;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن گلابی که جفت ندارد، تیزبینی خود را اثبات کنید!

آزمون شناسایی گلابی متفاوت: هنرمندان زیادی امروز تلاش دارند تا از هنر خود در جهت بهبود زندگی مردم استفاده کنند. یکی از این هنرمندان دوداس مجارستانی است. وی از معدود هنرمندانی است که توانسته است در میان عوام مردم شهرت جهانی پیدا کند. وی دیت به ابتکار جالبی زده است. این هنرمند مجارستانی در آثار خود مهارتهای شناختی مخاطبان خود را به چالش می کشد.

توانائیهای شناختی همچون قدرت تمرکز، دقت، جزئی نگری، بینایی و … می توانند با بی توجهی دچار ضعف شوند. به خصوص آنکه با کاهش فعالیت های مغزی، ممکن است مهارت های شناختی ما دچار مشکل اساسی شود. چشمان ممکن است کلی نگر شود و در دیدن اشیا و تصاویر و مناظر، جزئیات را مورد توجه قرار ندهد. اما پرداختن به سوالات معمایی می توان ذهن و مغز را عادت داد که چشمان را وادار به جزئی نگری کند.

دوداس بر همین اساس تصاویری تولید می کند که چالش برانگیز هستند. در آثار وی روند تصاویر و اشیا و پدیده ها همه به یک شکل هستند، اما وی با قرار دادن یک شی متفاوت، از مخاطبان آثار خود می خواهد که پدیده متفاوت را شناسایی کنند. در آزمون شناسایی گلابی متفاوت شما باید بتوانید یکی از گلابی ها که جفت ندارد را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:چیستان | زمانی که نمی‌دانی چیستم، چیزی هستم؛ اما وقتی که می‌دانی چیستم، چیزی نیستم!

آزمون شناسایی گلابی متفاوت

در آزمون شناسایی گلابی متفاوت دوداس بر اساس همین شیوه تلاش کرده است که دقت نظر و توجه مخاطبان خود را بررسی کند. این اثر در نوع خود بسیار جالب است و تنها عده کمی می توانند در زمان مشخص شده 15 ثانیه ای آن را حل کند.

آثار دوداس در نوع خود جالب و بی نظیر هستند. علاوه بر تفریح و سرگرمی، یک گزینه عالی برای آزمودن قدرت دقت و بینایی شماست. اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید. شما تصویری پر از گلابی های متفاوت و بامزه را می بینید. از هر گلابی دو جفت در تصویر مشاهده می شود. تنها یک گلابی تک و تنها در تصویر دیده می شود. آیا می توانید آن را در 15 ثانیه شناسایی کنید. با دقت به تصویر آزمون شناسایی گلابی متفاوت نگاه کنید.

شاید بپسندید:این زن از طبقه سی ام یک ساختمان سقوط کرد و آسیبی ندیده است،چگونه ممکن است!؟

آزمون شناسایی گلابی متفاوت

احتمالا بپسندید: چیستان | آن چیست که بالا و پایین می‌رود، ولی حرکت نمی‌کند!؟

.

.

.

 

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی گلابی متفاوت

اگر تاکنون گلابی تک و متفاوت را شناسایی نکرده اید، می توانید بیشتر تلاش کنید. اگر خسته شدید می توانید به تصویر پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

در این تصویر گلابی متفاوت علامتگذاری شده است. به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید:فقط 6% از افراد تو 7 ثانیه شکل هندسی متفاوت را پیدا می کنند!

آزمون گلابی متفاوت

میدوارم از آزمون شناسایی کرم متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

حکایت کبک و قضاوت گربه: نتیجه اعتماد کردن به هر کس شرایط و عواقبش مرگ است!

چیستان | آن چیست که نام کشور است اما در پیشانی دیده می‌شود!؟

 با انتخاب یکی از غروب ها مهمترین ویژگی شخصیتی‌ات را شناسایی کن!

در 6 ثانیه 3 تفاوت دو تصویر رابین هود را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا