;
تفریح و سرگرمی

کدوم شکلک شیطون با بقیه متفاوته!؟

تست قدرت بینایی با شکلک شیطون: این تست تصویری به دلیل سختی آن به سرعت در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. در واقع، تعداد بسیار کمی از مردم موفق به یافتن تنها شکلک شیطون متفاوت در مجموعه ای از تصاویر یکسان شکلک شیطون ها شده اند. این چالشی است که شما را سرگرم می کند، اما مهمتر از همه توانایی های شناختی شما را آزمایش می کند. برای موفقیت در تست قدرت بینایی با شکلک شیطون، بسیار مهم است که از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با شکلک شیطون همراه شوید.

در این تست هوش باید از چابکی تصویری و سطح تمرکز خود برای امید به موفقیت استفاده کنید. در واقع، پیدا کردن و شناسایی عنصر درخواستی یعنی همان شکلک شیطون متفاوت در اولین تلاش آسان نخواهد بود. در تست قدرت بینایی با شکلک شیطون باید یک شکلک شیطون متفاوت را پیدا کنید. البته برای این کار شما از محدودیت زمانی برخوردار هستید. 5 ثانیه فرصت و مهلتی است که باید شکلک شیطون متفاوت را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام جانور است که سرگرگ و کمر مار و دم آهو را دارد؟

تست قدرت بینایی با شکلک شیطون

برای دشوارتر کردن بازی و تحریک دقت و تمرکز شما، تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا شکلک متفاوت شیطون را پیدا کنید. محدودیت زمانی این تست تصویری را بسیار دشوار می کند. برای اینکه بهترین شانس را برای یافتن شکلک متفاوت با دیگر شکلک ها را در مدت زمان تعیین شده به خود بدهید، سعی کنید خود را در شرایط مناسب قرار دهید. در جای آرام و خلوت قرار بگیرید.

برای انجام این کار، سعی کنید از محدودیت های تمرکز خود عبور کنید. این به شما امکان می دهد واضح تر ببینید و ناهماهنگی ها را راحت تر تشخیص دهید. برای متمرکز کردن توجه خود، خود را منزوی کنید. قرار دادن خود در مکانی ساکت و دور از شلوغی و صداهای مختلف به شما کمک می کند تا افکار خود را جمع کنید.

شاید بپسندید: تیزبینی و نکته سنجی‌ات را با پیدا کردن زنی که متأهله، اثبات کن!

تست قدرت بینایی با شکلک شیطون

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی ات رو ارزیابی کن! | با حرکت دادن 3 چوب کبریت 3 تا مثلث درست کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: قاتل تصویر چه کسی است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چبیستان جالب: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ؟

جواب تست قدرت بینایی با شکلک شیطون

اگر موفق نشدید شکلک شیطون متفاوت را در میان بقیه شکلک ها پیدا کنید، به این معنی است که شما یکی از 85 درصد افرادی هستید که شکست خورده اند. با توجه به پیچیدگی این تست، این موضوع چندان مهم نیست.

شاید بپسندید: کیک تولدی را انتخاب کن تا این سوال ذهنت رو پاسخ بدی که درباره گذشت زمان احساست چیه!؟

.

.

.

 

 

شاید بپسندید: چیستان: بخشی از یک ظرف که هیچ وقت داخل‌اش جا نمی‌شود. آن چیست؟

 

.

 

 

شاید بپسندید: به گلادیاتور کمک کنید تا قبل از اینکه به راحتی کشته بشه، شمشیرش رو پیدا کنه!

پاسخ تست قدرت بینایی با شکلک شیطون : پس اگر موفق نشدید ناامید نشوید. پاسخ این معمای بسیار دشوار را در ادامه به شما خواهیم داد.

شاید بپسندید: با انتخاب یک خرگوش می توانید چیزهای زیادی در مورد شخصیت خود کشف کنید!

تست بینایی با شکلک شیطون

احتمالاً بپسندید: 3 تفاوت جزئی بین دو سامورایی هست، میتونی اونا را پیدا کنی!؟

امیدوارم از تست قدرت بینایی با شکلک شیطون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: زنبور زرد بامزه ای که با بقیه کمی متفاوته رو پیدا کن!

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: کدامیک از این دو زن، بی مسئولیت و حواس پرت است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

شاید برایتان جالب باشد

اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

داستان پسر باسواد چوپان که وقتی باسواد شد، کار باباش رو چند برابر کرد!

پلنگ برفی که در کمین بزهای کوهی است را پیدا کنید! | تیزبین باشی در یک نگاه موفق میشی!

خیلی تیزی پس سریع دزد مهمونی رو پیدا کن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 19 =

دکمه بازگشت به بالا