;
تازه هادانش

10 مهمترین عادت های زبان بدن که باید ترک کنیم!

عادت های زبان بدن: بسیاری از ما در بیشتر اوقات متوجه نیستیم که با پاها، دست‌ها یا حالت چهره‌مان ممکن است چه پیامی به اطرافمان بدهیم. حتی ممکن است به ذهن ما خطور نکند که این حرکات و چیزها مهم هستند. اما باید بدانید که زبان بدن می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت و احساسات شما بگوید. ممکن است به شما کمک کند که تأثیر خوبی بر اطرافیان داشته باشید و شغل رویاهایتان را بدست آورید، یا برعکس، باعث شود مردم بخواهند از شما دوری کنند.

شاید بپسندید: ۱۰ حقیقت عجیب درباره جهان که با دانستن آن ها وحشت زده می شوید!

10 مهمترین عادت های زبان بدن

در این مطلب از سری مطالب موفقیت و تازه های مجله خبری چشمک برخی از عادات زبان بدن وجود دارد که باید آنها را فراموش کنید. عاداتی که ممکن است تأثیر منفی بر زندگی شما داشته باشد. بیایید ببینیم مهمترین عادت های زبان بدن چیست!

شاید بپسندید: 10 جالب ترین حقیقت درباره موجودی که همیشه می خندد!

خمیدن

خمیدن

وضعیت بدن شما می تواند چیزهای زیادی در مورد سطح اعتماد به نفس شما بگوید. اگر خمیده اید، نشان می دهد که احساس ناامنی می کنید. اگر وضعیت خود را اصلاح نکنید، خمیدن ممکن است به یک عادت تبدیل شود و حتی اگر در موقعیتی نباشید که احساس ناراحتی کنید، این کار را انجام خواهید داد. و مردم ممکن است آن را نشانه ای از عزت نفس پایین شما بدانند.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی سطح اطلاعات عمومی: تصاویر روی اسکناس های مختلف دلار چه کسانی هستند!

پاها یا بازوها را روی هم قرار می دهید

پاها یا بازوها را روی هم قرار دهید

طبیعی است که بسیاری از افراد هنگام نشستن دست و پای خود را روی هم بگذارند. با این حال، اگر با کسی صحبت می کنید، ممکن است شما را حالت تدافعی نشان دهد. این می تواند پیامی را ارسال کند که شما تمایلی به تعامل با شخص دیگری یا شنیدن صحبت های او ندارید، یا اینکه در حضور او احساس ناراحتی می کنید. اگر دست‌ها و پاهایتان را روی هم نگذارید و دست‌هایتان قابل مشاهده باشد، قابل اعتمادتر ظاهر می‌شوید.

احتمالاً بپسندید: پرنسس های دیزنی مورد علاقه شما اگر انیمه بودند چه شکلی می شدند!؟

بی قراری

عادت های زبان بدن

احتمالاً بپسندید: چرا تصویرمان در عکس و آینه با هم تفاوت دارد!؟

چه این عادتی است که همیشه دارید، یا فقط کاری است که در موقعیت های استرس زا برای آرامش خود انجام می دهید، باید سعی کنید از بی قراری خودداری کنید. اگر موهایتان را دست بزنید، حلقه تان را لمس کنید، به انگشتان و پاهایتان ضربه بزنید، یا مدام در حین مکالمه یا یک جلسه مهم ساعتتان را چک کنید، ممکن است این گونه به نظر بیاید که شما دوست دارید در جای دیگری باشید.

شاید بپسندید: بازسازی چهره واقعی شخصیت های دیزنی بر اساس هوش مصنوعی!

مالیدن گردن

عادت های زبان بدن

مالیدن گردن ممکن است کاری باشد که برای کاهش استرس انجام می دهید. یا شاید فقط این کار را برای کاهش تنش در آن ناحیه بدن انجام دهید، حتی اگر چیزی شما را مضطرب نکرده باشد. در هر صورت مراقب کارهایی که با دستان خود انجام می دهید باشید و تا حد امکان از انجام این کار خودداری کنید. در غیر این صورت این مسئله می تواند اضطراب و ناراحتی شما را برای دیگران آشکار کند.

احتمالاً بپسندید: شخصیت های مجموعه “شرک” اگر انسان بودند چه شکلی بودند!

جویدن ناخن

یکی دیگر از عادت هایی که به دیگران نشان می دهد شما عصبی هستید، ناخن جویدن است. ممکن است به شما در کاهش استرس کمک کند، اما احساس شما را نیز از بین خواهد برد. جدای از آن، ممکن است برای فردی که با او صحبت می کنید حواس او را پرت کند و حتی ممکن است آن را نفرت انگیز بداند. در نهایت این مسئله به وضعیت ناخن های شما آسیب می رساند. و از آنجایی که مردم شما را از روی ظاهرتان قضاوت می کنند، می توانید تأثیر بدی از خود به جای بگذارید.

شاید بپسندید: اگه دقت ات خوب باشه میتونی همه پرندگان را در تصویر شناسایی کنی!

تماس چشمی کم یا زیاد

عادت های زبان بدن

اجتناب از تماس چشمی می تواند نشان دهد که اعتماد به نفس ندارید یا کسی را دوست ندارید و حتی ممکن است غیرقابل اعتماد به نظر برسید. از طرف دیگر، خیره شدن زیاد و مستقیم به چشمان طرف مقابل می تواند به نظر پرخاشگرانه و باعث ناراحتی او شود. در عوض، به دنبال یک سری نگاه های طولانی بروید.

احتمالاً بپسندید: تقلب درسی خفن در دانشگاهی در اسپانیا: عکسهایی جالب از خودکارهایی که برای تقلب استفاده می شد!

حواس پرتی

عادت های زبان بدن

شاید بپسندید: اگه زانو درد میشی، احتمالا این ویتامین رو کم داری!

حواس پرتی به خصوص وقتی که کسی در حال صحبت کردن است بی ادبی است. گاهی اوقات حتی متوجه نمی شوید که دارید این کار را انجام می دهید. یا حتی اگر حواستان باشد، به فضا خیره شده‌اید و دیگران ممکن است فکر کنند که گوش نمی‌دهید. سعی کنید با نگاه کردن به فردی که به شما چیزی می‌گوید، فعالانه گوش می‌دهید یا کاری انجام می‌دهید که به وضوح متوجه شود که به او احترام می‌گذارید و درگیر گفتگو هستید.

شاید بپسندید: کودکان چشم رنگی جذاب که چشمانشان همچون جواهر می‌درخشد!

چشمان خود را گرد می کنید

عادت های زبان بدن

شاید بپسندید: افراد دارای این ویژگی ها هرگز نباید با هم ازدواج کنند!

چرخاندن چشم ها نشانه آشکاری از بی احترامی است. این می تواند نسبتاً بی ضرر باشد و یک عمل ارتباط غیرکلامی با یکی از دوستان شما برای نشان دادن حوصله یا آزرده شدن شما باشد. با این حال، اگر چیزی باشد که همکارتان، رئیستان یا یک غریبه گفته است که شما نیز واکنش نشان می‌دهید، حالت چهره شما می‌تواند برای آنها آزاردهنده و توهین‌آمیز به نظر برسد.

شاید بپسندید: چگونه به ابراز علاقه کسی که دوست مان دارد جواب بدیم + دو قانون طلایی

فراموش کردن لبخند

لبخند زدن کاری است که ما اغلب فراموش می کنیم، به خصوص در موقعیت های رسمی. اما این یک راه عالی برای نشان دادن اعتماد به نفس و باز بودن است. و همچنین می تواند باعث شود که دیگران لبخند بزنند و به طور کلی احساس مثبت و بازتری نسبت به شما داشته باشند. با این حال، لبخند تقلبی نزنید، زیرا در این صورت ممکن است به عنوان فردی غیرصادق و غیرقابل اعتماد دیده شوید.

احتمالاً بپسندید: تشخیص آیفون اصل و فیک + ۱۲ شگرد ساده برای تشخیص آیفون اصل از تقلبی!

بیش از حد ساکن بودن

عادت های زبان بدن

احتمالاً بپسندید: حقایق جالب درباره خون و گروه های خونی!

بیش از حد آرام و بی‌حرکت بودن می‌تواند باعث شود که دیگران احساس کنند شما علاقه‌ای به صحبت با شخص دیگر و شنیدن حرف‌های او ندارید. بی حرکتی شما همچنین می تواند باعث ایجاد احساس ناراحتی در آنها شود. سعی کنید با حالات صورت خود اشتیاق واقعی نشان دهید و سعی کنید حرکات شخص مقابل را بدون اینکه خیلی واضح باشد منعکس کنید. این می تواند به شما کمک کند تا تاثیر مثبت تری داشته باشید.

آیا هیچ یک از این عادات زبان بدن را در خود یا دیگران مشاهده کرده اید؟ افرادی که این کارها را انجام می دهند معمولا چه تاثیری بر شما می گذارند؟ ما دوست داریم نظرات شما را بشنویم!

شاید بپسندید: فیلم سر کار گذاشتن ببر توسط میمون (خیلی باحاله)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا