;
ریپورتاژ آگهی

آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی (4 آموزشگاه برتر)

یادگیری آرایشگری مردانه با شرکت در کلاس‌های یک آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی شاید منطقی‌ترین راه برای ورود به این شغل باشد.
در این مطلب به بررسی دقیق ویژگی‌های یک آموزشگاه آرایشگری خوب مردانه در تهران خواهیم پرداخت و علاوه بر بررسی میزان درآمد، بازار کار، روش‌های یادگیری، معرفی بهترین شیوه یادگیری و همچنین بررسی دقیق ویژگی‌های یک مجتمع آموزشی خوب 3 مرکز آموزشی معتبر در این زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی

چرا برای ورود به این شغل باید به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی باشیم؟

به طور کلی شرکت کنندگان در دوره آموزش آرایشگری مردانه، یکی از دو هدف زیر را دنبال می‌کنند:

  • ورود به بازار کار به واسطه یادگیری و دریافت جواز کسب این رشته
  • مهاجرت به واسطه ارائه مدرک بین المللی به کارفرمای خارجی

به همین دلیل است که علاقمندان به این شغل علاوه بر یادگیری باید نیم نگاهی نیز به مدرکی که به آن‌ها ارائه می‌شود داشته باشند.
البته این امر تنها دلیل برای گشتن به دنبال آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی نیست؛ در واقع شما به عنوان یک کار آموز آرایشگری مردانه، شانس کوتاه کردن تعداد زیادی مدل مو در مدت زمان کلاس‌ها را داشته باشید تا بتوانید با سرعت بیشتری وارد بازار کار شوید.

این مورد دقیقاً بزرگترین تفاوت آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در شهر تهران با سایر آموزشگاه‌های ارائه کننده مدرک بین المللی است؛ زیرا تهران جمعیت بیشتری دارد و جمعیت بیشتر یعنی مدل و مراجعه کننده بیشتر.

البته نباید فراموش کنید که همه آموزشگاه‌های آرایشگری تهران نیز از این نظر در وضعیت خوبی نیستند و ممکن از برخی از مراکز آموزشی تهران نیز به دلیل مکان نامناسب تعداد اندکی مدل برای کوتاهی مو داشته باشند.

معرفی 4 مورد از بهترین آموزشگاه‌های آرایشکری مردانه در تهران با مدرک بین المللی

در این بخش سه مورد از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه تهران برای دریافت مدرک بین المللی را به شما معرفی کرده‌ایم. در این بررسی به فاکتورهای زیر توجه شده است:

  • اعتبار مدرک بین المللی آموزشگاه
  • تنوع دوره‌ها و مدارک بین المللی قابل ارائه
  • خوابگاه اختصاصی برای اقامت هنرجویان در تهران
  • توانایی و تسلط استاد
  • امکان یه عدم امکان تجربه کوتاهی مو روی سر مدل زنده

آموزشگاه آرایشگری مردانه دارالفنون

آموزشگاه آرایشگری مردانه دارالفنون بیش از 10 سال است که به علاقه‌مندان یادگیری شغل آرایشگری مردانه خدمات ارائه می‌دهد. از بزرگترین مزیت‌های آموزشگاه دارالفنون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدرک بین المللی با قابلیت ترجمه و دارای کد بین المللی
  • برخورداری از خوابگاه اختصاصی با فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا آموزشگاه
  • امکان دسترسی از طریق مترو، اتوبوس، اتوبان امام علی، اتوبان آزادگان
  • امکان تجربه کار روی موی مدل زنده ( به دلیل قرارگیری در مرکزی پر تردد)

آموزشگاه آرایشگری مردانه با مدرک بین المللی در تهران

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در این آموزشگاه در اکثر ساعات تعداد زیادی مدل حضور دارند.

آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر مو

آموزشگاه آرایشگری عصر مو نیز یکی دیگر از مراکز معتبر ارائه دهنده مدرک بین المللی آرایشگری است. این مرکز نیز مانند دارالفنون 7 مدرک بین المللی ارائه می‌دهد. شاید بتوان بزرگترین ضعف این مرکز آموزشی برای هنرجویان غیر تهرانی را عدم برخورداری از خوابگاه اختصاصی دانست، این مرکز برای اسکان از خوابگاه های عمومی و پانسیون‌ها استفاده می‌کند، که علاوه بر قیمت بالاتر خطراتی را نیز به همراه دارد.

آموزشگاه آرایشگری مردانه سرای نمونه

آموزشگاه آرایشگری سرای نمونه یکی دیگر از مجموعه‌های فعال در این زمینه است که از کیفیت آموزشی نسبتاً خوبی برخوردار بوده و مدرک معتبری نیز ارائه می‌کند. البته این آموزشگاه دو ایراد بزرگ دارد:

  • فاقد خوابگاه اختصاصی است.
  • به دلیل قرار گرفتن در شمال شهر، به نسبت آموزشگاه‌های مرکز و جنوب تهران تعداد مدل‌های بسیار کمتری دارد.

آموزشگاه آرایشگری مردانه ایران ILO

داشتن یک مدرک معتبر بین المللی، می‌تواند شما را برای ورود به دنیای کار در داخل و یا خارج از کشور کمک کند. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های حضوری، مجازی و یا ترکیبی ما، خود را برای شرکت در آزمون عملی و تئوری سازمان فنی و حرفه ای آماده کنید و در رشته‌هایی مانند اتومکانیک، برق، کامپیوتر و آرایشگری مردانه مدرک بین المللی بگیرید.

آموزش آرایشگری مردانه با مدرک بین المللی فنی حرفه ای

این اصلی‌ترین شعار آموزشگاه فنی حرفه ای ایران ILO است، اگر قصد دریافت مدرک بین المللی آرایشگری مردانه در تهران را دارید، توصیه می‌کنیم این آموزشگاه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

بهترین آموزشگاه آرایشگری مردانه در شهر تهران برای دریافت مدرک بین المللی

جدول زیر به صورت خلاصه به بررسی و مقایسه بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه شهر تهران پرداخته است:

نام آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهراناعتبار مدرک آرایشگری مردانه ارائه شدهتعداد مدرک بین المللی آرایشگری مردانهخوابگاه اختصاصیامکان تجربه کوتاهی مو روی سر مدل زنده
آموزشگاه آرایشگری مردانه عصر موقابل ترجمه7نداردکم
آموزشگاه آرایشگری مردانه جهان مومشخص نیست7ندارد

 

کم
آموزشگاه آرایشگری مردانه فنی حرفه ای دارالفنونقابل ترجمه/دارای کد استعلام بین المللی7دارد

 

زیاد
آموزشگاه سرای نمونهقابل ترجمه5نداردندارد
آموزشگاه آرایشگری مردانه فنی حرفه ای ایران ILOقابل ترجمه5دارد

 

زیاد

 

میزان درآمد پس از شرکت در کلاس و دریافت مدرک بین المللی آرایشگری مردانه در تهران

یا یک نگاه کلی به وضعیت بازارکار و قیمت دستمزد آرایشگر مردانه می‌توان حدود درآمد یک متخصص این حوزه را محاسبه کرد. تصور کنید یک آرایشگر حداقل رقم 50 هزارتومان را برای کوتاهی مو، رقم 20 هزار تومان را برای اصلاح صورت و رقم 25 هزار تومان را برای شستن و سشوار کشیدن مو دریافت کند.
اگر تصور کنیم این فرد هر کدام از خدمات گفته شده را به 10 نفر ارائه دهد، مجموعاً در هر روز 950 هزار تومان درآمد خواهد داشت که به ازای 25 روز کار در ماه عددی معادل 24 میلیون تومان خواهد شد. با فرض اینکه تنها یک سوم درآمد برای فرد به عنوان سود حساب شود، درآمد خالص یک آرایشگر مردانه حدوداً 16 میلیون تومان خواهد بود.

برای دریافت مدرک بین المللی آرایشگری مردانه به کدام آموزشگاه در تهران مراجعه کنیم؟

 

اگر به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی هستید، توصیه ما به شما، مراجعه به آموزشگاه فنی حرفه ای دارالفنون است. لازم است بدانید که این آموزشگاه به واسطه قرار گرفتن در محلی پر تردد و شناخته شدن توسط کارمندان و کارگرانی که به این محله تردد دارند و همچنین نزدیکی به مدارس ابتدایی و راهنمایی، همواره تعداد زیادی مراجعه کننده به عنوان مدل کوتاهی مو دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت آموزشگاه دارالفنون به آدرس https://darr.ir مراجعه کنید و یا با شماره 02155965666 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا