;
تفریح و سرگرمی

معمای تصویری:با قدرت تمرکز خود،مار درون تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست و برای نشان دادن این موضوع، این چالش را به شما نشان می دهیم. برای انجام این چالش تصویری از شما می خواهیم که کاملا با دقت و تمرکز فراوان به تصویر نگاه کنید. سپس یک مار را که در بین زرافه ها پنهان شده است، را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید. تمرکز را فراموش نکنید، افکار منفی خود را کنار بگذارید، آرام باشید و مغز خود را فعال کنید. با معمای تصویری یافتن مار در میان زرافه ها با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

معمای تصویری یافتن مار در میان زرافه ها

همانطور که اشاره شد شما باید بتوانید در کمتر از 10 ثانیه قادر به شناسایی به مار درون تصویر باشید. اگر مار را پیدا کنید، مشخصا نشان می دهد که از قدرت تمرکز و دقت خوبی برخوردار هستید و مغز شما به انجام تست ها و پازل های تصویری عادت دارد. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید.

تنها افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

معمای تصویری یافتن مار در میان زرافه ها

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری یافتن مار در میان زرافه ها

اگر مار را پیدا نکردید، نگران نباشید، زیرا شما با جستجوی این خزنده خوش خط و خال، توانسته اید که ذهن خود را تمرین دهید. اگر آن را پیدا کردید، عالی است! در غیر این صورت می توانید به تصویر ذیل مراجعه کنید.

.

.

.

اگر جزئی‌نگر باشید، قطعا در یک نگاه اسب پنهان شده در تصویر را می‌بینید؟

معمای تصویری یافتن مار در میان زرافه ها

پازل تصویری چیست؟

پازل های تصویری نوعی معما هستند که برای یافتن پاسخ باید از منطق و حواس خود استفاده کنید، نیازی به داشتن دانش قبلی نیست، زیرا توانایی های شناختی شما و همچنین قدرت تمرکز و دقت شما وظیفه یافتن راه حل مناسب را بر عهده خواهد داشت.

این چالش‌های بصری به تمرین ذهن کاربران اینترنتی که معمولاً به آنها متوسل می‌شوند کمک می‌کند، به یاد داشته باشید که انجام فعالیت های مغزی، سبب سلامت مغز شما می شود و در آینده از بیماری‌ مختلفی چون فراموشی و آلزایمر و … پیشگیری خواهد کرد.

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر تمرکزت عالی است،چهره های مخفی را در 10 ثانیه شناسایی کن!

بازی فکری: آیا می‌توانید گوسفند خوابیده را ببینید؟

اگر حرف S تصویر را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، قدرت تمرکزتان عالی است!

آزمون مغز: اگر مغز فعالی دارید باید در یک نگاه مرد جوان در عکس را ببینید!

تنها یک درصد افراد، قادر به شناسایی چهره زن خوابیده در تصویر هستند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا