;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت شناسی:از چه رفتار شریک زندگی خود متنفرید!؟

هر رابطه ای فراز و نشیب های خود را دارد و چیزهای خاصی وجود دارد که ممکن است در مورد شریک زندگی خود از آنها متنفر باشید که البته این مسئله تا اندازه زیادی کاملا طبیعی است. با این حال، آیا تا به حال وانمود می کنید که با برخی چیزها مشکلی ندارید، اما در خفا از آنها خوشتان نمی آید؟ آیا کارهایی وجود دارد که همسرتان انجام می دهد که باعث عصبانیت و ناراحتی شما می شود، اما هرگز در مورد آنها صحبت نمی کنید زیرا نمی خواهید در زندگی تشنجی ایجاد کنید. با تست شخصیت شناسی مرد عصبانی با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید و بفهمید که از چه اخلاق یا رفتار همسرتان، خوشتان نمی آید.

بیشتر بخوانید: معمای جالب:چوپان چگونه گوسفندان را بدون خطر از رودخانه عبور دهد؟

تست شخصیت شناسی مرد عصبانی

این آزمایش توهم نوری به طور دقیق نشان می دهد که از چه چیز یا چه رفتار در مورد شریک زندگی خود متنفر هستید. ممکن است چیزهای زیادی در مورد شریک زندگی تان وجود داشته باشد که دوست نداشته باشید، اما باید چیزی وجود داشته باشد که شما را دیوانه کند، با این حال تصمیم می گیرید هرگز آن را مطرح نکنید.

تست شخصیت شناسی مرد عصبانی

به این نقاشی جذاب از هنرمند اوکراینی، اولگ شوپلیاک نگاهی بیندازید و سعی کنید در حین تماشای آن تا جایی که می توانید مراقب آن باشید. اولین چیزی که در نقاشی می بینید نشان می دهد که از چه چیزی در مورد شریک زندگی خود متنفر هستید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: منظره پاییزی مورد علاقه شما کدام است؟

اول چی دیدید؟

آیا آماده‌اید بدانید در مورد شریک زندگی‌تان چه چیزی را نمی‌توانید تحمل کنید؟ بیایید با این تست شخصیت به آن پی ببریم!

پرده قرمز

اگر پرده قرمز اولین چیزی است که توجه شما را جلب کرده است، پس شما فردی هستید که از نمایشنامه و درگیری با انتقام متنفر هستید. شما همیشه سعی می کنید از درام دور بمانید و از زشتی های ناشی از آن متنفر باشید.

مطمئنا، قرار گرفتن با فردی سرگرم‌کننده، ماجراجو و جذاب ممکن است هیجان‌انگیز باشد، اما وقتی این بزرگواری همچنان در معادله شما تداخل پیدا می‌کند، همه چیز شروع به سراشیبی می‌کند. و چیزی که این را بدتر می‌کند این است که همیشه برای همه چیز سرزنش می‌شوید، حتی زمانی که چیزی اصلاً تقصیر شما نیست.

وقت آن است که دیگر قربانی نباشید و علیه آن رفتارها و … صحبت کنید. برای خودتان موضع بگیرید و اجازه ندهید که شریک زندگیتان همیشه روی شما بولدوزر بزند.

مرد روی زانو در تست شخصیت شناسی مرد عصبانی

اگر این همان چیزی است که ابتدا در نقاشی توجه شما را به خود جلب کرد، پس آنچه در مورد شریک زندگی خود متنفرید، چسبندگی و نیاز اوست. اشکالی ندارد که گاهی اوقات به شریک زندگی خود بچسبید، اما اگر به چیزی تبدیل شد که همیشه در حال وقوع است، چیزی کمتر از یک پرچم قرمز نیست.

شاید در ابتدا این رفتارها سرگرم کننده بود، شما را کمتر ازار می داد و … اما اکنون به طور مستقیم آزاردهنده شده است. از رفتار او احساس خفگی و خفه شدن می کنید، اما هرگز صحبت نمی کنید، زیرا می ترسید که ممکن است واکنش بسیار بدی نشان دهند.

اشکالی ندارد که گاهی صحبت کنید. اشکالی ندارد که چیزی را در مورد شریک زندگی خود دوست نداشته باشید. و مهمتر از همه، اشکالی ندارد که از آنها کمی فضا بخواهید. سعی کنید به آنها بفهمانید که شما به کمی زمان برای خود نیاز دارید و خواستن فضای شخصی. این اصلاً اشتباه نیست.

چهره فرد

اگر اول این را دیدید، پس چیزی که در مورد شریکتان متنفرید، لجبازی او در رابطه است. شما معتقدید که برای هر دو طرف مهم است که گاهی مصالحه کنند. وقتی شریک زندگی شما به شیوه ای بسیار قاطعانه و سلطه جویانه رفتار می کند، شما را دیوانه می کند.

او همیشه از شما انتظار دارد که نیازها و خواسته های او را درک کنید، اما به ندرت نیازهای شما را درک می کند. و اگر به این نکته اشاره کنید، به جای پذیرش اشتباهات خود، تمایل دارند تقصیر را به گردن شما بیندازد.

هر چقدر هم که شریک زندگیتان سعی می کند شما را کنترل کند، عقب نشینی نکنید. در اعماق قلبتان، اگر می دانید حق با شماست، از آن حرف بزنید و از نشستن در صندلی عقب خودداری کنید.

مرد عصبانی در تست شخصیت شناسی مرد عصبانی

اگر ابتدا مرد خشمگین را دیدید، پس نمی توانید گرمای مزاج را تحمل کنید، مخصوصاً مزاج های کوتاه. شریک زندگی شما ممکن است عادت داشته باشد که گاهی عصبانی شود و این واقعاً شما را بی نهایت آزار می دهد. اما شما ترجیح می دهید ساکت بمانید زیرا احساس می کنید که این فقط وضعیت را بدتر می کند و ترجیح می دهید بگذرید.

کوتاه مزاج بودن بر کیفیت زندگی تأثیر می گذارد. مطمئناً، هر چند وقت یک‌بار عصبانی شدن خوب است، زیرا به این ترتیب احساسات خود را تنظیم می‌کنید، اما هر بار عصبانی شدن واقعاً ناسالم است. اجازه دهید شریکتان بداند که عصبانی شدن دائمی برای او، برای شما یا برای رابطه خوب نیست. صحبت کنید اما در مورد آن ملایم باشید زیرا اگر عصبانی شوید، همه چیز را بدتر می کند. فایده ای ندارد که با آتش بجنگید، گاهی اوقات مهم است که در مورد آن با ملایمت صحبت کنید.

چه چیزی را ابتدا در نقاشی دیدید و از چه چیزی در مورد شریک زندگی خود متنفرید؟ نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید و فراموش نکنید که این تست سرگرم کننده توهم نوری را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید!

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

یک گل انتخاب کنید و چالش اصلی خود در زندگی را بشناسید!

حیوانی که در تصویر دیدید، سن عقلی و ذهنی شما را آشکار می‌کند!

تصویر انتخابی‌تان، وضعیت روحی و روانی شما را تعیین می کند!

تست: آنچه در ابتدا می‌بینید جوهر و ماهیت واقعی شما را آشکار می کند!

آزمون 10 سوالی برای شناخت شخصیت، که باید امتحان کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا