;
تفریح و سرگرمی

آزمون هوش: کدومیکیی کیف دستی این زن رو دزدیده!؟

تست هوش شناخت دزد کیف: سوالات و معماهای تصویری، تست های هوش، شخصیت شناسی ها و … تنها بخشی از انواع بازی های فکری است که طرفرداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارند. به خصوص بازی هایی که هر چه بیشتر تمرکز و ذهن افراد را وادار به فالیت می کند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید.

در تست هوش شناخت دزد کیف که در مجله خبری چشمک منتشر شده است شما باید در کمتر از 5 ثانیه، فرد دزد را پیدا کنید! بواقع باید کسی که کیف دختر را دزدیده است را شناسایی کنید. زمان شما محدود است و شما فرصت کمی دارید تا آزمون امروز چشمک را حل کنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش شناخت دزد کیف همراه باشید.

این بازی ها می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. مجله خبری چشمک با جدیدترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری با شماست. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. با تست هوش شناخت دزد کیف همراه باشید و به دوستان و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه هستید.

شاید بپسندید: داستان مرد جوجه فروش و سه زن حقه باز: داستان دختر حقه بازی که مرد جوجه فروش را برهنه کرد!

تست هوش شناخت دزد کیف

باید بدانید که تست هوش شناخت دزد کیف به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری شما را تحت تأثیر قرار دهد.شما در تصویر تست هوش شناخت دزد کیف با یک معمای تصویری جالب روبرو هستیم.

در این آزمون، شما باید بدنبال کسی باشید که واقعیت را ذکر می کند. زنی مدعی است که کیف دستی یا کیف پول او دزدیده شده است. 3 مظنون نیز در تصویر با ادعاهای مختلف دیده می شود. مردی که لباس پیشخدمت رستوران را پوشیده، با نگرانی می گوید من دزد نیستم. مرد جوان وسطی مدعی است داخل سینما بوده است و مرد چاق هم مدعی است که منتظر همسرش بوده است.  کدام یکی راست می گویند؟ دلیل شما چیست؟ یادتان باشد برای رمزگشایی این آزمون تنها 4 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی به مادرش می‌رسد ناپدید می‌شود؟

تست هوش شناخت دزد کیف

احتمالاً بپسندید: داستان ابن سیرین و زن هوس باز

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: قدرت دید خود را با پیدا کردن عدد 2 ارزیابی کنید!

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

پاسخ تست هوش شناخت دزد کیف

برای حل این چالش یا تست هوش شناخت دزد کیف، شما نیازمند دقت کافی باشید. اگر در یافتن مقصر موفق نبودید، نگران نباشید، این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما راه حل را با مشخص کردن تست هوش شناخت دزد کیف در تصویر پایین ارائه کرده ایم.

شاید بپسندید:پرنده را پیدا کن: دیدن پرنده ای که خودش رو استتار کرده برای هر کسی ممکن نیست!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست شخصیت: می دونستی که شکل گوش ها هم میتونه ویژگی های شخصیتی رو افشا کنه!

پاسخ تست هوش شناخت دزد کیف: همانطور که در تضویحات آزمون شناسایی دزد کیف ارائه شده است و شما در گفتگوی تصویری هم می بینید، متوجه می شوید که یکی از افراد در حال دروغ گفتن است.

مرد وسطی اظهار کرده است که داخل سینما بوده است. اما سطل ذرت بو داده شده او کاملا پر است. معمولا افراد این جور خوراکی ها را زمانی که داخل سینما هستند با خود می برند. مرد اول از سمت راست یک کارگر ساده رستوران است. مرد اول از سمت چپ نیز همین طور. برخی به کمربند یا بند قرمزی که از زیر لباس او دیده می شود اشاره کرده اند و گفتند که آن می تواند کیف باشد. اما باید اشاره که زن در اظهاراتش گفته است که کیف دستی او را دزدیده اند و کیف دستی بندی ندارد.

شاید بپسندید: چیستان: بدون شک پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

پاسخ تست هوش شناخت دزد کیف

امیدوارم از تست هوش شناخت دزد کیف استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: کدوم دانش آموز از کلاس درس و معلم و مدرسه فراریه!؟

 

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: کی می خواسته با ریختن رنگ روی عروس خانم، مراسم رو بهم بریزه!؟

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

چه کسی شیشه های ساختمان را شکسته است!؟

 داستان همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

 قدرت بینایی‌ات را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزن!

اگه چشات مثل عقاب باشه تو نگاه اول گربه را بین جغدها پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا