;
تفریح و سرگرمی

ریاضی ات خوب باشه در کمتر از 20 ثانیه، مجموع عددی اشیا را پیدا خواهی کرد!

معمای ریاضی با ارزش عددی اشیا: پاسخ این معمای ریاضی هیجان انگیز را در 20 ثانیه پیدا کنید!آیا فکر می کنید نابغه ریاضی هستید؟ فهمیدن این موضوع کار سختی نیست و بسیار ساده است! به معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی اشیا خوش آمدید. در این پازل شما با چهار خط عملیات که با اشیا مختلف و عملیات ریاضی نمایش داده می شوند، روبرو خواهید شد. ماموریت شما تعیین ارزش عددی هر شی برای یافتن نتیجه نهایی است که با علامت سوال نشان داده شده است. با مجله خبری چشمک و معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی اشیا همراه شوید.

چه از طرفداران پازل های ریاضی باشید و چه فقط به دنبال یک چالش سرگرم کننده باشید، این آزمون مهارت های محاسباتی و منطق شما را به آزمون می گذارد. آیا برای حل این چالش ریاضی آماده اید؟

شاید بپسندید:  قدرت پنهان خود را با انتخاب یکی از این گیاهان آپارتمانی شناسایی کنید!

معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی اشیا

در معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی اشیا، شما چهار خط عملیات دارید. شما با پیدا کردن ارزش عددی ساعت، دفترچه و ماشین حساب می توانید معادله چهارم را حل کنید.  برای حل این معما، باید از منطق استفاده کنید و تحلیل ریاضی خود را به کار برید. از دانش ریاضی خود برای یافتن مقادیر عناصر گمشده در هر خط از عملیات استفاده کنید.

هنگامی که مقادیر هر عنصر گم شده را پیدا کردید، سوال نهایی را که تعیین مجموع عددی سه شی است را بدست خواهید آورد.  وقت بگذارید و از منطق برای حل این معما استفاده کنید. اگر مشکل دارید، با خیال راحت ترکیب های مختلف اعداد را امتحان کنید تا پاسخ صحیح را بیابید.

شاید بپسندید: باهوشا بگن که این زن چند تا بچه دارد!؟

معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی اشیا

شاید بپسندید: آزمون ریاضی خفن: با حرکت دادن 2 چوب کبریت، بین دو معادله تعادل ایجاد کن!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه 3 تا تفاوت دو سگ زبل را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

پاسخ معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی اشیا

در صورتی که پاسخ را پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد نابغه تشویق می شوند تا این چالش ریاضی را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های ریاضی قرار دارد. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، می توانید دوباره تلاش کنید تا پاسخ را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

شاید بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بهت بگم بهترین ویژگی ات چیه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد!

پاسخ 14 است. اگر این نتیجه را پیدا کردید به شما تبریک می گویم! شما ثابت کرده اید که مهارت حل مسئله و تفکر منطقی عالی دارید. اگر پاسخی ندارید، در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

ساعت زنگ دار دارای مقدار 3: 9 / 3 = 3 است.

ماشین حساب دارای مقدار 6 است: 12 – (2 × 3)) = 12 – 6 = 6.

دفترچه  دارای ارزش 5 :16 – 6 = 10 است، بنابراین 10/2 دفترچه = 5.

نتیجه جمع این است: یک کتاب + یک ساعت زنگ دار + یک ماشین حساب:  5 + 3 + 6 = 14.

شاید بپسندید: داستان شنیدنی شیر مغرور و موش!

پاسخ معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی اشیا

امیدوارم از معمای تصویری ریاضی با ارزش عددی اشیا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیز مثل عقابه، پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست شخصیت : منظره پاییزی مورد علاقه‌ات کدومه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر دو بچه بازیگوش چیست!؟ | فقط یک نابغه متوجه می شود!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آیا می دانستید که نوع دست دادن افراد، شخصیت آنها را رو می کند!

 2 تفاوت تصویر پرنسس های دیزنی رو پیدا کنی، آخر تیزبینایی!

فقط افرادی که دقت شون بالاست، 10 تفاوت تصویر مادر و فرزند را پیدا می کنند!

حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا