;
تفریح و سرگرمی

یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بهت بگم بهترین ویژگی ات چیه!؟

تست شخصیت متکی با پروانه: آیا برای کشف خود واقعی خود آماده اید؟ ما شما را به شرکت در تست شخصیت متکی با پروانه دعوت می کنیم! عمیقاً در قلمروهای روان خود فرو بروید و با بینش تازه ای در مورد شخصیت منحصر به فرد خود ظاهر شوید. منتظر نباشید، همین حالا سفر را برای کشف پروانه درونی خود شروع کنید! مجله خبری چشمک را با یک تست شخصیتی جدید با عنوان تست شخصیت متکی با پروانه همراهی کنید.

شاید بپسندید: کدوم یکی از این خانمای ظاهراً باردار، همسر مرد بیمار است!

تست شخصیت متکی با پروانه

با این تست شخصیت منحصر به فرد، سفری هیجان انگیز برای کشف خود را آغاز کنید. این ابزار کارآمدی است. این یک کاوش جالب و روشنگر در سبک تفکر شما است.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که آیا بیشتر یک متفکر خلاق هستید یا یک متفکر منطقی، این فرصت شماست تا متوجه شوید. وقت آن رسیده است که یک ویژگی شخصیتی خود را که ممکن است حتی از آن آگاه نباشید، آشکار کنید. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید به این دنیای جذاب روانشناسی شخصیت شیرجه بزنیم.

شاید بپسندید: حکایت موش آهن خوار، حکایتی شنیدنی از کلیله و دمنه!

تست شخصیت متکی با پروانه

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر سگ جهانگرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، چشای تیز مثل عقاب داری!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

تفسیر تست شخصیت متکی با پروانه

در مقابل شما سه پروانه زیبا وجود دارد که هر کدام با شماره های  A، B و C هستند. لحظه ای به آنها نگاه کنید، سپس به سرعت یکی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند. به یاد داشته باشید، بیش از حد به آن فکر نکنید! ضمیر ناخودآگاه شما بهتر می داند، پس به غریزه درونی خود اعتماد کنید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: میخوای تو کدوم یکی از منظره ها عکس یادگاری بگیری!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگر بینایی ات مشکلی نداشته باشه به راحتی اعداد مخفی تصویر را می بینی!

تست شخصیت متکی با پروانه

پروانه A

اگر پروانه A را انتخاب کردید، به احتمال زیاد یک متفکر خلاق هستید. شما توانایی ذاتی دارید که دنیا را از منظری متفاوت ببینید و دائماً ایده های منحصر به فردی را مطرح می کنید.

شما ذهنی باز، تخیلی دارید و از اینکه خارج از چارچوب فکر کنید نمی ترسید. با این حال، مراقب باشید که بیش از حد در فانتزی های خلاقانه خود غرق نشوید. یاد بگیرید که برای رسیدن به اهدافتان بین رویاپردازی و عملی بودن تعادل برقرار کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که اگر از آخر بخوانیش، شوم و بد یُمن می شود!؟

پروانه B

پروانه B؟ به شما تبریک می گویم، شما یک متفکر منطقی هستید. شما دارای ذهنی تیز و تحلیلی هستید که دوست دارد مشکلات را تشریح کند و راه حل های عملی ارائه دهد. شما جزئیات گرا، سازماندهی شده بوده و همیشه برای کارآمدی تلاش می کنید.

با این حال، اجازه ندهید رویکرد منطقی، شما را سفت و سخت کند. به یاد داشته باشید، انعطاف پذیری کلید موفقیت در دنیای پرشتاب امروزی است.

پروانه C

انتخاب پروانه C نشان می دهد که شما یک متفکر متعادل هستید. شما توانایی زیادی برای ادغام خلاقیت و منطق دارید و به شما کمک می کند تا راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات پیدا کنید. توانایی شما برای دیدن چیزها از منظرهای متعدد شما را به یک بازیکن تیمی عالی تبدیل می کند.

با این حال، برای ثبات تلاش کنید زیرا تغییر دیدگاه‌های شما می‌تواند گاهی منجر به عدم تصمیم‌گیری شود. بدون توجه به نتیجه شما، به یاد داشته باشید که هر سبک فکری دارای نقاط قوت و زمینه هایی برای بهبود است. سبک تفکر منحصر به فرد خود را بپذیرید و از آن به نفع خود استفاده کنید. به هر حال، این تفاوت های ماست که ما را خاص می کند.

امیدوارم از تست شخصیت متکی با پروانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چشات عقابی باشه در 10 ثانیه تفاوت های دو آووکادو را پیدا می کنی!

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: چشات تیز باشه توستر متفاوت را در یک نگاه شناسایی می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: کدوم خرس با بقیه فرق داره!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: یک واژه بگوئید که همه حروف در آن باشد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدومیکی از دو زن عصبانی، همسر این آقای بیچاره است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: این معادله را در 10 ثانیه حل کن و اثبات کن در حل معادلات ریاضی رو دست نداری!

 

شاید برایتان جالب باشد

داستان مرد حکیم و حاکم شهر!

تست قدرت دید با عدد 36: آیا می توانید عدد 36 را در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

درونگرایی یا برون گرا!؟ فقط بگو بعد از دیدن تصویر، اول چی دیدی تا بهت بگم!

چیستان: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =

دکمه بازگشت به بالا