;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

سوال هوش مخصوص نابغه ها: یکی از رایج ترین اشکال بازی فکری پازل چوب کبریت موضوع اخیر مورد علاقه بسیاری از کسانی است که به دنبال چنین معماهایی برای حل هستند. ما یکی از این پازل های جالب چوب کبریت داریم که می توانید آن را امتحان کنید. پازل های منطقی چوب کبریت یکی از انواع بازی های فکری است که شامل پازل های تصویری، معماهای ریاضی، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می شود. بسیاری به دنبال انواع مختلفی از بازی‌های فکری هستند تا ذهن خود را به آن سرگرم کنند و تمرین ذهنی داشته باشند.

پازل های منطقی چوب کبریت اساساً پازل های بازآرایی هستند که در آنها باید چوب های کبریت را که به شکل ها یا معادله هایی چیده شده اند دوباره مرتب کنید تا معما را رفع و حل کنید. به طور کلی پازل های چوب کبریت به شکل معادلاتی هستند که نادرست هستند و نیاز به حل دارند. برای همه کسانی که به دنبال بهبود ضریب هوش و مهارت های منطقی حل مسئله خود هستند، ما در این مقاله یکی از این پازل های چوب کبریت را داریم. به خواندن سوال هوش مخصوص نابغه هادر مجله خبری چشمک ادامه دهید تا متوجه شوید این معما چیست و سعی کنید آن را حل کنید.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: حاصل عبارت 18÷3(5-4+1)=? چند می شود!؟

سوال هوش مخصوص نابغه ها

ما در این بخش یکی از جالب ترین پازل های چوب کبریت را داریم که در آن باید چوب کبریت ها را دوباره مرتب کنید تا مشکل ارائه شده برطرف شود. در واقع انواع مختلفی از پازل های چوب کبریت وجود دارد. برخی از شما نیاز به جابجایی 1 چوب برای رفع معما دارند، برخی از شما باید 2 یا بیشتر چوب را جابجا کنید، و همچنین مواردی وجود دارد که ممکن است لازم باشد 1 یا چند چوب کبریت اضافه کنید یا 1 یا چند چوب کبریت را برای رفع مشکل بردارید.

شما باید راه حل را بر اساس پازل چوب کبریت که با آن روبرو هستید پیدا کنید. در تصویر زیر پازل چوب کبریت وجود دارد که باید آن را حل کنید. در سوال هوش مخصوص نابغه ها شما باید به مربع موجود 4 چوب کبریت اضافه کنید و آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.

این بازی فکری پازل چوب کبریت یکی از سخت ترین معماهایی بود که با آن برخورد کردیم، شما را به چالش این معمای چوب کبریت دعوت می کنیم. زمان شما برای انجام این آزمون تنها 8 ثانیه است.

شاید بپسندید:تست قدرت تمرکز: نیم رخ پنهان را در تصویر پیدا کنید!

سوال هوش مخصوص نابغه ها

شاید بپسندید:چیستان: کدام حیوان است که سه حرف اولش یک عدد، دو حرف آخرش عضو بدن است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: 3 تفاوت موجود بین دو تصویر خارپشت را پیدا کنید!

 

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: خون آشام حاضر در رستوران را شناسایی کنید!

پاسخ سوال هوش مخصوص نابغه ها

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شده اید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید! ما در سوال هوش مخصوص نابغه ها، یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پاندا بین پنگوئن ها، اثبات کن چشمات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

 

 

 

شاید بپسندید: اگه خیلی دقیقی با دلیل بگو که بچه برا کیه!؟

پاسخ سوال هوش مخصوص نابغه ها: پاسخ در تصویر زیر مشخص شده است. به کسانی که موفق به انجام این پازل شدهاند، تبریک می گوئیم.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: 3 تفاوت تصویر جهانگردها را پیدا کن!

پاسخ سوال هوش مخصوص نابغه ها

امیدوارم از سوال هوش مخصوص نابغه ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آیا می توانید تفاوت های دو تصویر راسوی بدبو را پیدا کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: در یک نگاه قبل از آنگه گرگ به گله بزند، آن را شناسایی کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون دقت ذهن: کدام شکلک با بقیه فرق داره!؟

امتحان رفقا: حکایت تاجری که دوستان پسرش را در رفاقت امتحان کرد!

با هوشا بگن: عدد بعدی در عبارت 12، 24، 45، 86، ؟ چیه!؟

یکی از گربه سان ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا