسین حسینی و همسرش پریا

او فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۹ از تیم برق شیراز شروع کرد. وی برای این تیم تنها دو بازی انجام داد. حسینی در اردوی اوکراین در بازی دوستانه مقابل دینامو کیف برای اولین بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و بازی بعد خود را در آذر ۱۳۹۲ با پیراهن استقلال در مقابل کاسپین قزوین در جام حذفی انجام داد[۲] که در هر دو بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه استقلال شد. وی همچنین در اردیبهشت ۱۳۹۳ در بازی مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه تیم استقلال ایران قرار گرفت.

شاید بپسندید: سحر جعفری‌ جوزانی در کنار پدرش با تغییر عجیب چهره در آستانه 45 سالگی+بیوگرافی و عکس

سید حسین حسینی

سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده و پسرش دیاکو

سپهر حیدری (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۵۹) بازیکن فوتبال سابق اهل ایران است.  او در فصل ۸۶–۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد. حیدری در سال ۱۳۹۰ به باشگاه فوتبال مس کرمان پیوست، وی در سال ۱۳۹۱ به تیم سابق خود باشگاه فوتبال ذوب‌آهن بازگشت.

شاید بپسندید: عکس های جدید بازیگر نقش یانگوم در سن 52 سالگی | تغییر نکرده که هیچ، جوانتر و زیباتر شده!

سپهر حیدری

علی بیرانوند و همسرش اکرم

علیرضا صفر بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱؛ سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل ۹۴–۱۳۹۳ تا ۹۸–۱۳۹۷ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. او با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد. وی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود و در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس حضور داشت و در تیم منتخب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز قرار گرفت. در نوامبر ۲۰۲۱، بیرانوند رکورددار بلندترین پرتاب دست در جهان و ثبت در کتاب گینس شد.

شاید بپسندید: قابی جالب از محمدرضا فروتن در کنار همسرش+عکس و بیوگرافی

عکس فوتبالیست ها و همسران شان

احسان حاج صفی و همسرش

احسان حاج‌صفی (زادهٔ ۶ اسفند ۱۳۶۸ در کاشان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال آ. ا. ک آتن و تیم ملی فوتبال ایران به عنوان کاپیتان بازی می‌کند. در رده ملی، وی سابقه حضور در ۳ دوره جام جهانی فوتبال و ۴ دوره جام ملت‌های آسیا را داشته‌است؛ و با انجام ۱۴۰ بازی ملی از این نظر در رده سوم بازیکنان تاریخ فوتبال ایران قرار دارد.

شاید بپسندید: بازیگر نقش کودکی نادرِ سریال در چشم باد 32 ساله شده و کلی تغییر کرده+عکس و بیوگرافی

عکس فوتبالیست ها و همسران شان

امیر ابراهیمی و همسرش نگین

امیر ابراهیم‌ زاده (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۸۲ در تبریز) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است و آمار به روز شده در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۲۱.

شاید بپسندید: سریال شوگان Shōgun | مینی سریالی که شما را مبهوت زیبایی خود خواهد کرد!

بیشتر بخوانید: برادر هوتن شکیبا در سریال لیسانسیه ها برا خودش مردی شده و میخاد ویلا بخره+عکس و بیوگرافی

عکس فوتبالیست ها و همسران شان

کریم انصاری فرد و همسرش الکساندر صوفیا کالولی

انصاری فرد متولد ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ شهرستان اردبیل متولد شد و آخرین فرزند خانواده خود است. او چهار برادر و سه خواهر دارد و تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گذرانده‌است.

در سال ۲۰۱۸ رسانه‌های یونانی اعلام کردند که کریم انصاری‌فرد و الکساندرا صوفیا که رئیس یک شرکت حمل‌ونقل و دختر یکی از بزرگ‌ترین تجار یونان است پس از دو سال آشنایی تصمیم به ازدواج گرفته‌اند. الکساندرا صوفیا تحصیلکرده رشته پزشکی در قبرس و سپس روان‌شناسی در دانشگاه کولوناکی است او همسرش یک دختر دارند.

احتمالا بپسندید: بابا پنجعلی سریال پایتخت به همراه دختر و همسر جوانش+عکس و بیوگرافی

عکس فوتبالیست ها و همسران شان

سردار آزمون و همسرش آناهیتا

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال آ.اس. رم بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

شاید بپسندید: عکس هایی عجیب از زنده یاد خسرو شکیبایی+عکس و بیوگرافی

سردار آزمون

کاوه رضایی و همسرش

کاوه رضایی (زادهٔ ۱۶ فروردین ۱۳۷۱) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم بازی می‌کند. او سابقه حضور در تیم‌های ایرانی فولاد، سایپا، ذوب‌آهن، استقلال، تراکتور و تیم‌های بلژیکی رویال شارلوا، کلوب بروژ و اود-هورلی لوون را در کارنامه خود دارد. دوران کودکی و نوجوانی و جوانی خود را در شهر گیلان‌غرب گذراند و فوتبال خود را زیر نظر آقای آرشام نیک طبع شروع کرد. رضایی همچنین سابقه بازی برای تمام رده‌های پایه تیم ملی ایران را دارد. رضایی آقای گل جام ملت‌های آسیا زیر ۱۶ ساله‌های ۲۰۰۸ است.

شاید بپسندید: سرنوشت بازیگران سریال اوشین بعد از 40 سال+عکس

احتمالا بپسندید: نوزاد بازیگر سریال دردسرهای عظیم چه خانم خوشکلی شده +عکس و بیوگرافی

عکس فوتبالیست ها و همسران شان

بیشتر بخوانید: خلاصه داستان و عکس های بازیگران اصلی سریال جومونگ 3+عکس

احتمالا بپسندید: بیوگرافی ایرینا شایک مدل معروف روسی و همسر سابق کریستیانو رونالدو+عکس و بیوگرافی

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: طراحی شخصیت انیمه ای هر کشور با توجه به خصوصیات آن کشورها+ عکس های بخش اول

بیشتر بخوانید: مجید سریال دنیای شیرین دریا در 33 سالگی اش+ عکس های جدید

احتمالا بپسندید: همسر و فرزند واقعی ارسطو عاملِ سریال پایتخت+عکس و بیوگرافی

شاید بپسندید: بازیگر دکتر جکول شب های برره به همراه خانواده اش+به اصغر حیدری نمی خورد همچین پسر و دختری داشته باشه!

شاید بپسندید: دختر کوچولوی تبلیغ داروگر بعد ۳۰ سال+عکس

بیشتر بخوانید: بازیگران فوت شده سریال پدرسالار + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. فقط،همسر انصاری فرد نچراله بقیه از دم با تزریق به این قیافه دراومدن ،خدای عمل زیبایی برای ایرانی هاس ،بخصوص پولی داشته باشن،،،،زن باید نچرال جذاب باشه😌

  2. خب به دیگران چه مربو ط که زنهای مثلا قشنگ دارن مفت چنگ شوهرای بی تعصبشان با صد من آرایش وعملهای زیبایی خیلی هم زیبا نیستن توی روستاها زنهایی هستن که با لباسهای معمولی وبدون آرایش صد بار خوشگلتر از اینها هستن

  3. احسنت فاطمه خانم😍مطمئنا خودتون نچرال هستید با اون ایموجی عشوه ای ک گذاشتید 🙏🏻

  4. درود بی قیدوشرط بر خانم خانمی های هر فوتبالیستی که قیافه فابریک و با شخصیت خودشونن یعنی فابریک بی رنگ مادر زادی مثل همسر انصاری نه بادکنکی مثل خانم بدرد نخور سپهر که طاقچه هم زده باد هر مردی که مرد باشه میتونه همسرشو فابریک نگهداره بنده عاشق همتون هستم همسران همتون خانم هستن فقط از امسال خانم سپهر دور باشن و باعث افتخار منه همسرتان و خودتان هم وطنم و برادرم هستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =

دکمه بازگشت به بالا