;
تفریح و سرگرمی

قدرت دید خودت رو با پیدا کردن سه تفاوت تصویر گربه امتحان کن!

آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل: یک آزمون تصویری دیگر که در عین زیبا بودن تصویر می تواند برای لحظاتی شما را سرگرم کرده و ذهن مغز شما را به چالش کسیده و آن را ورزش دهد. شما در آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل باید تمام حواس خود را فعال کنید و سعی کنید در اولین تلاش که 5 ثانیه است 3 تفاوت موجود گربه را در سمت راست و چپ شناسایی کنید. اگر برای ثبت یک رکورد جدید آماده اید، با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل همراه شوید.

این معمای تصویری که با عنوان آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است از جمله تصاویر چالشی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. نظرات و بازخوردهای این آزمون در شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک نشان می دهد که تنها عده کمی توانسته اند آن را در زمان مشخص شده حل کنند. در نگاه اول، تفاوتی میان دو تصویر سمت راست و چپ گربه موجود نیست، اما اگر بیشتر دقت کنید، 3 تفاوت مشاهده خواهید کرد. تنها نابغه‌های واقعی توانسته‌اند با چشم غیرمسلح این تفاوت ها را شکار کنند.

شاید بپسندید: فقط افراد باهوش می تونند با جابجایی 1 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنند!

آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل

تلاش کنید تا توانائی ها و مهارت‌های خود را به حداکثر برسانند. سعی کنید 3 تفاوت را در یک محدودیت زمانی 5 ثانیه ای پیدا کنید. آیا نیاز به مشاوره دارید؟ در یکی از سخت ترین تست ها باید از هر گونه حواس پرتی که به عملکرد شما آسیب می زند اجتناب کنید. به یاد داشته باشید که انجام این نوع فعالیت ها انواع مختلفی از فواید را در اختیار افراد قرار می دهد، مانند بهبود ظرفیت بینایی و ذهنی و سطح تمرکز در بلند مدت.

اگر آماده هستید تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل را با هم مرور می کنیم. فراموش نگنید پس از دیدن تصویر این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا تفاوت ها را شناسایی کنید. تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل در زیر به نمایش گذاشته شده است. زمان شما از هم اکنون شروع می شود.

شاید بپسندید: 5 تفاوت بین دو تصویر قورباغه سبز را پیدا کن!

آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل

شاید بپسندید: چشات عقابی باشه در 10 ثانیه تفاوت های دو آووکادو را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: هوش ریاضی ات بالا باشه با یه حرکت، معادله را تصحیح می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: یک واژه بگوئید که همه حروف در آن باشد!؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل

آیا توانستید 3 تفاوت تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل را  شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال یافتن تفاوت ها هستید، بهتر است زمان بیشتری را برای یافتن تفاوت ها اختصاص دهید.

شاید بپسندید: با دلیل منطقی بگو کدوم زوج ساده زیست هستند!؟

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: چند آهو در تصویر می بینی!؟ | دیدن همه اونها چشمای عقابی لازم داره!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل: تمام تفاوت ها در تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: 95 درصد افراد افراد در رمزگشایی این دنباله عددی ناموفق بوده اند!

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل

احتمالاً بپسندید: با جابجایی 2 تا چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت تصویر گربه جنگل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: کی از فروشگاه سرقت کرده !؟ | افراد باهوش در یک نگاه موفق میشن!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: اگه مادر نوزاد رها شده را در یک نگاه شناسایی کنی، شایستگی استخدام شدن تو FBI رو داری!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:داستان بهرام گور و کنیزکی به نام گل اندام!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط باهوشا موفق میشن: چند عدد 7 در تصویر وجود دارد!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: زیباترین قسمت صورت یا اندام متولدین ماههای مختلف دقیقا کجاست؟!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه 3 تا تفاوت تصویر راکون را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

برایتان جالب خواهد بود

داستان شنیدنی عهد شب زفاف!

با دلیل منطقی بگو کدومیکی از دو زن عصبانی، همسر این آقای بیچاره است!؟

با حل این معادله تصویری در کمتر از 10 ثانیه می توانید ضریب هوشی خودتان را ارزیابی کنید!

آدم بی خیالی یا جدی، فقط بگو کدام منظره قشنگتره تا به جواب برسی 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 5 =

دکمه بازگشت به بالا