;
تفریح و سرگرمی

اگه خیلی دقیقی با دلیل بگو که بچه برا کیه!؟

تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک: معماها و سوالات هوش تصویری از جمله مطالب جذاب در شبکه های اجتماعی است. جالب است بدانید که تصویر تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک پس از انتشار در ردیت (Reddit) در کمتر از یکساعت نزدیک به هزار مرتبه همرسانی شده و عده زیادی تلاش کردند در زمان 3 ثانیه ای این معمای تصویری را با دلایل و منطق خاص خود حل کنند و بدانند کدامیک از افراد تصویر والدین کودک است. بر همین اساس مجله خبری چشمک نیز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، امروز این معمای تصویری جذاب را به اشتراک گذاشته است. با مجله خبری چشمک و یک آزمون جذاب دیگر یعنی تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک همراه باشید.

سوالات هوش تصویری بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. بر همین اساس از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید و سلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید. پژوهشگران حوزه سلامت معتقدند که انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: عدد 55 را میان اعداد 56 پیدا کنید!

تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک

همان گونه که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع میتواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند. در تصویر مربوط به تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک شما با تصویری از یک فروشگاه روبرو هستید که چند نفری بر سر یک کودک دعوا داشته و هر کدام ادعا دارند که کودک فرزند اوست. آیا می توانید والدین این کودک را شناسایی کنید؟ دلیل منطقی شما چیست؟

زمان خود را نگه دارید.باید بتوانید در 3 ثانیه تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس پاسخ دهید.لذا نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشمان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک ذیل نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه پروانه را میان سبزه و گل ها تشخیص بدی، چشات مثل عقاب تیزه!

تست تصویری شناخت صاحب کودک

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر سگ میان برف ها را پیدا کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر این عبارت ریاضی را با حرکت دادن یک چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

 

.

.

.

شاید بپسندید: دانش‌آموزی که قصد دارد در امتحان ادبیات تقلب کند را شناسایی کنید!

پاسخ تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک

ایا توانستید در زمان مشخص شده والدین کودک را با ذهن تحلیلی و منطقی خود شناسایی کنید؟ اگر هنوز به دنبال پاسخ و ارائه یک تحلیل هستید، بهتر است زمان بیشتری در اختیار داشته باشید. 5 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود که بیشتر فکر کنید.

شاید بپسندید: آیا می توانید در میان اعداد مختلف، عدد 6 را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: نکته تصویر رو در یک نگاه پیدا کن و اثبات کن مثل هرکول پوآرو باهوشی!

پاسخ تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک:زن و مردی که در حال مشاجره هستند والدین کودک نیستند. به تعجب کردن و نگرانی صندوقدار دقت کنید. او مادر کودک. رنگ موهای او شبیه کودک است. به نظر می رسد که زن صندوقدار و زن مشاجره کننده با هم خواهر هستند و دیالوگ زن و مرد هم این مسئله را اثبات می کند. چرا که زن مشاجره کننده نیز ادعا نمی کند کودک فرزند اوست.

شاید بپسندید: یک زن در این تصویر حضور دارد، با دلیل اور را شناسایی کنید!

پاسخ تست تصویری شناخت صاحب کودک

امیدوارم از تست هوش تصویری شناخت صاحب کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: حکایت کار خوبه خدا درستش کنه | داستان جالب گدای چاپلوس و گدای ساکت در محضر سلطان!

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: داستان چوپان راستگو | حکایت چوپان راستگویی که رفتار مردم او را به چوپان دروغگو تبدیل کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: محسن تمام اعداد از 300 تا 400 را روی یک کاغذ نوشت | او رقم 3 را چند بار نوشته است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان قرآنی: کدام سوره است که اگر نامش را برعکس کنیم نام یکی از سبزیجات می‌شود!؟

سوال هوش ریاضی: با توجه به عبارات، چه عددی باید در عبارت آخر قرار بگیرد!؟

شاید بپسندید:تست شخصیت: نوع قلاب کردن دستان می تواند شخصیت شما را افشا کند!

بیشتر بخوانید: با دلیل بگو که کدامیک از این دو زن، مادر دختر نوجوان است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا