;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: میخوای تو کدوم یکی از منظره ها عکس یادگاری بگیری!

تست شخصیت براساس تصویر بیابان: آیا فردی باتدبیر و اهل فکر هستید یا اغلب اوقات موضوعات و مسائل را بدون فکر انجام داده و گرفتار می شوید. وقت آن است که بفهمیم! به عبارت دیگر آیا واقعاً باهوش هستید یا اغلب به صورت ناآماده در شرایط مختلف گرفتار می شوید. تست شخصیت براساس تصویر بیابان را انجام دهید! انتخاب بیابان شما بیش از آنچه فکر می کنید شخصیت شما را آشکار می کند. آیا برای کشف حقیقت در مورد خود آماده هستید؟ با مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر سنجاب بامزه رو تو 10 ثانیه پیدا کنی، چشای تیز مثل عقاب داری!

تست شخصیت براساس تصویر بیابان

آیا آماده هستید تا سفری جذاب به سمت خودیابی را آغاز کنید؟ این ارزیابی شخصیتی طراحی شده است تا به شما درک عمیق تری از ویژگی های شخصیت تان بدهد. با استفاده از یک رویکرد منحصر به فرد، این مسابقه شخصیتی به سادگی با انتخاب تصویری از یک بیابان، نشان می دهد که آیا شما باهوش هستید یا اغلب در موضوعات و مسائل گرفتار می شوید. با تست شخصیت براساس تصویر بیابان، بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور است که سه حرف اولش نام یک کشور است!؟

تست شخصیت براساس تصویر بیابان

شاید بپسندید: چیستان: کدام گیاه است که یک حیوان درون نامش پنهان شده‌است!؟

.

.

.

شاید بپسندید:  اگه 3 تا تفاوت تصویر دو بز شاخدار را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه باهوشی بگو، اشتباه تصویر فوتبالیست های خانم چیه!

پاسخ تست شخصیت براساس تصویر بیابان

این تست بر اساس انتخاب های ناخودآگاه است، بنابراین بسیار مهم است که در انتخاب خود زیاد فکر نکنید. سریع انتخاب کنید، به ناخودآگاه خود اجازه دهید شما را راهنمایی کند، و بیایید ببینیم انتخاب شما در مورد شما چه می گوید.

شاید بپسندید:کدومیکی از این 3 زن، کودک خودش رو بغل نکرده!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه جواب معادله آخر را پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

تست شخصیت براساس تصویر بیابان

کویر A

اگر زیبایی کویر A توجه شما را به خود جلب کرد، تمایل دارید که مدبر باشید. شما یک توانایی ذاتی برای یافتن راه های سریع و هوشمندانه برای غلبه بر مشکلات دارید. شما به راحتی از چالش ها دلسرد نمی شوید، اما در عوض، آنها را فرصتی برای نشان دادن خلاقیت و مهارت های حل مسئله خود می بینید.

شاید بپسندید: قدرت دید خودت رو با پیدا کردن سه تفاوت تصویر گربه امتحان کن!

کویر B

اگر صحرای B با شما طنین انداز شد، به این معنی است که اغلب ممکن است خود را ناآماده بیابید. این لزوماً یک ویژگی منفی نیست. این می تواند نشان دهد که شما خودجوش هستید و ترجیح می دهید در لحظه زندگی کنید تا اینکه زمان زیادی را صرف برنامه ریزی برای آینده کنید. با این حال، توسعه کمی آینده نگری می تواند در سناریوهای خاص مفید باشد.

شاید بپسنددید: اگه پلنگ بیشه را در این تصویر پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

کویر C

در نهایت، اگر کویر C انتخاب شما بود، ترکیبی از مدبر بودن و اغلب ناآماده بودن هستید. شما این توانایی را دارید که در صورت لزوم روی پای خود فکر کنید و راه حل های نوآورانه ارائه دهید. اما گاهی اوقات، شما ترجیح می دهید با جریان حرکت کنید و خودانگیختگی را در آغوش بگیرید، که می تواند شما را آماده نکند.

امیدوارم از تست شخصیت براساس تصویر بیابان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چشات تیز و عقابی باشه تو یه نگاه همه بزهای کوهی تصویر رو شناسایی می کنی!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه باهوش و تیزبینی خون آشام را در تصویر شناسایی کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه، با پیدا کردن ارزش عددی موز،مرغ و تخم مرغ معادله آخر را حل کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یکی از این افراد بخاطر بیماری به زودی می میره، فقط باهوشا متوجه میشن!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر باهوشی در 8 ثانیه ارزش عددی هر حیوان را پیدا کن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

کدومیکی از این خانم خوشکلا تظاهر می کنه خیلی پولداره!؟

بر اساس احساسات تصمیم می گیری یا فکر کردن!؟ یک منظره را انتخاب کن تا بفهمی!

داستان ضرب المثل دل به دل راه دارد!

اشتباه تصویر دو بچه بازیگوش چیست!؟ | فقط یک نابغه متوجه می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 9 =

دکمه بازگشت به بالا