;
تفریح و سرگرمی

نابغه های ریاضی بگن: مجموع ارزش عددی سه میوه در عبارت آخر چند می شود!؟

چالش تصویری با ارزش عددی میوه: این معمای ریاضی برای آزمایش توانایی های فکری شما در حین تفریح ​​ایده آل است. معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی میوه یکی از تست های هوش است که برای تست و سنجش مهارت های شما طراحی شده است. این یک روش جالب برای اطمینان از داشتن سطح بهره هوشی صحیح است. با مجله خبری چشمک و چالش تصویری با ارزش عددی میوه همراه شوید.

چالش ریاضی امروز یک آزمون بسیار سرگرم کننده و محرک برای همه است. از سوی دیگر این معمای ریاضی منطق و مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. این پازل چندین معادله را به شکل سیب، موز و گلابی به شما ارائه می دهد. بسیار ساده است، برای حل این چالش ابتدا باید ارزش هر میوه را پیدا کنید. فقط در این صورت می توانید سعی کنید ارزش آخرین محاسبه را حدس بزنید. در واقع، مجموع نهایی هر میوه نشان دهنده نتیجه نهایی پازل است. برای انجام این کار، محدودیت زمانی 10 ثانیه دارید.

شاید بپسندید: داستان بهلول و مهمانی قاضی | وقتی بهلول مهمان بی عقل خودش را از خطر مرگ نجات می دهد!

چالش تصویری با ارزش عددی میوه

قانون ساده است: شما باید ارزش عددی تمام میوه های تصویر که شامل سیب، موز و گلابی است را پیدا کنید. برای این چالش ریاضی محرک آماده شوید و منطق خود را امتحان کنید. آیا آماده کشف رازهای پشت این پازل ها هستید؟ این پازل از بسیاری جهات هیجان انگیز است. نه تنها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را توسعه دهید، بلکه یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. این بازی برای همه قابل دسترسی است، فقط باید اصول اولیه عملیات ریاضی را بدانید. مطمئن باشید، عملیات مورد استفاده ساده است: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. با این حال، زمان موجود را دست کم نگیرید.

برای یافتن ارزش هر میوه از سرعت و دقت در محاسبات خود استفاده کنید. بنابراین، آیا آماده هستید که این چالش را قبول کنید و مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ چگونه می توان ارزش هر میوه  را پیدا کرد؟ برای حل این معما، اتخاذ یک رویکرد روشمند ضروری است. مهمتر از همه، وقت بگذارید و بیانیه را با دقت بخوانید تا به طور کامل زمینه را درک کنید.

شاید بپسندید: معما | مردی بدون چتر یا کلاه زیر باران بود، اما حتی یک تار مویش خیس نشد؛ چرا !؟

چالش تصویری با ارزش عددی میوه

شاید بپسندید: با جابجایی یک چوب کبریت عبارت ریاضی صحیح ایجاد کن!

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش تصویری با ارزش عددی میوه

آیا توانستید مجموع نهایی هر میوه را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ تبریک می گویم ! شما واقعاً مهارت های ریاضی خارق العاده ای دارید. اگر موفق به یافتن مبلغ نهایی نشده اید، نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان | کدام فلز است که اگه برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

خط اول: یک سیب + یک سیب + یک سیب = 18. بنابراین، برای پیدا کردن ارزش یک سیب، باید به صورت زیر عمل کنید: 6 + 6 + 6 = 18. بنابراین، مقدار یک سیب 6 است.

خط دوم: یک سیب + موز + موز = 14. برای پیدا کردن ارزش یک موز، باید سیب را با ارزش آن جایگزین کنید. بنابراین، این نشان می دهد: 6 + 4 + 4 = 14. بنابراین ارزش موز 4 است.

خط سوم: موز – یک گلابی = 2. باید موز را با ارزش خود جایگزین کنید. بنابراین، این به دست می دهد: 4 – 2 = 2. بنابراین ارزش گلابی 2 است.

خط چهارم: یک گلابی + یک سیب + موز =؟ می دانیم که ارزش گلابی 2، ارزش سیب 6 و ارزش موز 4 است. در اینجا باید هر میوه را با مقدار مربوطه جایگزین کنید تا 2 + 6 + 4 = 12 داشته باشید.

با این حال، اگر دقت کنید، متوجه وجود یک تله خواهید شد. در واقع، در معادلات قبلی، 4 موز وجود داشت، در حالی که در اینجا، تنها سه موز وجود دارد.

بنابراین پاسخ واقعی این است: 2 + 6 + 3 = 11. بنابراین نتیجه نهایی 11 است.

شاید بپسندید: با توجه به توضیحات متن، کدامیک از این دو مرد ریچارد واقعی است!؟

چالش تصویری با ارزش عددی میوه

امیدوارم از چالش تصویری با ارزش عددی میوه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | نام یک خوراکی است که سه حرف اولش نپخته است!؟

ضریب هوشی خود را با اصلاح عبارت ریاضی ارزیابی کنید!

کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی مناسب ندارد!؟

امانت داری بازرگان و خیانت دوستش: داستان بازرگانی که دوست خائن‌اش را درست و حسابی ادب کرد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا