;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: دو تا سیب را به طور مساوی بین 3 کودک تقسیم کن!

سوال هوش چگونگی تقسیم سیب: یونان باستان مهد تفکر و فلسفه بوده است. وقتی صحبت از منطق وفلسفه می شود، ناخودآگاه یونان باستان و اندیشمندانی همچون سقراط، ارسطو و افلاطون به ذهن می رسد. گمان می رود قدیمی‌ترین معما در حدود 470 قبل از میلاد در اساطیر یونانی سرچشمه گرفته باشد و به “معمای ابوالهول” معروف است.

بر همین اساس معما و سوالات معمایی زمینه شد برای تربیت افراد با هوش ودارای ذهن خلاق. به واقع برخی معتقدند یونانیان باستان در کنار ورزش جسم، درک نمودند که ورزش روح و مغز نیز لازمه یک زندگی سالم است. همانطور که می دانید منشأ دو مارتن، المپیک و …همگی از یونان باستان است. مجله خبری چشمک زمینه ورزش مغز شما را با اشتراک جدیدترین و جذاب ترین سوالات هوش تصویری فراهم نموده است.

بسیاری از معماهای دیگر بعداً دنبال شدند و ثابت کردند که به چالش کشیدن ذهن چیز جدیدی نیست و مردم همیشه این نوع ورزش را دوست داشتند. همه با دیدن سوالات هوش به سوی آنها متمایل می شویم و این نشان می دهد که ما تا چه اندازه علاقمند هستیم که مغز خود را به چالش بکشیم و احساس هوشمندی کنیم. سوال هوش چگونگی تقسیم سیب مجله خبری چشمک از آن دست سوالات معمایی است که ذهن و هوش شما را به خوبی محک خواهد زد.

شاید بپسندید:بگو در تصویر چی دیدی تا بگم آدم خوش بینی یا بدبین!؟

سوال هوش چگونگی تقسیم سیب

مایکل مربی یک کودکستان است. او رابطه صمیمانه ای با همه کودکان این کودکستان دارد. همه کودکان این کودکستان مایکل را دوست دارند. او هر روز داستان های جذابی برای کودکان نقل می کند.  روزی تصمیم گرفت یک سوال معمایی برای کودکان طرح کند. او از سه نفر از کودکان خواست که  2 سیب را بین خودشان، تقسیم کند. این کار چگونه ممکن است؟ شما اگر در 5 ثانیه این تسوال هوش چگونگی تقسیم سیب را حل کنید، دقت نظر و هوش بالایی دارید!

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که سه حرف اولش یک عدد، دو حرف آخرش عضو بدن است!؟

سوال هوش چگونگی تقسیم سیب

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه عدد 70 را در میان اعداد 07 مرد عنکبوتی پیدا کنی، خیلی تیزی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه نکته تصویر دهه 20 میلادی را فهمیدی، در باهوش بودن رو دست هرکول پوآرو زدی!

 

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: خون آشام حاضر در رستوران را شناسایی کنید!

پاسخ سوال هوش چگونگی تقسیم سیب

ایا توانستید سوال هوش چگونگی تقسیم سیب را که ساده و در عین حال چالش برانگیز است را حل کنید؟ اگر بدنبال زمان بیشتر هستید، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پاندا بین پنگوئن ها، اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه خیلی دقیقی با دلیل بگو که بچه برا کیه!؟

پاسخ سوال هوش چگونگی تقسیم سیب: بله کاملا مشخص است. با کمک یک خط فرضی می توانید سیب ها را تقسیم کنید. محل برش را نشان می دهد که چاقو باید از آنجا عبور کند. همه آنها یک اندازه سیب دریافت کردند.

شاید بپسندید: سوال هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

جواب سوال هوش چگونگی تقسیم سیب

امیدوارم از سوال هوش چگونگی تقسیم سیب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آیا می توانید تفاوت های دو تصویر راسوی بدبو را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: برای ماهی در تصویر دوم چه اتفاقی افتاده است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

سوال ریاضی: حاصل عبارت 18÷3(5-4+1)=? چند می شود!؟

تست قدرت تمرکز: نیم رخ پنهان را در تصویر پیدا کنید!

تست قدرت بینایی: 3 تفاوت تصویر جهانگردها را پیدا کن!

 آزمون دقت ذهن: کدام شکلک با بقیه فرق داره!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا