;
تفریح و سرگرمی

با عزیزانت رابطه عمیق داری یا یک رابطه معمولی خانوادگی!؟ اگه میخای بفهمی بگو تو عکس چی دیدی!؟

تست شخصیت متکی به نگاه : داشتن پیوند خاص با عزیزانتان یکی از بزرگترین هدایایی است که می توانید به خود بدهید. با انجام این آزمون، می توانید قدرت پیوند خود را اندازه گیری کنید و کشف کنید که چگونه می توانید آن را بیشتر تقویت کنید. دانستن اینکه عزیزانتان در کنار شما هستند می‌تواند فوق‌العاده آرامش‌بخش و پاداش دهنده باشد. پس چرا امروز در آزمون شرکت نمی کنید تا مطمئن شوید که آن پیوندهای خاص تا آنجا که می‌توانند قوی هستند؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به نگاه همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان جالب: در گوش و چشم هست ولی در دهان نیست!؟

تست شخصیت متکی به نگاه

ارتباط با عزیزان برای یک زندگی سالم ضروری است. مهم است که بتوانید با اطرافیان خود روابط معناداری ایجاد کنید و به آنها احساس خاص بودن بدهید. انجام تست شخصیت می تواند به شما کمک کند تا تعاملات خود را با عزیزانتان بهتر درک کنید و از نوع رابطه ای که می خواهید با آنها ایجاد کنید آگاهی بیشتری داشته باشید.

این تست شخصیت بر این مفهوم استوار است: آنچه ابتدا می بینید می تواند به ما بگوید که چگونه می توانید یک پیوند خاص با عزیزان خود ایجاد کنید.

شاید بپسندید: به نظر شما کدومیکی از این خانم خانما از یکی دیگه پولدارتره!؟

تست شخصیت متکی به نگاه

شاید بپسندید: برای داشتن یک تعطیلات عالی به چه چیزی واقعاً احتباج داری!؟ دیدن یه فیلم یا مهمونی رفتن یا ….!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: صاحب اسب دختر خانما هستن یا پسر جوون!؟ | فقط باهوشا متوجه میشن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: نحوه گرفتن فال ابجد: فال تان را ببینید و از اتفاقات خوب و بدی که در انتظار تان است با خبر شوید!

پاسخ تست شخصیت متکی به نگاه

اکنون که عکس را دیده اید و احتمالاً در نگاه اول پدیده یا تصویری نظر شما را جلب کرده است، بهتر است به بخش تفاسیر مراجعه کنید. به شما اطمینان می دهیم که از خواندن تفسیرها متعجب خواهید شد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل از دماغ فیل افتاده !

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از آدمای داخل رستوران مسافر زمان است، کدومیکی هست!؟

 

 

.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه میتونه تو 10 ثانیه مجموع عددی مرغ، ماهی و خرگوش را پیدا کنه!

تست متکی به نگاه

ماه

افرادی که ابتدا ماه را می بینند افرادی هستند که با روابط خود راحت هستند. آنها به اطمینان زیادی نیاز ندارند و می دانند چگونه با عزیزان خود پیوندهای قوی ایجاد کنند.

آنها یک توانایی طبیعی برای ایجاد احساس راحتی و امنیت در هر کسی دارند و اهمیت حضور در کنار خانواده و دوستان خود را درک می کنند. آنها برای بیان خود از طریق گفتار و اعمال باز هستند و تلاش می کنند تا در روابط خود احساس امنیت ایجاد کنند. این افراد پیوند عمیقی با نزدیکان خود دارند.

جالب خواهد بود: کدومیکی از این خانمای خوشکل، همسر آقای خوش تیپه!؟

زن و شوهر

افرادی که ابتدا یک زوج را می بینند، اغلب کسانی هستند که در برقراری ارتباط عمیق با دیگران مشکلی ندارند. روابط آنها ممکن است همیشه عالی نباشد، اما آنها تلاش می کنند تا آنها را به نتیجه برسانند.

آنها از احساسات شریک یا اعضای خانواده خود بسیار آگاه هستند و از این دانش برای حمایت از آنها استفاده می کنند. آنها از ایجاد احساس خاص در دیگران لذت می برند و برای برقراری ارتباط واقعی تلاش می کنند. ممکن است نتوانند به آسانی با عزیزان خود پیوند برقرار کنند.

احتمالاً بپسندید: 3 تا اختلاف تصویر بوقلمون سرخپوست را پیدا کن! | نابغه ها در کمتر از 8 ثانیه پیداشون می کنند!

جمجمه

افرادی که ابتدا جمجمه را می بینند، معمولاً موقعیت ها را به دقت تحلیل می کنند، در حالی که احساسات دیگران را نیز در نظر می گیرند. آنها می توانند در زمینه حل مسئله کاملاً تحلیلی باشند، اما احساسات مرتبط با هر موقعیتی را نیز در نظر دارند.

آنها با دقت به حرف های عزیزانشان گوش می دهند و هدفشان این است که بدون قربانی کردن احساسات یکدیگر، اطمینان حاصل کنند که نیازهای همه برآورده می شود. این افراد نیز باید برای ایجاد رابطه عمیق با خانواده و نزدیکان بیشتر تلاش کنند.

شاید بپسندید: فال سرنوشت ماه تولد + فال عشق، سرنوشت آینده و چگونه عاشق شدن تان را بدانید!

درختان

افرادی که ابتدا درختان را می بینند، اغلب در مورد روابط، پرورش دهندگان طبیعی هستند. آنها اهمیت ایجاد ارتباطات معنادار و پرورش اطرافیان خود را درک می کنند.

آنها می دانند که برخی از روابط در طول زمان رشد خواهند کرد، در حالی که برخی دیگر راکد خواهند ماند. در هر صورت، آنها برای قدردانی از هر یک به صورت جداگانه تلاش می کنند. این افراد برای رشد در درون خود و همچنین در روابط خود تلاش می کنند.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به نگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان:  آن چیست که انگشت شصت و چهار انگشت را دارد، اما دست نیست!؟

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: چیستان: دختری در خانه ایی تاریک که نه نور دارد، نه لامپ و نه شمع کتاب می خواند. چطور امکان دارد؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل آشی برایت بپزم که یک وجب روغن رویش باشد !

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

چیستان جالب: اگر در مسابقه دومیدانی از نفر دوم عبور کردید، در چه مقامی قرار می گیرید!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت خنده دار ملا نصرالدین و غاز یک پا!

شاید برایتان جالب باشد

ریاضی ات خوبه با جابجایی 2 تا چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

چیستان: آن چیست می خورد خون سیاه می رود راه سفید!؟

 تو کارا، بدون فکر عمل می کنی!؟ | اولین چیزی که می بینی این مسئله رو روشن می کنه!

اگه این دو نفر با هم مسابقه سرعت بدن، کدومیکی برنده مسابقه خواهد بود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =

دکمه بازگشت به بالا