;
تفریح و سرگرمی

با جابجایی یک چوب کبریت عبارت ریاضی صحیح ایجاد کن!

سوال هوش ریاضی با کبریت: برای اثبات هوش ریاضی ات لازم است تا یک معادله صحیح را در آزمون هوش ریاضی با چوب کبریت بدست بیاورید. البته برای این کار تنها 10 ثانیه وقت دارید و فقط با جابجا کردن 1 چوب کبریت باید معادله را تصحیح کنید. فکر می کنید می توانید این معادله را در 10 ثانیه حل کنید؟ مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید فقط 1 چوب را جابجا کنید تا این معادله درست شود! با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با کبریت همراه شوید.

تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند. در سال‌های اخیر، این چالش‌ها حتی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند. پازل امروز به طور خاص طراحی شده است تا مهارت های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از 10 ثانیه آزمایش کند. معادله داده شده 9-2-6=7 است. اما این معادله اشتباه است! وظیفه شما تصحیح معادله با جابجا کردن یک چوب کبریت در عرض 10 ثانیه است.

احتمالا بپسندید: نابغه های ریاضی بگن: مجموع ارزش عددی سه میوه در عبارت آخر چند می شود!؟

 

سوال هوش ریاضی با کبریت

مهم نیست که چگونه به این چالش برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این معما شامل معادله ای است که تنها جق اضافه کردن یک چوب کبریت در صورت معادله را دارید. برای سوال هوش ریاضی با کبریت خود آماده اید؟

پازل ها یک راه عالی برای تمرین ذهن و خلاقیت شما هستند. برای حل معما باید دقت کنید و تمرکز کنید. ما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنیم و تصمیم بگیریم که چوب کبریت را به کدام بخش معادله اضافه کنیم تا پاسخ معادله که عدد 7 است، درست شود.

شاید بپسندید: داستان بهلول و مهمانی قاضی | وقتی بهلول مهمان بی عقل خودش را از خطر مرگ نجات می دهد!

سوال هوش ریاضی با کبریت

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از دزدهای بانک تصویر، یک زن است!؟

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش ریاضی با کبریت

آیا موفق شده اید 1 چوب کبریت را برای ایجاد معادله صحیح پیدا کنید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید! ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: عدد بعدی را در این عبارت دنباله ای پیدا کنید!

پاسخ سوال هوش ریاضی با کبریت: برای توضیح راه حل تصویر را قرار داده ایم.3-2+6=7 پاسخ صحیح است.

شاید بپسندید: معما | مردی بدون چتر یا کلاه زیر باران بود، اما حتی یک تار مویش خیس نشد؛ چرا !؟

سوال ریاضی با کبریت

امیدوارم از سوال هوش ریاضی با کبریت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

با توجه به توضیحات متن، کدامیک از این دو مرد ریچارد واقعی است!؟

چیستان | نام یک خوراکی است که سه حرف اولش نپخته است!؟

ضریب هوشی خود را با اصلاح عبارت ریاضی ارزیابی کنید!

کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی مناسب ندارد!؟

امانت داری بازرگان و خیانت دوستش: داستان بازرگانی که دوست خائن‌اش را درست و حسابی ادب کرد!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. یک راه دیگه هست 9-2-0=7
    یعنی چوب کبریت وسطی 6رابرداریم بگذاریم در مقابلش تا تبدیل به صفر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا