;
خانواده و زناشوییزندگی

مردان نابالغ: ۵ دلیل مهم برای دوری از مردان نابالغ

مردان نابالغ: زنان برای یافتن یک مرد خوب انرژی زیادی صرف می کنند. متأسفانه، بسیاری از این “مردها” بیشتر شبیه کودکان هستند. با وجود این که هرکسی مسائل خاص خود را دارد، اما نباید وقت خود را برای مردی با بلوغ عاطفی یک نوجوان تلف کنید.

به یاد داشته باشید، شما نمی توانید مردی را تغییر دهید، به خصوص مردی که به لحاظ فکری و رفتاری نابالغ است. در بخش خانواده و زناشویی چشمک به ۵ دلیل مهم برای دوری از مردان نابالغ پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: مرد ایده آل: مرد خوب با این ۸ تکنیک سلطان قلب همسرش می شود!

۵ دلیل مهم برای دوری از مردان نابالغ

۱.او نمی تواند متعهد شود

مردان نابالغ، ذهن نابالغ او دنیا را متفاوت می بیند. چیزهایی که برای شما مهم هستند، مانند وفاداری و صداقت، در صدر فهرست او نیستند. شاید او هیچ باوری به مسائل مهمی مثل حفظ تعهد و وفاداری نداشته باشد.

بنابراین این نوع نگرش او باعث می شود شما نتوانید به او اعتماد کنید. به خصوص در آینده زندگی مشترک باعث صدمه شدید به روابط عاطفی و زناشویی تان می شود.

مردان نابالغ

۲.او بهانه گیر است

مردان نابالغ، هر رابطه ای لحظات سختی دارد، اما این نوع افراد واقعا دوست دارند که همه چیز را خراب کنند. آن ها بهانه گیر هستند و همیشه آمادگی دعوا را دارند. او نمی تواند از نظر عاطفی بین کار، دوستان و خانواده و شما تعادل ایجاد کند. به همین دلیل در بلند مدت نمی توانید چنین مردی را تحمل کنید.

بیشتر بخوانید: 15 نشانه قطعی که همسرتان، یک مرد خوب و کاملاً عاشق شماست؟

۳.او چیزی را می خواهد که راحت باشد

او اهل نمایش است و تلاش می کند خود را عاشق شما نشان دهد و به موقع به شما توجه کند. اگر متوجه شدید که همیشه در دسترس او هستید در حالی که او در کنار شما نیست، پس مشکلی وجود دارد. او برای رفاه و شادی شما تلاش نمی کند. أساسا همه چیز آسان را می خواهد و برای چیزی تلاش نمی کند.

بیشتر بخوانید: زنان جذب چه مردانی می شوند؟ + ۱۰ ویژگی مردان جذاب

مردان نابالغ

۴.او به جای گوش دادن، حمله می کند

مردان نابالغ، یک مرد نابالغ هرگز نمی فهمد که واقعا چه اتفاقی می افتد. شاید او واقعا ذهن یک کودک را دارد یا شاید برایش مهم نیست که برای درک شما وقت بگذارد.

او به جای تلاش برای حل مشکل، موضع تهاجمی می گیرد و به شما حمله می کند. بنابراین به جای حل مسئله و یک گفت و گوی منطقی به دعوا متوسل می شود و أصلا به شما گوش نمی دهد.

۵.تلاش برای تغییر او بی فایده است

مردان نابالغ، این واقعیت که به او برچسب “نابالغ” زده اید، گویای همه چیز است. اگر می‌توانید رفتارهای کودکانه او را تشخیص دهید، باید برای تغییر او تلاش نکنید. در واقع او لیاقت شما را ندارد. انرژی خود را بر ایجاد روابط دوستانه نزدیک با مردان بالغ از نظر عاطفی متمرکز نکنید. بنابراین از چنین مردانی دوری کنید.

بیشتر بخوانید: زبان بدن مردان: ۲۳ مهم ترین نشانه که یک مرد عاشق شما شده است  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا