;
فرهنگ و هنرسینما

۱۰ خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان در سال ۲۰۲۲

وقتی صحبت از جذابیت و خوش تیپ بودن می شود، طبیعی است که در مورد زنان صحبت کنیم. با این حال نمی توان منکر این شد که مردانی هم  فوق العاده خوش تیپ و جذاب هستند. یکی دیگر از واقعیت ها در مورد مردان این است که هر مردی به اندازه خود جذاب است. اما باید اعتراف کنیم که برخی از مردان جذابیت فریبنده ای دارد که نگاه همه را به خود جلب می کند. مردان سرشناس زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که میلیون ها نفر را با شخصیت کامل، ظاهر جذاب و گاهی اوقات توانایی های استثنایی خود مجذوب خود کرده اند. چندین مجله مشهور فهرستی از جذاب ترین مردان جهان را منتشر کرده اند. بنابراین در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر بخش سینما به معرفی ۱۰ خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان در سال ۲۰۲۲ می پردازیم. ببینیم خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان چه کسانی هستند؟

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

۱.خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان، رابرت پتینسون

رابرت پتیسون بازیگر سرشناس هالیوود است که در نقش ادوارد کالن در سریال گرگ و میش به شهرت رسید. او با ساختار صورت ۹۲.۱۵ درصدی، جذاب ترین مرد روی کره زمین است. چشمان دوست داشتنی و رفتار دوستانه او همه خانم ها را مجذوب خود می کند.

او در ۱۳ می ۱۹۸۶ در لندن به دنیا آمد و ۳۴ سال سن دارد. وی در فهرست فوربس جز  ۱۰۰ فرد قدرتمند  و تاثیر گذار جهان قرار گرفت. او در تعدادی از فیلم‌های معروف از جمله هری پاتر، فانوس دریایی و تنت کار کرده است. به خاطر جذابیت ظاهری و استعداد بازیگری فوق العاده اش افتخارات متعددی کسب کرده است.

جذاب ترین بازیگر مرد

۲.کریس ایوانز

کریس ایوانز بازیگر آمریکایی است که بیشتر برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا در مجموعه کمیک مارول شناخته شده است. چشمان آبی، لبخند فریبنده و ظاهر جذاب او را به عنوان دومین مرد جذاب جهان معرفی می کند.

او جوایز متعددی از جمله جوایز MTV، جوایز انتخاب کودکان و جوایز انتخاب مردم و همچنین نامزدی جوایز اسکار دریافت کرده است. به دلیل محبوبیتی که در سریال مارول داشت، او یکی از پردرآمدترین بازیگران محسوب می شود.

۳.خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان، هریتیک روشن

هریتیک روشن بازیگر سرشناس هندی است که به خاطر توانایی هایش در رقص نیز شهرت دارد. در ۱۰ ژانویه ۱۹۷۴4 در بمبئی، ماهاراشترا، هند به دنیا آمد. در سال ۲۰۰۰ با سوزان خان ازدواج کرد. اما در سال ۲۰۱۴ از هم جدا شدند. او  دارای قد ۱.۸ متر است.

هریتیک در دهه ۱۹۸۰ یک هنرپیشه کودک در بسیاری از فیلم‌ها بود. او در حال حاضر یکی از پولدارترین بازیگران هند است. اولین فیلم او، “کاهو ناا پیار های” در گیشه موفق بود. از دیگر فیلم های او می توان به کوی میل گایا، کریش، کریش ۳، جنگ و سوپر ۳۰ اشاره کرد.

خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان

۴.عمر برکان الغلا

بازیگر، مدل و عکاس عراقی عمر برکان الغلا. او در ۲۳ سپتامبر ۱۹۰ در دبی به دنیا آمد. به گزارش اینترنشنال پرس، عمر برکان الگالا جذاب ترین مرد عرب است.

چشمان قهوه‌ای جذاب، موهای قهوه‌ای کم‌رنگ و صورت مجسمه‌سازی شده‌اش میلیون‌ها طرفدار را از سراسر جهان به خود جلب کرده  و او به عنوان یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان جهان لقب گرفته است. او ۱.۷ متر قد و ۷۰ کیلوگرم وزن دارد. به. علاوه عمر یکی از شناخته شده ترین مدل های دبی است.

جذاب ترین مرد عرب

۵.خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان، دیوید بکهام

دیوید بکهام به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان شناخته می شود. دیوید بکهام در ۲ می ۱۹۷۵ در بریتانیا به دنیا آمد. او دارای  ۱.۸ متر قد دارد. دیوید در سال ۱۹۹۹ با خواننده پاپ ویکتوریا بکهام ازدواج کرد که از او صاحب چهار فرزند شد.

دیوید بکهام در حال حاضر رئیس و مالک مشترک اینتر میامی سی اف و مالک مشترک سالفورد سیتی است. این فوتبالیست ۴۶ ساله در۲۰20 سال فعالیت حرفه ای خود، ۱۹ جایزه بزرگ را به دست آورد و بزرگترین موفقیت او کسب ۱۹ جام بزرگ بود.

جذاب ترین مرد جهان

بیشتر بخوانید: ۱۰ زیباترین و جذاب ترین خواننده های زن جهان در سال ۲۰۲۲

۶.تام کروز

تام کروز بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است که در تعدادی از فیلم های معروف از جمله ماموریت غیرممکن و مومیایی ظاهر شده است. او نامزدهای گلدن گلوب بسیاری را دریافت کرده و نامزد دریافت جوایز اسکار نیز شده است.

فیلم های او بیش از ۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته اند. او یکی از جذاب ترین مردان جهان است، با شخصیتی خیره کننده، لبخند جذاب و مدل موی عالی.

دوید بکام

۷.خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان، کیم ته هیونگ

کیم ته هیونگ خواننده، بازیگر و ترانه سرای کره جنوبی است. همچنین یکی از اعضای گروه پسر BTS است که یکی از محبوب ترین و مورد تقاضاترین گروه های آهنگ در جهان است که طرفداران زیادی دارد.

گروه BTS افتخارات متعددی از جمله جوایز دیسک طلایی، جوایز Kpop و جوایز موسیقی ملون را دریافت کرده است. او ظاهری خیره کننده، رفتاری جذاب و مدل موی متمایز دارد که همه این موارد او را به هفتمین مرد جذاب جهان تبدیل کرده است.

جذاب ترین مرد جهان

۸.زین مالک

زین مالک در برادفورد انگلستان متولد شد و خواننده، ترانه سرا و کارآفرین انگلیسی است. او عضو One Direction، پرفروش‌ترین گروه بود تا اینکه در سال ۲۰۱۵ کنار رفت. مالیک چندین افتخار از جمله جایزه MTV Video Music Award و American Music Award را کسب کرده است.

او تعدادی آهنگ معروف از جمله Dusk Till Dawn را تولید کرد که ۱.۶ میلیارد بازدید در یوتیوب دارد. در سال ۲۰۱۵ با مدل آمریکایی جیجی حدید ازدواج کرد. او به دلیل ظاهر دوست داشتنی، ریش های شیک و مدل موی برجسته اش برای این لیست انتخاب شده است.

خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان

۹.خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان،کریس همسورث

کریس همسورث بازیگر و رسانه گر استرالیایی است. شخصیتی که بیشتر برای ایفای نقش ثور در مجموعه تلویزیونی دنیای مارول شناخته شده است. او در فیلم هایی مانند Extraction، Men in Black و Ghostbusters و غیره کار کرده است.

وی در ۱۱ آگوست ۱۹۸۳ در ملبورن استرالیا به دنیا آمد و در سال ۲۰۱۰ با السا پاتاکی ازدواج کرد. او ۹۱ درصد صورت زیبا، اندام عالی و ریش بلوند دارد که او را به یکی از جذاب ترین مردان جهان تبدیل کرده است.

خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان

۱۰.ماهش بابو

ماهش بابو بازیگر، تهیه کننده و چهره رسانه ای تلوگو است که اهل هند می باشد. او پردرآمدترین و پرتقاضاترین بازیگر تلوگو است. در سال ۲۰۰۵ با نامراتا شیرودکار ازدواج کرد.

او چشمانی خیره کننده، شخصیتی کاریزماتیک و مدل موی متمایز دارد که باعث شده در این لیست از زیباترین مردان جای بگیرد.وی افتخارات متعددی از جمله جوایز Filmfare South و Nandi را دریافت کرد. او به دلیل ظاهر و توانایی های بازیگری قابل توجهش میلیون ها طرفدار دارد.

خوش تیپ ترین و جذاب ترین مردان جهان

بیشتر بخوانید: ۱۲ مهم ترین ترفندهای زیبایی آیشوریا رای که هر کسی می تواند انجام دهد!

راز خوش تیپی

برای خوش تیپی و شیک بودن اصولی را بایستی مد نظر قرار داد. انتخاب صحیح لباس و ایجاد هماهنگی میان عناصری همچون شکل اندام ،شکل چهره ، رنگ ، بافت و جنس پارچه، طرح لباس، اشکال، خطوط بسیار مهم است.

غالبا افراد به دلیل عدم آگاهی لازم نسبت به این موارد در ایجاد تعادل و هماهنگی لازم برای زیبایی ظاهر خود با مشکل روبرو هستند. این امر باعث ایجاد ترکیبی ناهمگون در پوشش و تشدید و به چشم آمدن برخی از ایرادات اندام، در آنها می شود که با پیامدهای همچون تضعیف روحیه، اعتماد بنفس و ایجاد تفکر منفی در فرد، همراه است .

نوشته های مشابه

35 دیدگاه

  1. سلام. ما که خوشتیپ نیستیم، اما فکر نمی کنین الان معیارا فرق کرده و اونقدر آدم زیبا و جذاب هست که به سختی میشه اولویت بندی کرد
    متاسفانه بگم بین خیلی از جوانها رقابت شدیدی بر سر زیباتر شدن هست و به سمت انواع و اقسام جراحی و …. میرن، که همین هم علت مجرد موندن اکثر اونها میشه.
    این آقایون اگه ایرانی باشن احتمالا بیشترشون به سختی همسر گیرشون بیاد.

    1. من طرفدارش نیستم و اصلان هم فوتبال نمیبینم ولی به نظر من رونالدو خیلی قشنگ تر از ۷ نفر از لیسته باور کنید اینا ۸۹ درصدشون نباید جزو معیار باشن واقعن

    1. بخندین بچه گناه داره مگه مرد بودن به ریشو سیبیله مرد بودن به غیرتو انسان دوستیه این مردا کت میگین مردن تا الان به کسی کمک کردن به اندازه اعضا بی تی اس اونا 8میلیارد فقط به یتیما کمک کردن بالای 200میلیارد کمک مردم بی سرپرست کمک کردن ولی همیشه با مردم بودن همین مردا که میگین با اینکه الکی خر پولن ولی به اندازه بی تی اس که پولشو لا تلاشو کوشش خودشون در اوردن ندادن

      1. منم فن بی تی اسم، با بیست و هفت سال سن!
        چهار ساله ارمی ام، و تا حالا کوچیکترین چیز بدی از بی تی اس ندیدم و حتی پیشنهادم اینه که پدر مادرا از ده دوازده سالگی بچه هاشون رو با بی تی اس اشنا کنن تا دوران سخت نوجوونی رو راحت پشت سر بزارن!
        در ضمن، چشمات حتما مشکل داره و نمیتونی جذابیت کیم تهیونگ رو ببینی! نژاد کره ای هاصورت کم موعه، و نداشتن سبیل و ریش و داشتن پوست صاف و حتی میکاپ های خیلی کم براشون عادیه!

  2. برادر من اون کیم تهیونگ از بی تی اسه زین مالک کدوم خریه اصلاح کن و اینکه تهیونگ بین جذاب ترین مردان نفره اوله نه هشتم مهم به ریش و مو نیست مهم اینکه بیشترین فنو داره اگه سرچ کنی میبینی تهیونگ جذاب ترین مرد ساله شناخته شده لطفاً اصلاح کن

  3. همه زیبایی خودشونو دارن
    ولی واقن زشته انقد نژاد پرستید کیم تهیونگ هم خیلی خوشگله
    یاد بگیریم به هم توهین نکنیم

  4. هیچ کدوم زیبا تر از تهیونگ نبود .
    اول بودن حقش بود .
    تازه باید بقیه رو از لیست بر داریم جاشون کس ای دیگه ای رو بزاریم (( البته بجز تهیونگ ))
    من آرمی نیستم و بلینک هستم که این حرفا رو زدم .

  5. هیچکدوم از اینا چه تو زیبایی چه تو جذابیت به گرد پا متیو اندرسون والیبالیست امریکایی نمیرسن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =

دکمه بازگشت به بالا