;
تفریح و سرگرمی

ضریب هوشی خود را با اصلاح عبارت ریاضی ارزیابی کنید!

آزمون فکری چالشی با چوب کبریت: آیا فکر می کنید هوشمندی لازم برای حل این معمای چوب کبریت را در 8 ثانیه دارید؟ ضریب هوشی خود را تست کنید و خود را به چالش بکشید. برای رمزگشایی یا اصلاح عبارتی که با چوب کبریت ایجاد شده است، فقط باید یک چوب کبریت را حرکت دهید. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون فکری چالشی با چوب کبریت همراه باشید.

همانگونه که اشاره شد، امروز ما یک پازل ویژه برای به چالش کشیدن مغز شما داریم. پازل معادله ای است که جمع نمی شود: 0+1+2=7. آیا می توانید پاسخ صحیح را در 8 ثانیه یا کمتر بفهمید؟ تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری مدت‌هاست که برای سنجش هوش و مهارت‌های حل مسئله مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع چالش ها در شبکه های اجتماعی رایج هستند و می توانند راهی سرگرم کننده برای سرگرمی خود یا دوستانتان باشند. با ما همراه باشید.

شاید بپسندید: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی مناسب ندارد!؟

آزمون فکری چالشی با چوب کبریت

این پازل خاص در نگاه اول راه حل واضحی ندارد، بنابراین مطمئناً به مغز شما تمرین خوبی می دهد. آیا می توانید آن را در کمتر از 8 ثانیه بفهمید؟ قدرت مغز خود را با این پازل تست کنید. آیا آماده به چالش کشیدن هوش خود هستید؟ این بازی فکری از شما می‌خواهد که با دقت نگاه کنید و تمرکز کنید تا به راه‌حل درست برسید. با آزمون فکری چالشی با چوب کبریت همراه شوید.

برای حل معما، باید فراتر از بدیهیات فکر کنید و خلاقانه نگاه کنید. برای حل معادله چالش روز، فقط مجاز به جابجایی یک چوب کبریت هستید.  پازل ها فوق العاده سرگرم کننده هستند و راهی عالی برای تمرین ذهن ما هستند. آنها ما را به چالش می کشند تا از خلاقیت خود استفاده کنیم و برای حل آنها به جزئیات نگاه کنیم. ما باید متمرکز بمانیم تا بتوانیم این پازل را کامل کنیم.

شاید بپسندید: امانت داری بازرگان و خیانت دوستش: داستان بازرگانی که دوست خائن‌اش را درست و حسابی ادب کرد!

آزمون فکری چالشی با چوب کبریت

شاید بپسندید: چیستان | نام یک خوراکی است که سه حرف اولش نپخته است!؟

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون فکری چالشی با چوب کبریت

آیا موفق به حل معما شده اید؟ حرکت دادن کبریت ها یک بازی قدیمی است که قرن هاست وجود داشته است. این شامل جابجایی یک یا چند کبریت در اطراف یک تخته برای ایجاد یک الگوی خاص است.چالش در یافتن راه حل با استفاده از حداقل حرکات نهفته است، زیرا هر حرکت باید با دقت در نظر گرفته شود. بازیکنان باید به این فکر کنند که کدام مسابقه ابتدا باید حرکت کنند و هر حرکت چگونه روی پازل تأثیر می گذارد.

شاید بپسندید: چیستان | کدام فلز است که اگه برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: داستان ضرب المثل خر ما از کرگی دم نداشت!

پاسخ آزمون فکری چالشی با چوب کبریت: وقت آن است که چالش مغز را حل کنیم! ما تصویری را در زیر ارائه کرده ایم که راه حل را توضیح می دهد. ما به شما که توانستید پاسخ 8+1-2=7 را پیدا کنید تبریک می گوییم! فراموش نکنید که این چالش را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چه کسی می تواند سریعتر آن را حل کند.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن یک عدد چوب کبریت، یک مربع بساز!

آزمون چالشی با چوب کبریت

اگر نتوانستید پازل امروز را کامل کنید، ناامید نشوید. پازل هایی از این دست دشوار هستند و نیاز به تمرکز و اراده زیادی دارند. هر شکست فرصتی است برای یادگیری چیزهای جدید و بهتر شدن. به تلاش خود ادامه دهید و می توانید پازل های بعدی ما را حل کنید!

امیدوارم از آزمون فکری چالشی با چوب کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

اشتباه یا اشتباهات این تصویر فوتبالی را پیدا کن!

قسمت دوم حکایت بازرگان و همسر دیندارش: پیروزی صداقت و پاکی بر خباثت و شهوت!

ماجرا جو هستی یا محافظه کار!؟ | در این موقعیت کدامیک از دو زن را نجات می دهید!؟

حکایت بازرگان و همسر دیندارش: حکایتی زیبا در باب پیروزی صداقت و پاکی بر خباثت و شهوت!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ده منهای یک میشه نه منهای دومیشم هفت. دوتا به اضافه رومنها میکینم میزاریم کنار صفر میشه ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا