;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این 4 ورزشکار برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند!؟

سوال تصویری با شناسایی آدم دغل : شما برای رمزگشایی آزمون شناسایی آدم دغل قابق، فقط 4 ثانیه فرصت دارید. این آزمون هم در زمره آزمون هایی است که توانسته است چایگاه خوبی در میان علاقمندان به سوالات و بازی های فکری پیدا کند. شما در سوال تصویری با شناسایی آدم دغل با یک سوال جالب روبرو هستید. چه کسی در قایق کمتر تلاش برای حرکت قایق را انجام می دهد. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناسایی آدم دغل همراه باشید.

مجله خبری چشمک با انتشار جدیدترین و جذاب ترین سوالات و معماهای تصویر تلاش دارد، لحضات خوشی را برای شما رقم بزند. همچنین با کمک این بازی ها می توانید سطح مهارت های شناختی و حتی هوش خود را بالا ببرید. پس اگر به دنبال چالشی ترین و  پیچیده ترین چالش ها، در جای خوبی قرار داربد. شما می توانید با کمک این سوالات هم خود را محک زده و هم اطرافیان و دوستان خود را مورد آزمایش قرار دهید.

شاید بپسندید: تست هوش: دو چوب کبریت را جابجا کن تا یک عبارت صحیح بدست آید!

سوال تصویری با شناسایی آدم دغل

چه کسی در این معمای تصویری کمتر تلاش دارد. در این تمرین ذهنی جدید شما قادر خواهید بود گروهی از جوانان را در حال انجام ورزش مورد علاقه خود یعنی قایق رانی مشاهده کنید. در نگاه اول همه چیز نرمال به نشر می رسد. هر کدام از قایق رانان برای رسیدن به هدقف در حال تلاش و تکاپو هستند. اما تنها یکی از آنها کمتر از آنچه که تلاش کند، تلاش می کند. اما کدامیک؟

شما در سوال تصویری با شناسایی آدم دغل باید به دنبال پاسخگویی به سوال بالا باشید. اما یادتان باشد که برای پاسخگویی به سوال بالا، وقت زیادی ندارید. شما باید تلاش کنید در کمتر از 4 ثانیه، آزمون را رمزگشایی کنید. اگر  اماده اید، تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید:چیستان | در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

سوال تصویری با شناسایی آدم دغل

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که هر چه از آن بیشتر برداریم، بزرگتر خواهد شد!؟

.

.

 

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناسایی آدم دغل

جواب سوال را پیدا کردید؟ در صورت عدم دستیابی به پاسخ سوال آزمون تصویری با شناسایی آدم دغل نگران نباشید. شما می توانید پاسخ طراح این آزمون را در پایین صفحه ببینید. اما قبل از آن بهتر است که برای بار دوم برای رمزگشایی سوال تصویری با شناسایی آدم دغل تلاش کنید.

.

.

.

.

.

.

.

 شاید بپسندید: تست بینایی: اگه بتونی سه گوسفند متفاوت رو در 10 ثانیه تشخیص بدی بیناییت حرف نداره؟

پاسخ سوال تصویری با شناسایی آدم دغل: در اینجا ما آزمون را برای شما رمزگشایی می کنیم.جوان سبزپوش کمترین تلاش را می کند. دلیل؟ چهره اش نشان می دهد که بر خلاف دیگران آرام و بی علاقه به مسابقه است و هیچ گونه تلاشی برای حرکت سریع قایق انجام نمی دهد.

شاید بپسندید: کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

سوال با شناسایی آدم دغل

امیدوارم از سوال تصویری با شناسایی آدم دغل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو که کدومیکی از زندان مرخصی گرفته و بیرون اومده!

بیشتر بخوانید: اگر تمام اعداد درون تصویر را تشخیص بدی، بینایی ات هیچ مشکلی نداره!!

 کودک حلوا فروش | حکایت کودک حلوا فروشی که گریه اش مشکل گشا شد!

چیستان | کدام شهر ایران است که اگر حرف آخرش را برداریم، تیز پاترین حیوان جهان می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا