;
تفریح و سرگرمی

یکی از گل ها را انتخاب و مهمترین ویژگی شخصیتی خودت را بشناس!| نتایج عجیبه!

تست شخصیت متکی به گل: آیا می خواهید خود را 100% بشناسید؟ با انجام این تست شخصیت، ویژگی یا خصوصیتی را که بیشتر از همه در شما برجسته است را خواهید شناخت. احتمالاً بیشتر ما نمی دانیم که چه خصوصیت و ویژگی برجسته داریم، خصوصیت یا ویژگی هایی که ما را از دیگران متمایز می کند.  یکی از گل ها را انتخاب کنید و از اینکه متوجه شوید چه ویژگی برجسته شما را نشان می دهد شگفت زده شوید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به گل همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه تونستی تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر دو گاومیش را پیدا کنی، برا خودت حتما اسپند دود کن!

تست شخصیت متکی به گل

همانطور که اشاره شد شما برای انجام تست شخصیت متکی به گل باید یکی از گل های مجموعه را که مورد علاقه شماست را انتخاب کنید. فقط با انتخاب یکی از آنها بدانید که چه ویژگی یا خصوصیتی در شما برجسته است. این تست شخصیتی جدید به یکی از سرگرم کننده ترین تست ها در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، زیرا دقیق ترین پاسخ ها را در مورد رفتار افراد دارد. آیا می خواهید آن را حل کنید؟

شاید بپسندید:یکی از این دو خواستگار قصد صدمه زدن به دختر بیچاره را داره، کدومیکی هست!؟

تست شخصیت متکی به گل

شاید بپسندید: معمای شناخت فرد فقیر: کدومیکی از آدمای تصویر تظاهر می کنه که ثروتمنده!؟| پسره یا زن و مرده!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت کار از محکم کاری عیب نمی کند!

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا و نوابغ ریاضی بیان جلو: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، یک معادله ریاضی درست بدست آورید!

پاسخ تست شخصیت متکی به گل

حالا این نوع تست های ذهنی را در هر جایی پیدا می کنید و در شبکه های اجتماعی معروف هستند. کدام گل مورد علاقه شماست؟ در تصویر زیر می بینید که 6 نوع گل وجود دارد که باید همه آنها را به وضوح مشاهده کنید و تنها یکی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را به خود جلب کند. به یاد داشته باشید که با آنچه که قرار است تعیین کنید صددرصد صادق باشید. اکنون که گل مورد علاقه خود را انتخاب کرده اید، بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:معمای شناسایی اشکال ساعت: فقط باهوشا، اشکال تصاویر ساعت را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

 

 

 

.

شاید بپسندید:حکایت در دروازه را می شود بست اما دهان یاوه گو را نمی شود!

تست شخصیت گل

گل 1

در صورت انتخاب این گل در  تست شخصیت متکی به گل: این گل، نشان دهنده ارزش های مسئولیت پذیری، انتقاد از خود و پشتکار است. یک تعادل عالی برای تمام آنچه شما به عنوان یک شخص هستید. خیلی ها برای شما ارزش قائل هستند.

شاید بپسندید: حکایت کشاورز فقیر و حاکم نیشابور

گل 2

اگر این گل را در تست شخصیت متکی به گل انتخاب کردید: آگاهی و تعهد مشخصه شماست. هیچ کس نمی تواند با پشتکارتر از شما باشد، وقتی ذهن خود را به چیزی معطوف می کنید، باید کامل باشد.

شاید بپسندید: بگو دوست داری کدوم هدفون را داشته باشی تا بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!؟

گل 3

در صورت انتخاب این گل در  تست شخصیت متکی به گل شخصیتی را نشان می دهد که بر اساس نظم، بلاتکلیفی و خلاقیت اداره می شود. نکته اصلی این است که کثیف بودن یا نامرتب بودن چیزها به طور کلی و از همه جهات شما را آزار می دهد.

احتمالاً بپسندید: کدوم ویژگی ات باعث میشه که اطرافیانت بهت حسادت کنند، کافیه یه پنجره رو انتخاب کنی تا بفهمی!؟

گل 4

اگر این گل را در تست شخصیت متکی به گل انتخاب کردید: خودکنترلی، حساسیت و همدلی سه ویژگی هستند که به بهترین وجه شما را تعریف می کنند. شما فردی دلسوز هستید که می داند چگونه گوش کند و به نفع عمومی متعهد است.

احتمالاً بپسندید: معمای شناخت خانواده ثروتمند: کدوم خانواده ثروتمندتره؛ چرا؟

گل 5

در صورت انتخاب این گل در  تست شخصیت متکی به گل: وقت شناسی شما را به عنوان یک شخص تعریف می کند. شما همیشه فکر می کنید که به موقع بودن چیزهای زیادی در مورد شما می گوید و درست است، همه می دانند که این چیزی است که برای شما برجسته تر است.

برایتان جالب خواهد بود: اگه ریاضی ات خوب باشه، ایکی ثانیه میتونی با اضافه کردن یه چوب کبریت معادله رو درست کنی!

گل 6

اگر این گل را در تست شخصیت متکی به گل انتخاب کردید: شما فردی قابل اعتماد هستید. اطرافیان شما می دانند که می توانند حتی پنهان ترین رازهای زندگی خود را به شما گفته و به شما اعتماد کنند.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به گل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: فقط تیزبین ها تو یه نگاه عدد 1822 رو میون 1823 ها پیدا می کنن!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه هفت تا اختلاف رو تو این تصویر برفی پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کسی بهت خیانت کنه واکنش ات چیه!؟ با انجام تست می فهمی که چقدر تو زندگی قوی هستی!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: خشم‌ات رو چه جوری کنترل می کنی!؟ کافیه یه رودخونه رو انتخاب کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: پازل فکری ریاضی با چوب کبریت: با حرکت دادن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: دوست داری قدرت دیدت رو بسنجی، پس خرگوش متفاوت رو تو این تصویر پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

میخای بفهمی دوست‌ات عاشق پیشه است یا نه، به انگشت کوچیک دستش نگاه کن!

نبوغ ریاضی خود را با اصلاح این معادله ریاضی تنها با حرکت دادن 2 چوب کبریت آزمایش کنید!

از جمله آدمایی هستی که راحت اعتماد می‌کنی،اگه نمیدونی بگو که تو تصویر چی نظرت رو جلب کرد!؟

با کمک تست شخصیت براساس انتخاب مسیر رانندگی، میتونی خودت رو بهتر بشناسی!

برایتان جالب خواهد بود: اگه هوش کارآگاهی‌ات بالا باشه، تو یه نگاه می تونی همسر مرد رو تو تصویر شناسایی کنی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا