;
تفریح و سرگرمی

با توجه به توضیحات متن، کدامیک از این دو مرد ریچارد واقعی است!؟

آزمون با شناسایی ریچارد: به باور سازنده آزمون شناسایی راننده  تنها یک چشم تیزبین و ذهن آرام می تواند پاسخ این آزمون را در 3 ثانیه پیدا کند. شما با کمک این آزمون چشمک می توانید مهارت های و توانائیهای شناختی خود را امتحان کنید و در صورت نیاز تلاش کنید تا آنها را بهبود و رشد دهید.

مجله خبری چشمک با ازائه چالشی ترین و درعین حال جذاب ترین سوالات و معماهای تصویری چشمک تلاش دارد تا دقت و تمرکز مخاطبان خود را به چالش بکشد. شما با کمک این سوالات خواهید توانست که سطح فعالیت های ذهنی خود را افزایش دهید.افزایش فعالیت ذهنی در بلند مدت می تواند سطح دقت و تمرکز شما را نیز افزایش دهد و این مسئله نقش اساسی در رشد مهارت های شما دارد. با مجله خبری چشمک و آزمون با شناسایی ریچارد با ما همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان | نام یک خوراکی است که سه حرف اولش نپخته است!؟

آزمون با شناسایی ریچارد

معمای تصویری که در ادامه به شما ارائه خواهیم کرد، می تواند برای شما بسیار چالش برانگیز باشد. برای این کار باید تمرکز کنید و در زمان مشخص شده آن را حل کنید. آیا می توانید به یک رکورد جدید در آزمون با شناسایی ریچارد دست پیدا کنید؟

غلبه بر همه ناتوانی ها و استفاده صد در صدی از حواس می تواند به شما برای حل این آزمون کمک کند. اتومبیلی در یک جاده جنگلی تصادف می کند. پلیس به صحنه می رسد و متوجه می شود که راننده به شدت مصدوم شده و بیهوش شده است. نامزده راننده که اسم او ریچارد بوده به صحنه تصادف می اید  و با دیدن ریچارد شروع به گربه می کند. در همین زمان فردی دیگر که کاملا شبیه راننده است پیدا می شود و ادعا می کند که ریچارد اوست! کدامیک واقعا ریچارد است؟ فرد بیهوش شده یا فرد حاضر!؟

یک راهنمایی کوچک: ریچارد کسی بوده است که علاقه ای به خالکوبی و … نداشته است.

قبل از شروع، باید بدانید که شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا آن را حل کنید، به همین دلیل است که هزاران کاربر در انجام آزمون با شناسایی ریچارد شکست خوردند.

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را با اصلاح عبارت ریاضی ارزیابی کنید!

آزمون با شناسایی ریچارد

شاید بپسندید: معما | مردی بدون چتر یا کلاه زیر باران بود، اما حتی یک تار مویش خیس نشد؛ چرا !؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون با شناسایی ریچارد

اگر به این قسمت از یادداشت آزمون با شناسایی ریچارد رسیدید، به احتمال بسیار زیاد، اگرچه تلاش کرده اید، نتوانستید در مدت زمان مشخص شده راه حل را پیدا کنید. با این حال، نگران نباشیدمیتوانید یک فرصت دیگر هم داشته باشید. به بالا برگشته و بیشتر تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان | کدام فلز است که اگه برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

به پای فرد بیهوش دقت کنید. تصویری سبزرنگ که نشانه خالکوبی است دیده می شود و از آنجایی که در معما گفته شد که ریچارد علاقه به خالکوبی نداشت، فرد بیهوش ریچارد نیست! ریچارد واقعی کسی است که در پشت سر زن ایستاده است.

شاید بپسندید: کدام زن تصویر، اوضاع اقتصادی مناسب ندارد!؟

آزمون تصویری با شناسایی ریچارد

امیدوارم از آزمون با شناسایی ریچارد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

امانت داری بازرگان و خیانت دوستش: داستان بازرگانی که دوست خائن‌اش را درست و حسابی ادب کرد!

تست هوش: با حرکت دادن یک عدد چوب کبریت، یک مربع بساز!

اشتباه یا اشتباهات این تصویر فوتبالی را پیدا کن!

قسمت دوم حکایت بازرگان و همسر دیندارش: پیروزی صداقت و پاکی بر خباثت و شهوت!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا