;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک برگ، قدرت درونی خود را کشف کنید!

تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ: آیا کنجکاو هستید که بدانید نقاط قوت درونی واقعی شما چیست؟ تست بزنید و بفهمید! این تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ به شما کمک می کند تا نقاط قوت پنهانی را که شما را منحصر به فرد می کند کشف کنید و به شما کمک می کند تا بهترین نسخه از خود شوید. خوب چرا امتحانش نکنیم؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ همراه شوید.

شاید بپسندید: خطای دید: کله اسب مربوط به کدوم اسبه، اسب سمت چپ یا راست!؟

تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ

آیا برای کشف قدرت درونی خود آماده اید؟ تست بزنید و خودتان متوجه شوید! تست های شخصیت برای کمک به شما در درک بهتر خود، نقاط قوت و آنچه که باعث تصمیم گیری شما می شود طراحی شده اند. ما قویاً معتقدیم که دانستن بیشتر درباره خود می‌تواند ابزاری قدرتمند برای هدایت شما در تصمیم‌گیری‌های زندگی باشد. چالش شما در تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ این است که یکی از این 3 برگ را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:خجالتی هستی یا نه! | اولین چیزی که در تصویر می بینی این مسئله را اثبات می کند؟

تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می رود وقتی خالی است می ایستد؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: نقطه ضعف ات چیه!؟ یکی از دسته گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم!

.

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت جالب و شنیدنی تاجر و چهار همسرش

تفسیر تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ

پس ادامه بده و امتحان بده! قدرت درونی خود را کشف کنید و از آن برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: اگه تیزبین هستی زنی که متأهله را شناسایی کن!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت پادشاه و دختر خارکن!

تفسیر تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ

برگ شماره 1

تست‌های شخصیتی که شامل نمادها می‌شود، می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن بینش نسبت به قدرت‌ها و پتانسیل‌های درونی فرد باشد. کسانی که اولین برگ را انتخاب می کنند احتمالاً افرادی بازتابنده و متعادل خواهند بود.

افرادی که این تصویر را انتخاب می‌کنند معمولاً می‌توانند به راحتی موقعیت‌ها را از منظرهای متعدد ارزیابی کنند و تصمیمات عاقلانه و متفکرانه بگیرند.

آنها قبل از اقدام برای بررسی عواقب آن وقت می گذارند، و هنگام انجام این کار، اقدامات آنها اغلب مطابق با ارزش های اصلی آنها است. آنها تصمیمات متفکرانه ای می گیرند که هم برای خودشان و هم برای اطرافیانشان مفید است.

برایتان جالب خواهد بود: چابکی ذهنی‌ات رو با پیدا کردن عدد 219 اثبات کن! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

برگ شماره 2

افرادی که برگ دوم را انتخاب می کنند به احتمال زیاد افرادی بسیار دلسوز هستند. آنها احساسات دیگران را درک می کنند و احساس عمیقی از همدلی دارند.

این افراد تمایل دارند با وقت و منابع خود سخاوتمند باشند و حلال مشکلات عالی هستند. آنها ارتباط برقرار می کنند که می توانند با اعتماد به نفس نظرات خود را بدون سرکوب یا قضاوت بیان کنند. سخاوتمندی و ماهیت درک آنها باعث محبوبیت و محبوبیت آنها شده است.

شاید بپسندید: یک شیر کوهی در کمین گوزن جنگلی است، آیا می توانید آن را شناسایی کنید!؟

برگ شماره 3

افرادی که برگ سوم را انتخاب می کنند احتمالاً افرادی پر از رویا خواهند بود که می توانند خارج از چارچوب فکر کنند. این افراد تمایل طبیعی به نوآوری دارند – آنها می توانند راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات پیچیده ارائه دهند و به جزئیات توجه دارند که اغلب توسط دیگران نادیده گرفته می شود.

آنها دارای مهارت های سازمانی قوی هستند که به آنها اجازه می دهد برنامه های جامعی برای رسیدن به اهداف مورد نظر ایجاد کنند. آنها همچنین دارای یک حس قوی اعتماد به نفس هستند که به آنها اجازه می دهد در عین حال که همچنان به ارزش های اصلی خود وفادار هستند، ریسک کنند.

احتمالا بپسندید: عکس کودک درون تان چه شکلیه؟ براساس ماه تولدتان عکس کودک درون تان را ببینید!

امیدوارم از تست شخصیت مبتنی به انتخاب برگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت بهلول، مرد غریب و عطار نابکار!

 

 

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یه تفاوت ریز تو این تصویر مادر و دختر هست که فقط یه چشم عقابی اون رو پیدا می کنه!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اگه زبر و زرنگی، سریع بگو کی دست همه جاسوسا رو در ناشی گری از پشت بسته!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اولین چیزی که در تصویر می بینی نگاه شما به محیط زیست رو منعکس می کنه!  

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام زوج یک قاتل فراری را در خانه خود مخفی کرده اند!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: کدوم معلم ماهی گندیده را درون کیف خانم مدیر گذاشته!؟ | فقط باهوشا میتونن معلم شیطون رو پیدا کنن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: دانش آموز بی ادبی که لباس خانم معلم رو کثیف کرده، شناسایی کن!

شاید برایتان جالب باشد

 فقط تیزبینا میتونن اشتباه تصویر مزرعه زیبا را در یک نگاه پیدا کنن!

چیستان: کدام حیوان است که یک سبک موسیقی در نام آن هست!؟

هوش و نبوغ خودت رو با حل معادله (2-5)2÷12 ارزیابی کن!

اگه دقت ات بالا بشه تو یه نگاه خرس قطبی رو میون یخ های قطبی تشخیص میدی!

تست شخصیت: با انتخاب یکی از گل ها، نگاهت به زندگی رو مشخص می کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا