;
تفریح و سرگرمی

چه انتظاری از زندگی داری!؟ اگر هنوز مطمئن نیستی بگو اول تو تصویر چی دیدی!؟

تست شخصیت مختص اولین برداشت : آنچه در نگاه اول در تست شخصیت مختص اولین برداشت می بینید انتظارات شما را در زندگی آشکار می کند. آیا کنجکاو هستید که بدانید انتظارات شما از زندگی چه می گوید؟ این تست جالب مجله خبری چشمک را انجام دهید تا بفهمید واکنش های اولیه شما در مورد عمیق ترین خواسته های شما چه چیزی را نشان می دهد! این یک راه عالی برای به دست آوردن بینش در مورد خودتان و دیدن اینکه چگونه می توانید گام های بعدی را برای رسیدن به اهداف خود بردارید، است.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل روغن ریخته را نذر امامزاده کرده!

تست شخصیت مختص اولین برداشت

آیا می خواهید بدانید که چه انتظاراتی از زندگی دارید؟ پس باید این تست شخصیت را انجام دهید . تست شخصیت مختص اولین برداشت، بر اساس این ایده ساخته شده است که اولین چیزی که در یک تصویر متوجه می شوید نگرش شما را نسبت به زندگی نشان می دهد. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت مختص اولین برداشت همراه شوید.

شاید بپسندید:بینایی ات مشکلی نداشته باشه چهره دوم را در تصویر مرد راهب پیدا می کنی!

تست شخصیت مختص اولین برداشت

احتمالاً بپسندید: فقط یه نابغه میتونه 3 تفاوت تصویر عکاس و گوزن رو تو 10 ثانیه پیدا کنه!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه باهوشی بگو که کدوم یکی از این دو زوج، زن و شوهر واقعی هستند!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه تو یه نگاه پلنگ مخفی را میون علفا پیدا کردی چشات مثل عقاب تیزه!

تفسیر تست شخصیت مختص اولین برداشت

این یک راه سرگرم کننده برای کشف خواسته ها و انتظارات ناخودآگاه شما است. ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر تست شخصیت مختص اولین برداشت نگاه کنید و اولین چیزی را که می بینید شناسایی کنید. شی یا شکلی که برای شما برجسته است می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت، ارزش ها و انتظارات شما آشکار کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن پلنگ برفی تصویر ثابت کن که چشات مثل عقاب تیزه!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: رفتی هند حواست باشه جشن تولدا کیک نخوری! | میخای بدونی چرا این ویدیو رو ببین!

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: چه چیزی می تواند یک اتاق را پر کند اما فضایی را اشغال نمی کند!؟

تفسیر تست شخصیت مختص اولین برداشت

گربه

کسانی که برای اولین بار یک گربه را دیدند، می توان به عنوان افراد مستقل، خودکفا و بسیار مدبر توصیف کرد. آنها حلال مشکلات طبیعی هستند که ترجیح می دهند خودشان کار کنند.

آنها برای استقلال و آزادی خود ارزش قائل هستند و اغلب با احساس موفقیت شخصی انگیزه دارند. آنها دوست ندارند برای کمک به دیگران تکیه کنند و به شدت از استقلال خود محافظت می کنند.

این افراد معمولاً به سرگرمی‌ها و علایق خود علاقه دارند و برای تکمیل آنها تلاش زیادی می‌کنند. آنها معمولاً در تصمیمات خود مطمئن هستند، اما گاهی اوقات می توان آنها را گوشه گیر یا غیرقابل دسترس دید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدوم حیوونه که قسمت دوم اسمش، اسم یه سازه!؟

گل ها

کسانی که گل ها را دیدند ابتدا روابط نزدیک را در اولویت زندگی خود قرار می دهند. آنها افرادی وفادار، دلسوز و سخاوتمند هستند که اغلب نیازهای دیگران را بر نیازهای خود اولویت می دهند.

آنها دیدگاهی خوش بینانه به زندگی دارند و تلاش می کنند تا با الگوهای مثبت برای دیگران، دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند. طبیعت گرم آنها به این معنی است که آنها را معمولاً می توان در محاصره دوستان و خانواده پیدا کرد.

آنها هماهنگی را بر رویارویی ترجیح می دهند و اغلب نیازهای کسانی را که به آنها اهمیت می دهند بر نیازهای خود ترجیح می دهند.

شاید بپسندید:  آزمون خطای دید: آیا دو خط مشکی در این شکل یک اندازه هستند؟

ماه

کسانی که برای اولین بار ماه را دیدند، ممکن است به عنوان افرادی کنجکاو و روشنفکر توصیف شوند که از کاوش در ناشناخته ها لذت می برند. آنها حس قوی ماجراجویی دارند و به دنبال تجربیات جدیدی هستند که هم از نظر ذهنی و هم از نظر جسمی آنها را به چالش می کشد.

آنها ممکن است طیف وسیعی از سرگرمی ها یا علایق داشته باشند که به آنها امکان می دهد فرهنگ ها یا سبک های زندگی متفاوتی را تجربه کنند. این افراد  قدردان زیبایی در همه اشکال آن هستند، چه در طبیعت، چه هنر یا موسیقی. اشتیاق آنها به زندگی می تواند مسری باشد و دیگران را به زندگی کامل ترغیب کند.

امیدوارم از تست شخصیت مختص اولین برداشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه تو 5 ثانیه معادله رو با حرکت دادن یه چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید:بگو دوست داری روی کدام نیمکت بنشینی تا بگم چقدر با دیگران همدلی داری!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد بعدی در تصویر اثبات کن که یه باهوش نابغه ای!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان جالب ضرب المثل صد رحمت به دزد سر گردنه!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یکی از والدین تصویر به شدت احمق تشریف دارند، با دلیل بگو کدومیکی هست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

 احتمالاً بپسندید: چیستان: شما می توانید مرا در زمین، زحل و زهره پیدا کنید اما در مریخ نیست!

 

برایتان جالب خواهد بود

باهوشا می تونن کوچکترین عدد ممکن رو با جابجایی دو چوب کبریت بدست بیارن!

تست بینایی:فقط کسایی که چشم عقابی دارند،می‌تونند پرنده را بین شکوفه ها پیدا کنند!

فقط یه نابغه ریاضی میتونه مجموع ارزش عددی حیوونا را تو 15 ثانیه پیدا کنه!؟

اگه بتونی عدد گمشده را در یک نگاه پیدا کنی، آخر باهوشایی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا