;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: دو چوب کبریت را جابجا کن تا یک عبارت صحیح بدست آید!

سوال هوش با چوب کبریت: لازم است تا با حرکت دادن و جابجایی 2 چوب کبریت یک معادله صحیح بدست بیاورید. البته برای این کار تنها 6 ثانیه وقت دارید و همانطور که اشاره شد فقط جق چابجایی 2 چوب کبریت را دارید تا معادله صحیح شود. فکر می کنید می توانید این معادله را در 6 ثانیه حل کنید؟ مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید فقط 2 چوب را جابجا کنید تا این معادله درست شود! با مجله خبری چشمک و سوال هوش با چوب کبریت همراه شوید.

تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند. در سال‌های اخیر، این چالش‌ها حتی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند. پازل امروز به طور خاص طراحی شده است تا مهارت های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از 6 ثانیه آزمایش کند. معادله داده شده 4×9=46 است. اما این معادله اشتباه است! وظیفه شما بوجود آوردن یک معادله صحیح ضرب با جابجایی 2 چوب کبریت در عرض 6 ثانیه است.

شاید بپسندید:چیستان | در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!؟

سوال هوش با چوب کبریت

مهم نیست که چگونه با این چالش برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این معما شامل معادله ای است که تنها حق جابجایی 2 چوب کبریت را دارید تا در نهایت بتوانید یک معادله صحیح داشته باشید. برای سوال هوش با چوب کبریت خود آماده اید؟

پازل ها یک راه عالی برای تمرین ذهن و خلاقیت شما هستند. برای حل معما باید دقت کنید و تمرکز کنید. ما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنیم و تصمیم بگیریم که 2 چوب کبریت را در کجا جابجا کنیم تا در نهایت یک معادله صحیح داشته باشیم. به تصویر نگاه کنید. زمان 6 ثانیه ای شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

سوال هوش با چوب کبریت

شاید بپسندید: کدامیک از این 4 ورزشکار برای پیروزی در مسابقه قایق رانی، کمتر تلاش می کند!؟

.

.

.

.

.

.

.

سوال هوش با چوب کبریت

آیا موفق شده اید 2 چوب کبریت را برای ایجاد یک معادله صحیح جابجا کنید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید! ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

 شاید بپسندید: درمان وسواس فکری +علائم و نشانه های آن

پاسخ سوال هوش با چوب کبریت: برای توضیح راه حل تصویر را قرار داده ایم.5×9=45 پاسخ صحیح است.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی از زندان مرخصی گرفته و بیرون اومده!

سوال با چوب کبریت

امیدواریم از سوال هوش با چوب کبریت استفاده کرده باشید. می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

بیشتر بخوانید: اگر تمام اعداد درون تصویر را تشخیص بدی، بینایی ات هیچ مشکلی نداره!!

 کودک حلوا فروش | حکایت کودک حلوا فروشی که گریه اش مشکل گشا شد!

چیستان | کدام شهر ایران است که اگر حرف آخرش را برداریم، تیز پاترین حیوان جهان می شود!؟

 چیستان ساده | آن چیست که هرگز نمی‌ایستد و همیشه در حال حرکت است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا