;
تفریح و سرگرمی

3 تفاوت دو تصویر وسایل مراسم چای سبز ژاپنی را شناسایی کنند!

آزمون شناخت تفاوت وسایل مراسم چای:آیا می توانید 3 تفاوت بین دو تصویر وسایل مراسم چای را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کنید!؟ آیا می توانید همه آنها را در زمان معین تشخیص دهید؟ شما می توانید مهارت های مشاهده خود را با این پازل تصویری آزمایش کنید. همان گونه که بارها اشاره شده است این پازل ها راهی عالی برای بهبود حافظه تصویری و مهارت ذهنی شما هستند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت تفاوت وسایل مراسم چای همراه شوید.

این تصاویر برای مغز شما مفید هستند، زیرا تشخیص تفاوت بین دو تصویر تقریباً یکسان کار دشواری است و شما برای پیدا کردن آنها باید بسیار دقت و تمرکز کنید. این مسئله سبب می شود که مغز شما بیشتر فعالیت کند. در دنیای امروز، داشتن توانایی های ذهنی قوی بسیار مهم است. بنابراین، اگر به دنبال روشی سرگرم‌کننده برای اوقات فراغت و تمرین مغز خود هستید، این تصاویر گزینه‌ای عالی هستند.

شاید بپسندید: آدم قاطع هستی یا دو دل | فقط چشمت رو ببند و یکی از جاده ها را انتخاب کن!

آزمون شناخت تفاوت وسایل مراسم چای

مراسم چای‌نوشی یا مراسم چای که از آیین‌های اصیل سنتی و از عناصر مهم فرهنگی ژاپن محسوب می‌شود، در زبان ژاپنی، «چانویو»، «چادو» یا «سادو» نامیده می‌شود. در مراسم چای، کسی که چای را آماده می‌کند «میزبان» یا «استادِ چای» خوانده می‌شود. میزبان، میهمان‌ها را به محل برگزاری مراسم که «اتاقِ چای» نامیده می‌شود و معمولاً عمارتی در داخل باغی است دعوت می‌کند.

کف اتاق چای مانند خانه‌های سنتی ژاپنی، از جنس کف‌پوش حصیری «تاتامی» است. میهمان‌ها در روز مراسم، ابتدا در باغ یا در اتاق انتظاری می‌نشینند و منتظر اعلام میزبان می‌مانند. پس از پاکیزه شدنِ اتاق چای و آماده شدنِ تزئینات آن، میزبان (استاد چای) میهمانان را به داخل فرا می‌خواند.

پس از آن‌که میهمانان در جای خود قرار گرفتند، نقش استاد چای به‌عنوان میزبان آغاز می‌شود تا با حرکات تمرین شده و شاعرانه خود از میهمان‌ها پذیرایی کند. میزبان آب می‌جوشاند و پودر چای سبز موسوم به «ماچّا» را در کاسه‌ای آب جوش حل می‌کند و برای این کار از فرچه‌ای چوبی ساخته شده از نی خیزران به نام «چاسن» استفاده می‌کند. وقتی چای آماده شد، در پیاله‌ای بین میهمان‌ها دست به دست می‌شود و همه اندکی از آن می‌نوشند. معمولاً شیرینی مختصری نیز به همراه چای صرف می‌شود.

حال اگر آماده هستید بهتر است تمرکز کنید و 3 تفاوت موجود میان وسایل مراسم چای را در کمتر از 7 ثانیه شناسایی کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این خانم ها، گزینه مناسب ازدواج برای مرد جوان است!؟

آزمون شناخت تفاوت وسایل مراسم چای

شاید بپسندید: سوال ریاضی: تو 10 ثانیه 44+4-4÷4×4=؟ را حل کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تیز و زبلی 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت وسایل مراسم چای

آیا تا به حال متوجه تفاوت ها شده اید؟ زمان تمام شده است! آیا هنوز توانستید 3 تفاوت را تشخیص دهید؟ به کسانی که توانستند تفاوت بین این دو تصویر را در زمان معین تشخیص دهند تبریک می گویم.اگر نتوانستید تفاوت‌ها را پیدا کنید، می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

 

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این 3 خانم همسر آقای رئیس است!؟

پاسخ آزمون شناخت تفاوت وسایل مراسم چای: دیگر به دنبال آن نباشید، ما اکنون راه‌حل را برای شما به اشتراک می گذاریم.در اینجا تفاوت بین دو تصویر وسایل مراسم چای علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر گربه سفید را پیدا کنید!

جواب آزمون شناخت تفاوت وسایل مراسم چای

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت وسایل مراسم چای استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: متعلق به شماست، اما افراد دیگر بیشتر از آن استفاده می كنند!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: چهره های مخفی را در تصویر پیدا کنید!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

نکته تصویر اداره را پیدا کن | پیدا کردی حتما برا خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

داستان مرد بدبخت و بداقبال | حکایت مردی که در بدشانس بودن مثل او نبود!

اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که انسان محافظه کاری یا شجاع و بی باک!؟

آزمون دقت ذهن: کدام پرنده با بقیه فرق دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا