;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: یکی از ساعت ها را انتخاب کن تا بگم در گذشته ها گیر کردی یا اینکه در حال زندگی می کنی!؟

تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت: تست های شخصیت ابزاری محبوب برای تفکر در مورد نحوه تعامل ما با دنیای اطرافمان هستند. آنها می توانند به ما در درک انگیزه ها، افکار و باورهایمان کمک کنند. علاوه بر این، آنها می توانند اطلاعاتی در مورد گذشته به ما ارائه بدهند؛ اطلاعاتی که می تواند در درک اینکه چگونه گذشته بر حال و آینده ما تأثیر می گذارد بسیار مفید باشد. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت همراه باشید.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن در حماقت دست دیگری را از پشت بسته است!؟

تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت

تست امروز بازخورد فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته و بسیاری از افراد انجام تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت را شگفت انگیز و جادویی دانسته اند. در این تست ساعتی که انتخاب می کنید بخشی از زندگی گذشته شما را  افشا می کند و می تواند به شما کمک کند تا بفهمید گذشته شما چگونه با حال و آینده شما ارتباط دارد. پس بیشتر از این معطل نکنید و با انجام تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت، مجله خبری چشمک را همراهی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدوم حیوان است که قسمت دوم اسمش، اسم یک ساز است!؟

تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت

شاید بپسندید: حکایت رمال باشی قلابی در حمام زنانه | فوق العاده خواندنی!

.

.

.

احتمالا بپسندید: چیستان: نام حیوانی سه حرفی است که اگر حرف اولش را برداریم عضوی از بدن می شود!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: اگر دو حرف آخر نام این شهرها را برداریم، نام دو حیوان بدست می آید!

تفسیر تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت

شما می توانید از بین سه نوع ساعت زیبا که در تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت ارائه شده است یکی را انتخاب کنید. یادتان باشد که زیاد فکر نکنید و با نگاه اول به تصویر، ساعتی را که بیشتر پسندید را انتخاب کنید. هر کدام اطلاعات متفاوتی را در مورد شخصیت افراد نشان می دهند.

احتمالا بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که وارونه اش در حمام وجود دارد!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: بازی فکری: اساتید خون آشام شناس بگن کدوم زوج خون آشامن؟!

.

.

.

شاید بپسندید: در یک نگاه پدر دختربچه را شناسایی کنی، نابغه ای!

تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت

ساعت شماره 1

افرادی که ساعت شماره 1 را انتخاب می کنند معمولاً کنجکاو هستند که چگونه وضعیت حال را تغییر دهند؟ به دنبال نشانه هایی هستند که بدانند چه مواردی می تواند وضعیت فعلی آنها را تغییر مثبت دهد؟ آنها اغلب به کاوش در ریشه های معنوی خود و کشف اطلاعات در مورد عملکردهای گذشته خود برای بهبود وضعیت فعلی خود هستند. پس نمی توان گفت که این افراد در گذشته خود گیر کرده اند.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوانی سه حرفی است که اگر حرف اولش را برداریم عضوی از بدن می شود!؟

ساعت شماره 2

افرادی که ساعت شماره 2 را انتخاب می کنند عموماً حساس، باز و شهودی هستند. آنها از دنیای نامرئی اطراف خود آگاه هستند و به دنبال پاسخی برای سؤالاتی هستند که همیشه در دنیای فیزیکی یافت نمی شوند. این افراد تمایل دارند به دنبال پاسخی برای معنای زندگی و موارد پنهان پشت وقایع باشند. آنها می دانند که هر اتفاقی که می افتد دلیل عمیقی دارد. لذا این افراد نیز گذشته را بهتر از امروز نمی دانند.

شاید بپسندید: متولدین کدام ماه ها ازدواجی نیستن؟

ساعت شماره 3

افرادی که ساعت شماره 3 را انتخاب می کنند می خواهند گذشته خود را درک کنند. آن‌ها می‌خواهند برای پرسش‌هایی که درباره معنای زندگی دارند، پاسخ پیدا کنند و برای یافتن این درک، مایلند ناشناخته‌ها را کشف کنند. این افراد شهودی اغلب به دنبال نشانه‌ها، پیام‌ها یا سرنخ‌هایی برای درک وقایع اطرافشان هستند. لذا طبیعی است که گاهی در گذشته ها غرق شوند و گذشته را بهتر از حال و آینده بدانند.

امیدوارم از تست شخصیت بر اساس انتخاب ساعت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید: چیستان | یک واژه بگوید که همه حروف در آن باشد!؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون هوش: به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

اصطلاح روغن ریخته را نذر امامزاده کردن از کجا آمده است+داستان

چیستان: آن چیست که هم در آشپزخانه وجود دارد هم در اتومبیل!؟

تست هوش: در 10 ثانیه عدد مناسب را در جای علامت های سوال قرار دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا