;
تفریح و سرگرمی

اگر تمرکزت عالی است،چهره های مخفی را در 10 ثانیه شناسایی کن!

پازل های تصویری و تست هایی که در آن تصویر یا تصاویری درون یک تصویر مخفی می شوند بسیار سرگرم کننده و جالب هستند. این تصاویر به تصاویر توهم نوری نیز معروف هستند. بسیار از آنها بسیار خلاقانه و منحصر به فرد طراحی شده اند و باعث می شوند که شما بیشتر دقت کنید و سلول های خاکستری را مجبور به فعالیت کنید. البته که مسلم است این دقت کردن چیز خوبی است. یک تمرین کوچک برای مغز شما هرگز چیز بدی نیست. بخش سرگرمی چشمک امروز هم با یک تصویر توهم نوری جالب در خدمت شماست. تست قدرت بینایی مرد و چهره ها را انجام دهید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذراید.

تست قدرت بینایی مرد و چهره ها

این تست نیز از تست های جالبی است که برای مدتی کوتاه تمرکز و دقت شما را به چالش می کشد. به تصویر زیر نگاهی بیندازید. می‌توانید بلافاصله چهره مردی را ببینید، اما در این تصویر، چهره های بیشتری مخفی شده اند. شما باید بتوانید این چهره ها را در کمتر از ده ثانیه شناسایی کنید.

اگر آماده هستید یک نفس عمیق بکشید. چشمان خود را ببندید برای چند ثانیه و سپس با دقت به تصویر ذیل نگاه کنید. برای دیدن و پیدا کردن چهره ها شما فقط 10 ثانیه وقت دارید. اگر در کمتر از ده ثانیه چهره ها را شناسایی کردید، شما دارای قدرت تمرکز و بینایی بسیار خوبی هستید.

آزمون مغز: اگر مغز فعالی دارید باید در یک نگاه مرد جوان در عکس را ببینید!

تست قدرت بینایی مرد و چهره ها

.

.

.

.

.

.

.

امیدوارم تا حالا چهره ها را شناسایی کرده باشید. اگر هنوز در یافتن چهره ها دچار مشکل هستید یک راهنمایی کوچک به شما می کنیم. شما باید به دنبال سه چهره مخفی باشید. اگر پیدا نتوانستید، می توانید برای دیدن پاسخ به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

پاسخ تست

باید اعتراف کنم که این توهم چهره های پنهان مرا  نیز تا اندازه زیادی گیج کرد. من خیلی سریع دو تا از چهره های دختر را پیدا کردم، اما سومی را نتوانستم به راحتی پیدا کنم. در نهایت آن را پیدا کردم، اما سومین مورد کمی طول کشید تا آن را بیابم. چهره های مخفی دقیقا در این قسمت تصویر حضور داشتند.

اگر جزئی‌نگر باشید، قطعا در یک نگاه اسب پنهان شده در تصویر را می‌بینید؟

تست قدرت بینایی مرد و چهره ها

تنها یک درصد افراد، قادر به شناسایی چهره زن خوابیده در تصویر هستند!

ایا شما قبل از دیدن پاسخ، سه چهره پنهان را در این توهم پیدا کردید؟ برای شما چقدر طول کشید؟

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر می خواهید درباره خودتان بیشتر بدانید، یک گل را انتخاب کنید!

تنها افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

آزمون بینایی:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

تست قدرت بینایی: در 20 ثانیه، 14 حیوان مخفی را شناسایی کنید!

آزمون بینایی سنجی: آیا می توانید جغد پنهان شده در این تصویر را پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 7 =

دکمه بازگشت به بالا