;
تفریح و سرگرمی

آنچه ابتدا در تصویر می بینید ضعف اصلی ات در زندگی را آشکار می کند!

تست شخصیت وابسته به برداشت: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه ضعف اصلی دارید؟ انجام این تست سریع می تواند به شما در درک آن کمک کند! تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر نگاه کنید و اولین چیزی که به ذهنتان می رسد نقطه ضعف اصلی شما را آشکار خواهد کرد. این یک راه سرگرم کننده و روشنگر برای یادگیری بیشتر در مورد خودتان است! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت وابسته به برداشت همراه باشید.

شاید بپسندید: یکی از این 3 مسافر با اینکه وضع مالی خوب نداره، سوار بخش بیزنس کلاس قطار شده، اون کیه!؟

تست شخصیت وابسته به برداشت

آیا به دنبال بینشی در مورد شخصیت خود هستید؟ انجام تست شخصیت می تواند راهی عالی برای شناخت بهتر خود باشد. این تست خاص برای ارائه دیدگاهی منحصر به فرد از شخصیت شما طراحی شده است. با نگاه کردن به اولین چیزی که در یک تصویر خاص توجه شما را جلب می کند، می توانید درک درستی از اینکه این ویژگی ها چگونه بر زندگی شما تأثیر می گذارد به دست آورید.

برای شروع آماده اید؟ درون متن تست شخصیت وابسته به برداشت شیرجه بزنید و ببینید این تست چه چیزی را نشان می دهد!

شاید بپسندید: تیزی ذهنی خودت رو با حل مجموع عددی کیک ها در 10 ثانیه اثبات کن!

تست شخصیت وابسته به برداشت

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تمام عیار می تونه تو یه نگاه اشکالات اصلی این تصویر از زندان زنان را تشخیص بده!

.

.

.

شاید بپسندید: اگه زبر و زرنگ باشی تو یه نگاه معشوقه مرد رو شناسایی می کنی!

.

.

.

.

اگه مطمئنی خیلی نابغه ای، بگو کدوم یکی از این خانما تظاهر می کنه پولداره!؟

تفسیرهای تست شخصیت وابسته به برداشت

اکنون که برداشت شما مشخص شد می توانید به بخش تفسیرها مراجعه کنید. ما اطمینان داریم که از نتابج تست شگفت زده خواهید شد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل نرود میخ آهنی در سنگ!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دم خود را روی کول گذاشتن!

تست وابسته به برداشت

افرادی که ابتدا تخم مرغ را دیدند

افرادی که ابتدا تخم مرغ را دیدند بیشتر درونگرا هستند و به خود اعتماد ندارند. آنها معمولا ساکت، خجالتی و محجوب هستند. آنها اغلب می توانند برای مدت طولانی در ذهن خود بمانند و تصمیمات و افکار خود را تجزیه و تحلیل کنند. این افراد بیشتر متفکر هستند.

اگرچه ممکن است آنها با اعتماد به نفس ترین افراد نباشند، اما اغلب به طرز باورنکردنی وفادار هستند و دوستان خوبی پیدا می کنند.

احتمالا بپسندید: کدوم یکی از دو کودک ربوده شده است!؟ | فقط افراد باهوش مثل هرکول پوآرو تو یه نگاه متوجه میشن!

افرادی که اولین بار نور را دیدند

افرادی که ابتدا نور را دیدند، کمال گرا هستند. آنها برای بالاترین موفقیت تلاش می کنند و اغلب در این فرآیند به خود فشار می آورند. کوشا و باهوش هستند و تلاش می کنند تا وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند. آنها می توانند به راحتی تحت فشاری که بر خود وارد می کنند غرق شوند. با وجود این، آنها اغلب افراد بسیار توانمندی هستند.

کدوم راننده باعث و بانی تصادف رانندگی بوده!؟ | مرد جوون یا زن جوون!؟

افرادی که ابتدا پروانه ها را دیدند

افرادی که ابتدا پروانه ها را دیدند، بیشتر تکانشی و خودجوش هستند. آنها معمولاً سرگرم کننده هستند و از بودن در لحظه لذت می برند. آنها تمایلی به برنامه ریزی از قبل ندارند یا به عواقب احتمالی اعمال خود فکر نمی کنند. آنها دوست دارند ریسک کنند و مرزها را جابجا کنند، اگرچه گاهی اوقات ممکن است آنها را به دردسر بیندازد. با وجود این، آنها اغلب افراد بسیار خلاق و مشتاق هستند.

چیستان: آن چیست من می روم و او می ماند!؟

افرادی که ابتدا ابرها را دیدند

افرادی که ابتدا ابرها را دیدند، اعتماد به نفس پایینی دارند و اغلب به خود شک می کنند. آنها معمولاً احساس می‌کنند که نسبت به دیگران پست‌تر هستند و همین امر باعث می‌شود که خود را به‌طور نامطلوبی مقایسه کنند. آنها ممکن است به دلیل ترس از شکست یا قضاوت دیگران در امتحان کردن چیزهای جدید یا ریسک کردن مردد باشند. با وجود این، آنها اغلب احساس قوی همدلی و مراقبت عمیق نسبت به اطرافیان خود دارند.

احتمالاً بپسندید: اگر ذهن کارآگاهی داری، بگو کدوم زن نوزاد را دزدیده است!؟

افرادی که ابتدا گل ها را دیدند

افرادی که ابتدا گل ها را دیدند، بیش از حد به چیزها فکر می کنند. آنها در تحلیل بیش از حد هر تصمیم یا فکری در ذهن خود گیر می کنند تا زمانی که دیگر از آنچه شروع شده قابل تشخیص نیستند. این می تواند آنها را به سمت یک مارپیچ از تفکر منفی سوق دهد که خروج از آن دشوار است. با وجود این، آنها اغلب افراد بسیار باهوش و با بصیرت هستند.

امیدوارم از آزمون شناخت مسافر فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل باد آورده را باد می برد!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بگو دوست داری تو کدومیک از مسیرها پیاده روی کنی تا بهت بگم کلاً چه جور آدمی هستی!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

با پیدا کردن نکته اصلی مراسم ازدواج در یک نگاه، ثابت کنید که کارآگاهی تیزبینی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: یکی از این سه زن به تازگی از همسرش جدا شده، اون کدومیکی هست!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: چیزی که ابتدا می بینید اطلاعات جالبی را در مورد نیازهای شما آشکار می کند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

جالب خواهد بود: چیستان جالب: یک چشم دارد اما نمی بیند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه میتونه تو 10 ثانیه مجموع عددی مرغ، ماهی و خرگوش را پیدا کنه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

جالب خواهد بود: چیستان جالب: آن چیست که شیرین است و طعم ندارد، سنگین است و وزن ندارد!؟

شاید برایتان جالب باشد

یه پر را انتخاب کن تا مهارت های اجتماعی ات رو کشف کنی و قدرت تعامل خودت را بشناسی!

 چیستان: کدام حیوان را اگر برعکس کنید قرمز می شود!؟

کدوم زن، کودک رباست!؟ | قبل از اینکه به هدفش برسد او را شناسایی کنید!

 اگه 5 تا اختلاف میان دو تصویر آسمان شب را تشخیص بدی، آخر نابغه هایی!؟

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل کلاهش پس معرکه است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا