;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: در 10 ثانیه عدد مناسب را در جای علامت های سوال قرار دهید!

تست ضریب هوش با اعداد نامشخص: این تست هوش در شبکه های اجتماعی بارها و بارها همرسانی شده است. ظاهراً این سوال بسیار ساده به نظر می رسد، اما روند پاسخ به سوال، دسترسی به پاسخ صحیح به این سوال را سخت نموده است. سوالات ریاضی، معماها و ..و می توانند میزان عملکرد مغز شما را افزایش دهند. افزایش عملکرد مغز می تواند در بلند مدت، جزئی نگری، دقت و تمرکز و حتی هوش شما را افزایش داده و از سوی دیگر سلامت مغز شما را تضمین کنند.

دانستن درباره‌ هوش و اندازه‌گیری آن همیشه یکی از دغدغه‌های بشر بوده است. هوش از آن دست پدیده‌های روانشناختی است که نظرات گوناگونی درباره‌ی آن وجود داشته و دارد. برخی از روانشناسان و محققان معتقدند که هوش یک توانایی اکتسابی است که در اثر تعامل با محیط اطراف آموخته می‌شود، عده‌ای آن را یک توانایی و استعداد ذاتی می‌دانند که توسط ژن‌ها و الگوی وراثتی افراد تعیین می‌شود.

عده‌ای معتقدند که هوش انسان در سال‌های اخیر تکامل زیادی پیدا کرده و هوش کلی انسان‌ها با پیشینه نژادی و قومی متفاوت تفاوت‌های زیاد و فاحشی با یکدیگر دارد. با توجه به دیدگاه اول، هوش اکتسابی است. بر همین اساس انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات و معماها طراحی می شوند تا ضمن فراهم نمودن برای ورزش مغز، زمینه برای رشد مهارت ها و توانائیهای شناختی فراهم شود. با مجله خبری چشمک و تست ضریب هوش با اعداد نامشخص همراه شوید.

شاید بپسندید: آیا از اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| به تصویر نگاه کن و بگو در نگاه اول چی دیدی!؟

تست ضریب هوش با اعداد نامشخص

درست است که ماهیت هوش کمی پیچیده است و هنوز کاملا شناخته‌شده نیست؛ اما هر فردی در ذهن‌اش تصور و تعریفی از هوش دارد. بسیاری از افراد هوش را توانایی و استعداد یادگیری می‌دانند، عده‌ای آن را توانایی سازگاری افراد با محیط و موقعیت‌ها می‌پندارند، بعضی آن را علت پیشرفت و موفقیت افراد می‌دانند، عده‌ای توانایی فهم و درک امور را به هوش نسبت می‌دهند و… .به هر حال، امروز تست هوش با مربع و دایره برای سنجش ضریب هوشی شما طراحی شده است.

با بخش سرگرمی چشمک و تست ضریب هوش با اعداد نامشخص همراه باشید. شما برای یافتن پاسخ فقط 10 ثانیه فرصت دارید!؟ لذا با دقت به داده های ارائه شده نگاه کنید. سپس با توجه به داده ها، به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید. برای این کار 10 ثانیه وقت دارید. با تست ضریب هوش با اعداد نامشخص و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: پرنده نیست، اما پر دارد و پرواز نمی کند!؟

تست ضریب هوش با اعداد نامشخص

شاید بپسندید: بازی فکری: کدوم زن، مادر دختر زیبای وسطی است!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که وارونه اش در حمام وجود دارد!؟

 

 

 

.

احتمالا بپسندید: چیستان: آن چیست که هم در آشپزخانه وجود دارد هم در اتومبیل!؟

پاسخ تست ضریب هوش با اعداد نامشخص

اگر تاکنون نتوانستید معما را حل کنید، 10 ثانیه دیگر به شما فرصت داده می شود. با مجله خبری چشمک و تست ضریب هوش با اعداد نامشخص همراه باشید.

احتمالا بپسندید: بازی فکری: اگه خیلی باهوش باهوش باشی در یک نگاه مادر این دختر خانم رو پیدا می کنی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: بازی فکری: اساتید خون آشام شناس بگن کدوم زوج خون آشامن؟!

.

.

 

شاید بپسندید:  اگر نوزاد دختر را میان نوزادان پسر شناسایی کنی، نابغه ای!

پاسخ تست ضریب هوش با اعداد نامشخص: پاسخ این تست هوش در تصویر زیر کاملا توضیح داده شده است. آیا شما در زمان مشخص قادر به حل این تست شدید!؟

تست هوش با اعداد نامشخص

امیدوارم از تست ضریب هوش با اعداد نامشخص استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات می دهی!؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

آنچه در اولین نگاه می‌بینی، نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

حکایت مرد بی عقل و با عقل: مرد بی عقل چیزی می دانست که دیگران نمی دانستند!

 اگه نابغه ریاضیاتی، این عبارت غلط را با یک حرکت درستش کن!

چیستان: آن چیست که سه چشم و یک پا دارد!؟

شاید بپسندید: آدم مستقل و خودکفا هستی یا وابسته!؟ | برای پاسخ یکی از 3 حیوان را انتخاب کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا