;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

سرنوشت بازیگران سریال اوشین بعد از 40 سال+عکس

سرنوشت بازیگران سریال اوشین: چهل سال پیش سریال «سال‌های دور از خانه» با نام اصلی «اوشین» おしん پخش خود را از شبکه NHK ژاپن آغاز کرد. این سریال به صورت روزانه و صبح‌ها در ۲۹۷ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای داستان زندگی دختری به نام «اوشین» از دوران کودکی تا پیری و سختی‌هایی که بر او وارد شد را روایت می‌کند.

شاید بپسندید:بیوگرافی فوتبالیست تیم ملی به همراه همسر زیبای ترکیه ایش+عکس

بیشتر بخوانید:هادی حجازی فر بازیگر سریال زیر خاکی به همراه همسرش+عکس و بیوگرافی

سریال اوشین

سریال «اوشین» ۳ سال پس از پخش در ژاپن، توسط ایران خریداری و با تدوینی مجدد در سال ۱۳۶۵، در بحبوحه جنگ ایران و عراق، در ۹۹ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به صورت هفتگی از شبکه دو سیما پخش شد.

تاثیر این سریال به قدری زیاد بود که زمان پخش تمام خانواده‌ها پای دیدن آن می‌نشستند و برای دقایقی موشک و بمب‌های صدام را فراموش می‌کردند. فروشگاه‌های لباس دست دوم «تاناکورا» با الهام از فامیلی همسر اوشین، ریوزو تانوکورا بسیار در ایران رایج شد و افراد بسیاری را برای کار به سمت ژاپن کشاند.

اگر این سریال را دیده باشید قطعا برایتان جالب خواهد بود بدانید بعد از ۳۷ سال بازیگران این سریال کجا هستند ، چه شکلی شدند کدام یک زنده هستند و کدام یک فوت کردند برای اینکه ببینید سرنوشت بازیگران سریال اوشین بعد از ۳۷ سال چه شد تا انتها همراه این مطلب  بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال باشید.

شاید بپسندید: استایل و لباس سنتی عروس در کشورهای جهان+ عکس های بخش دوم

بیشتر بخوانید: آداب و رسوم عجیب خواستگاری در کشورهای مختلف | خواستگاری در کشورهای مختلف چگونه است!؟

 سریال اوشین

درباره داستان سریال اوشین

این سریال 297 قسمتی از روی یک داستان حقیقی ساخته شده که ماجرای مردی به نام کازئو وادا بود. او صاحب فروشگاه‌های زنجیره‌ای یائوهان بود که از صفر شروع کرد و بعد به پول پارو کردن رسید. در حقیقت اوشین با هدف ایجاد انگیزه در راستای توسعه اقتصادی ساخته شد و البته اولین سریال ژاپنی بود که پس از انقلاب از آنتن سیمای جمهوری اسلامی ایران روی آنتن رفت.

سریال اوشین محبوبیت زیادی نزد مردم یافته و بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیونی دنیا پخش شده است. حتی برخی «اوشین» را معروف‌ترین شخصیت زن ژاپنی در دنیا می‌دانند.

اوشین مظهر خانواده بود. او در دوران کودکی سختی بسیاری می‌کشد، با بی‌محبتی پدرش که ناشی از فقر مفرط بود، روبرو شد و حتی برای تامین نیاز اولیه‌اش یعنی غذا مجبور شد تا از سنین کودکی دور از خانواده‌اش زندگی کند. اما هیچکدام از این موضوعات باعث نشد تا او پدر و مادرش را فراموش کرده و یا آنها را ترک کند. او همواره عاشقانه به پدر، مادر و سایر اعضاء خانواده‌اش محبت کرد و در هر شرایطی تابع نظر پدرش بود.

صبرپیشگی اوشین در سنین جوانی هم ادامه داشت و او در مقام همسر و مادر فرزندانش تمام تلاش خود را برای نگهداری خانواده‌ خود کرد. در حقیقت برای اوشین کانون گرم خانواده در اولویت قرار داشت و شاید همین نکته راز ماندگاری این سریال ژاپنی باشد.

احتمالا بپشندید: ولیعهد لی یون پسر بانو جانگ در 28 سالگی چقدر خوش تیپ شده+عکس و بیوگرافی

«سال‌های دور از خانه» که به زندگی دختر بچه‌ای فقیر در جنگ جهانی دوم می‌پردازد، به نویسندگی «هاشیدا سوگاکو» و همراهی 8 کارگردان از جمله هیرویوکی ایگوچی، هیهاچیرو کوبایاشی، مینورو تاکموتو، یوشیو موچیزوکی، فومیتاکا یوشیمورا و جیرو اباتا ساخته شده است. تهیه کننده این اثر نیز یوکیکو اوکاموتو بوده و کوئیچی ساکادا نیز آهنگساز سریال اوشین بوده است.

این سریال در 60 کشور دنیا به نمایش درآمده و بالای 62 درصد مخاطب داشته است. در سال‌های بعد انیمیشن‌هایی از روی این سریال برای کودکان نیز ساخته شد و حتی در همین اواخر یعنی در سال 2012 یک نسخه سینمایی از روی فیلم سینمایی اوشین ساخته شد.

البته پخش آن در این کشورها بسیار تاثیرگذار بوده است هرچند که خود ژاپنی‌ها خیلی اعتقادی به آن نداشتند. آنها بر این باور بودند که لزومی ندارد داستان فقر و بیچارگی آنها دست به دست در دنیا بگردد و تصویری ناخوشایند از این کشور که امروز یکی از کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیاست را نشان بدهد.

اما اوشین تمام مرزها را درنوردید و به قدری مهم شده بود که پلی در ژاپن را به نامش کنند و ویتنامی‌ها به خدمتکارهای زن خود «اوشین» بگویند.

جالب خواهد بود: محمد کدخدایی مبصر چهار ساله کلاس پس از 34 سال+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: تولد زن رحمت امینی شالیکار هزار جریبی بیرون سریال پایتخت+بیوگرافی

سرنوشت بازیگران سریال اوشین

اگر این سریال را دیده باشید قطعا برایتان جالب خواهد بود بدانید بعد از ۳۷ سال بازیگران این سریال کجا هستند ، چه شکلی شدند کدام یک زنده هستند و کدام یک فوت کردند برای اینکه ببینید سرنوشت بازیگران سریال اوشین بعد از ۳۷ سال چه شد تا انتها همراه این مطلب بخش از باشید.

شاید بپسندید: سرنوشت همسر امیرکبیر چه شد؟ | داستان زندگی غمناک عزت الدوله ملک نسا خانم !

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال افعی تهران+عکس

هاشیدا سوگاکو (نویسنده اوشین)

شاید بپسندید: تغییر چهره صد درصدی بازیگر سرزمین مادری در سن 25 سالگی اش در بچه مهندس+عکس

احتمالا بپسندید: شخصیت های کارتونی به صورت واقعی چه شکلی می شدند+عکس

ایاکو کوبایاشی (کودکی اوشین)

شاید بپسندید: بازیگر نقش زن اوس موسی سریال پایتخت، بیرون سریال انگار یکی دیگه است+ عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر دورگه ایرانی-گرجستانی + عکس‌ و زندگی شخصی

یوکو تاناکا (جوانی اوشین)

جالب خواهد بود: بازیگران سریال دونگی بعد 14 سال پیر نشدند که هیچ، تازه خوشکل و جوانتر شدند+عکس

بیشتر بخوانید: بازیگر خول و چل سریال دونگی بیرون سریال چه خوشتیپه+عکس خودش و نامزدش!

نوبوکواوتاوا (پیری اوشین)

شاید بپسندید: بازیگر نقش امپراتور سوکجونگ از بس خوش تیپه، باید رئیس جمهور کره می شد+عکس و بیوگرافی

هاروئه آکاگی (خانم هیزا)

 

میساکو واتانابه

شاید بپسندید: بازیگران خردسال سریال ژاپنی از سرزمین شمالی 53 و 54 ساله شدند+عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بازیگر نابینای رنگ خدا در 37 سالگی اش به همراه دختر زیبایش+عکس و بیوگرافی

میچیو اوجی (مادربزرگ اوشین)

 

شیرو ایتو (پدر اوشین)

 

پینکو ایزومی (مادر اوشین)

 

شیرو نامیکی (ریوزو همسر اوشین)

سرنوشت بازیگران سریال اوشین

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خیلی جالب بود یادم به خاطرات خوب کودکی وکنارخانواده نشستن وبااشتیاق تنهاسریال هفتگی دیدن افتادم🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا