;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از دزدهای بانک تصویر، یک زن است!؟

آزمون تصویری با شناسایی سازق زن : امروز نیز بخش تفریح و سرگرمی چشمک یک معمای تصویری چالشی را با مخاطبان خوب خود به اشتراک گذاشته است. شما برای بررسی و ارائه پاسخ به این آزمون تنها 6 ثانیه فرصت دارید. ارائه پاسخ به آزمون تصویری با شناسایی سازق زن به این معناست که شما یک تیزبین واقعی هستید و هیچ جزئیاتی نمی تواند از مقابل چشمان شما مخفی بماند.

به واقع تیزبین ها کسانی هستند که توانسته اند سطح مهارت های شناختی خود را بالا نگه دارند. برای اینکه سطح مهارت های شناختی همواره رشد داشته باشد، باید ذهن و مغز را به صورت مرتب و روزانه تمرین و ورزش دارد. بهترین تمرین ورزشی برای مغز نیز انجام بازی های فکری است. آزمون شناسایی دزدهای بانک چشمک و آزمون های مشابه، زمینه را برای افزایش فعالیت مغز از طریق دقت و تمرکز کردن فراهم می کند و همین مسئله در بلند مدت رشد و توسعه توانائیهای شناختی را با خود به همراه دارد.

شاید بپسندید: با جابجایی یک چوب کبریت عبارت ریاضی صحیح ایجاد کن!

آزمون تصویری با شناسایی سازق زن

پس با انجام آزمون تصویری با شناسایی سازق زن و ذهن خود را به چالش بکشید و این معمای تصویری که تا اندازه زیادی می تواند چالشی باشد را حل کنید. شما در تصویر آزمون تصویری با شناسایی سازق زن با تصویری از سرقت یک بانک روبرو هستید. تعدادی دزد نقابدار وارد بانک شده اند و در حال سرقت هستند. این سارقان تلاش دارند با سرقت تمام پول های بانک بلافاصله از آنجا خارج شوند.

اما مأموریت شما چیست؟ شما باید تشخیص دهید که کدامیک از این سارقان در تصیویر آزمون تصویری با شناسایی سازق زن یک زن است؟ آیا اکنون برای جل این ازمون احساس آمادگی دارید. پس ذهن خود را آرام کنید و با دقت تمام به تصویر نگاه کنید. فراموش نکنید 6 ثانیه بیشتر برای این آزمون فرصت ندارید.

احتمالا بپسندید: نابغه های ریاضی بگن: مجموع ارزش عددی سه میوه در عبارت آخر چند می شود!؟

آزمون تصویری با شناسایی سازق زن

شاید بپسندید: چیستان | بچه ای است که وقتی به مادرش می رسد ناپدید می شود!؟

.

.

.

 

 

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی سازق زن

زمان شما برای ارائه پاسخ آزمون تصویری با شناسایی سازق زن تمام شد! شما توانستید خود را با این چالش جدید آزمایش کنید.امیدواریم توانسته باشید که در زمان مشخص شده بر آزمون شناسایی دزدهای بانک غلبه کرده باشید. آیا می خواهید پاسخ خود را بررسی کنید؟

به یاد داشته باشید که می توانید با مراجعه به وب سایت چشمک به تمرین معماهای تصویری بیشتری ادامه دهید.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: عدد بعدی را در این عبارت دنباله ای پیدا کنید!

فردی که در تصویر آزمون تصویری با شناسایی سازق زن مشخص شده است یک زن است. به گلوی همه افراد حاضر در بانک نگاه کنید. مردان تصویر به وضوح در گلوی آنها سیب آدم ( (Adam’s appleبا برجستگی دیده می شود. مردان اغلب سیب گلوی بزرگتری نسبت به زنان دارند و به همین علت صدای بم‌تر نسبت به زنان دارند. همچنین موی بلوند این زن از زیر نقاب بیرون زده است.

شاید بپسندید: داستان بهلول و مهمانی قاضی | وقتی بهلول مهمان بی عقل خودش را از خطر مرگ نجات می دهد!

آزمون با شناسایی سازق زن

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی سازق زن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

معما | مردی بدون چتر یا کلاه زیر باران بود، اما حتی یک تار مویش خیس نشد؛ چرا !؟

با توجه به توضیحات متن، کدامیک از این دو مرد ریچارد واقعی است!؟

چیستان | نام یک خوراکی است که سه حرف اولش نپخته است!؟

ضریب هوشی خود را با اصلاح عبارت ریاضی ارزیابی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا