;
خانواده و زناشوییزندگی

چگونه به ابراز علاقه کسی که دوست مان دارد جواب بدیم + دو قانون طلایی

ابراز علاقه کردن: ابراز علاقه در یک رابطه یا گفتن جمله دوستت دارد گام بسیار بزرگی است و باید آن را جدی بگیرید ، چه احساس متقابلی نسبت به فرد داشته باشید یا این که او را دوست نداشته باشید، به هر حال باید با روشی درست و معقول پاسخ او را بدهید. اگر میخواهید بدانید که در جواب ابراز علاقه چه بگویید، چطور به فرد مقابل پاسخ منفی بدید یا چطور احساستان را بروز دهید با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید: نشانه های مردان ازدواجی: خانم ها این مردان را به هیچ وجه از دست ندهید!

چه احساسی نسبت به طرف مقابل دارید؟

ابراز علاقه و گفتن دوستت دارم نقطه عطف در رابطه شما است و نشان می دهد که طرف مقابلتان احساسات شدیدی نسبت به شما دارد و میخواهد شما از احساسش مطلع شوید و در نهایت می خواهد بداند که آیا احساسی متقابل در شما وجود دارد یا خیر .

زمانی که کسی به شما ابراز علاقه می کند ، سه حالت مختلف ایجاد می شود ، شما هم او را دوست دارید ، درباره احساستان نسبت به او مطمئن نیستید یا اینکه اصلا نمی توانید عاشق چنین فردی شوید.

ابراز علاقه کردن، بیان ابراز علاقه در یک رابطه شجاعت زیادی می خواهد و  باعث آسیب پذیری فرد می شود. بنابراین سعی کنید تحت هر شرایطی محترمانه با او رفتار کنید و در مورد بیان احساستان روراست باشید تا او بداند رابطه شما قرار است به چه شکل پیش برود.

بیشتر بخوانید: زنانی با این ویژگی ها در رابطه جنسی بهترند + ۱۲ حقیقت جالب در مورد زنان بلوند!

ابراز علاقه کردن

شاید بپسندید: دامادی که در شب عروسی اش آبروی هر چی داماده برد !!

دوستت دارم گفتن باید قلبی باشد نه زبانی

ابراز علاقه کردن، اگر شما هم احساس متقابلی نسبت به او دارید می توانید با گفتن یک جمله عاشقانه به ابراز احساسات او پاسخ بدهید ولی اگر احساس می کنید که نمی توانید عاشق او شوید و فقط برایتان یک دوست معمولی است بهتر است در اولین فرصت به او اطلاع دهید تا باعث سردرگمی او نشوید و بتوانید به راه خودتان ادامه دهید.

اگر از طرف مقابل خوشتان می آید ولی عاشقش نیستید و نمی دانید که می توانید عاشقش شوید یا نه و یا سردرگم شده اید و نمی دانید باید چه بگویید که رابطه تان ادامه پیدا کند و ببینید در آینده می توانید عاشق او شوید باز هم نباید از جمله دوستت دارم برای او استفاده کنید.

ابراز علاقه کردن،اگر هنوز آمادگی عاشق شدن را پیدا نکرده اید بهترین راه این است که ضمن تشکر و قدردانی از او و حس خوبی که به شما می دهد ، صادقانه با او صحبت کنید.

شما نباید قبل از این که واقعا کسی وارد قلبتان شود، به او بگویید که دوستش دارید. دروغ در یک رابطه به هر شکلی که باشد مشکل ساز خواهد شد.

احتمالاً بپسندید: لاغری آسان با رژیم تخم مرغ: ۳ کیلو کاهش وزن در ۳ روز

بیشتر بخوانید

خانم ها در این ۵ مورد هیچگاه خود را فدای شوهر نکنید و کوتاه نیایید!

احتمالاً بپسندید: ورزش مخصوص ژاپنی ها برای پیر نشدن و جلوگیری از میگیرن و آلزایمر!

چرا زن و شوهر پس از مدتی شبیه به هم می شوند + ۶ دلیل جالب که نمی دانستید!

احتمالاً بپسندید: ۱۰ گیاه شگفت انگیز که کم خونی رو درمان میکنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + شش =

دکمه بازگشت به بالا