;
تفریح و سرگرمی

تصویر انتخابی‌تان، وضعیت روحی و روانی شما را تعیین می کند!

تعیین ویژگی ها و وضعیت روانی شما با انتخاب تصاویر مختلف در فرآیند تست بسیار جالب تر از پاسخ به سوالات خسته کننده است. در تست شخصیت شناسی شناخت وضعیت روحی و روانی، خواهید توانست ویژگی های مربوط به حالات روحی و روانی خود را مورد شناسایی قرار دهید. با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:  اگر حرف”T” را در 10 ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغز شما عالی است!

درباره تست شخصیت شناسی شناخت وضعیت روحی و روانی

اکثر این تست ها برای انتخاب یک تصویر یا بیان ارتباط با آن، بر اساس اصول آزمون لوشر است. آزمون لوشر یک روش ارزیابی فرافکنی است که از رابطه با ترجیح یا رد رنگهای مختلف با بیان برخی حالات روانشناختی شروع می شود. این آزمایشی است که به طور گسترده در زمینه های مختلف استفاده می شود و به دلیل ماهیت کاربرد و معیارهای روش شناختی آن ، بحث و جدال های مختلفی را ایجاد کرده است.

به هر صورت تست تست شخصیت شناسی شناخت وضعیت روحی و روانی امروز، رمزگشایی رنگ ها و تن ها توصیفی از نوع روانی شما و ویژگی های روحی و روانی شما ارائه می دهد. تست زیر مجموعه ای از 4 تصویر را ارائه می دهد که از ترکیب رنگ ها و عناصر مختلف تشکیل شده است. انتخاب باید بر اساس احساسات درونی انجام شود. در حقیقت، شما فقط باید از خود بپرسید که کدام تصویر را بیشتر دوست دارید و آن را انتخاب کنید.

سپس به تفاسیر هر یک مراجعه کنید.

آیا چشم عقاب دارید؟ پس پلنگی که میان صخره ها پنهان است را پیدا کنید!

تست شخصیت شناسی شناخت وضعیت روحی و روانی

تصویر شماره 1 در تست شخصیت شناسی شناخت وضعیت روحی و روانی

این تصویر توسط شخصیت های قوی و هدفمند انتخاب می شود. چنین افرادی می توانند در کار غوطه ور شوند، با این حال، عزیزان خود را فراموش نمی کنند. به دلیل غیرت و استانداردهای بالای شما که نه تنها برای دیگران، بلکه برای خود تعیین می کنند، بسیاری از این افراد در برقراری ارتباط با دیگران  و  اجتماع، دچار مشکل هستند.

تصویر شماره 2

این نشان، توسط افراد کاملا مثبت انتخاب می شود. چنین افرادی مثل شما  که این نشان را انتخاب کردید، سعی می کنند در همه چیز چیزهای مثبت را ببینند. علاوه بر این، شما فردی صادق و مسئولیت پذیر هستید و به راحتی با دیگران زبان مشترک پیدا می کنید. شوخ طبعی و سرگرمی برای شما غریبه نیست. در یک کلام، شما زندگی  شما عالی است.

تصویر شماره 3 در تست شخصیت شناسی شناخت وضعیت روحی و روانی

انتخاب تصویر سوم آزمون، نشان می دهد که شما فردی درونگرا هستید. شما برای وقت خود ارزش زیادی قائل هستید، بنابراین هر تصمیمی که می گیرید عمیقاً فکر شده و متعادل است. فکر کردن یکی از کارهای مورد علاقه شماست. شما همیشه به شدت از عقاید خود دفاع می کنید، حتی اگر اکثریت با شما مخالف باشند.

تصویر شماره 4

این انتخاب تصویر معمولا توسط شخصیت های احساسی و خلاق انجام می شود. شما بسیار آسیب پذیر هستید و به احترام دیگران نیاز دارید. با توجه به این واقعیت که شما اغلب بر شهود و انگیزه های معنوی خود تکیه می کنید، اغلب مورد سوء تفاهم قرار می گیرید و کاملاً عادی تلقی می شوید.

آیا فکر می کنید شخصیت شما در نتایج منعکس شده است؟ اگر قبول دارید که این ویژگی های شخصیتی در مورد شما صادق است؟ آیا انتخاب شما نکاتی را در مورد شخصیت شما در این تست سرگرم کننده نشان داد؟ شما همواره می توانید این تست ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت:یک سیب را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

انتخاب هر پرنده، می‌تواند چگونگی موفقیت شما در زندگی را افشا کند!

تست شخصیت:با انتخاب یکی از خانه‌ها، با خود واقعی خود آشنا شوید!

 آیا فرد سخاوتمندی هستید!؟ |برگ افرا می بینید یا یک هواپیما؟

تست شخصیت:رنگ درب خانه چه چیزی درباره شخصیت شما می‌گوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دو =

دکمه بازگشت به بالا