;
خانواده و زناشوییزندگی

شوهر خوب در این ۶ موقعیت حتما از همسرش حمایت می کنه!

حمایت از همسر: پس از ازدواج زوجین باید بیش ترین توجه و حمایت خود را نثار همسرشان کنند زیرا او نزدیک ترین شخص و فردی است که باید تمام زندگی خود را با او سپری کنند. حمایت از همسر، یکی از پایه‌های اصلی خانواده سالم بوده وعامل بسیار مهمی در آرامش روحی و روانی هر دو طرف می‌باشد، اگر همسرتان بداند شما به او اهمیت می‌دهید و او را در اولویت زندگی خود قرار داده‌اید، احساسش نسبت به شما عمیق‌تر و پایدارتر می‌شود. برای داشتن یک زندگی مشترک پایدار در شرایطی که در این بخش از خانواده و زناشویی آورده ایم، از همسرتان حمایت کنید.

بیشتر بخوانید: بی محبتی شوهر: شوهرم اصلا به من محبت نداره، با بی محبتی او چه کنم؟

۱.در مقابل بدی های به ناحق خانواده شوهر

مردی که به همسرش توجه نکرده و همانند دوران مجردی تمام توجه خود را نثار والدینش می‌کند، اعتماد همسرش را از دست می‌دهد و با مشکلات جدی در زندگی مشترک خود مواجه می‌شود. با قرار دادن همسرتان در اولویت زندگی خود، به دیگران و به خودتان اثبات می‌کنید که ازدواج موفق و با ثباتی داشته‌اید پس زمانی که خانواده تان به ناحق با همسر شما بد برخورد می کنند،به او نگویید”اولویت من خانوادمه، حق نداری اعتراض کنی، یه بار دیگه از مادرم بگی بد می بینی و…” بلکه در زندگی تعادل را برقرار و بین همسر و والدین به انصاف رفتار کنید و با هر دو طرف در مورد مرزهایتان صحبت کرده و رفت و آمدتان را کنترل نمایید.

بیشتر بخوانید: ازدواج با دختر پولدار + مزایا و معایب

حمایت از همسر

بیشتر بخوانید: فراری دادن مردان: این رفتارهای زنانه هر مردی را فراری می دهد!

۲.زمانیکه تقاضای خرید چیزی از شما دارد

حمایت از همسر، خرید کردن حال و هوای اکثر زنان را به طور معجزه آسایی بهتر می کند. اگر همسرتان از شما تقاضای خرید چیزی را دارد، به او نگویید” چه خبرته تازگیا خرید کردی، تو مجردی انقدر خرج نداشتی، من نمی تونم از پس خرجات بر بیام و…” اگر شرایط خرید کردن برای همسرتان را ندارید، حتما برای تو این وسیله( لباس، کیف، کفش و…) را می خرم فقط باید صبرکنی شرایطم بهتر شود.

بیشتر بخوانید: جذب شدن مرد به زن: ۱۰ رفتار زنانه که دل هر مردی رو می بره!

۳.زمانیکه پول نیاز دارد

یکی از نیازهای اساسی زنان این است که همسرشان بتواند زندگی آنها را از نظر مالی تامین کند.در زندگی مشترک اگر همسر شما شاغل نیست و درآمدی ندارد، شما به جز خرید مایحتاج خانه باید مبلغی را به او بدهید تا بتواند نیازهای شخصی خود مثل خرید لوازم بهداشتی و لباس زیر و… را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اگه با موی خیس می خوابی منتظر این ۹ اتفاق وحشتناک باش!

۴.وقت هایی که لباس زیبا پوشیده

حمایت از همسر، دنیای زنان و مردان تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. خانم ها زیبایی و آراسته بودن را دوست دارند و مایلند که همسرشان از چهره و زیباییشان تعریف کنند پس اگر همسر شما آرایش کرده و لباسی زیبا پوشیده، از او ایراد نگیرید و به او توجه کنید و بگویید خیلی خوش سلیقه و زیبا هستی، تسخیر و به دست آوردن قلب زنان از اصلی ترین موضوعاتی است که آقایان باید در زندگی زناشویی بدانند.

احتمالاً بپسندید: ازدواج رمانتیک بهتر و موفق تره یا ازدواج توافقی؟

حمایت از همسر

بیشتر بخوانید: دختران و زنانی با این ۹ ویژگی مناسب ازدواج نیستند!

۵.در شرایطی که کسی به او بی احترامی می کند

حمایت از همسر، ارتباط و وصلت دو خانواده با یکدیگر به دلیل تفاوت هایی که در میان آن ها وجود دارد می تواند با مشکلاتی همراه باشد، گاهی اوقات خانواده همسر نسبت به عروس خانواده رفتارهایی نشان می دهند که باعث گسستگی پیوند عاطفی میان آنها می شود. در این مواقع خانم در صورت عدم حمایت و رفتار شایسته همسراحساس تنهایی و نا امنی می کند، همیشه و در همه حال پشتیبان و حامی همسرتان باشید و اگر انتقادی از همسرتان شد، سعی کنید به موقع و به شیوه های درست پاسخ گو باشید. چنین مردی، محبوب قلب همسرش خواهد شد.

شاید بپسندید: ۸ رفتاری که نشان می ده شوهرت ازت سوءاستفاده می کنه!

۶.در شرایط و دوران قاعدگی

حمایت از همسر، بسیاری از زنان در زمان قاعدگی و حتی چند روز قبل از شروع قاعدگی، طیف گسترده ای از علائم فیزیکی و احساسی را تجربه می کنند. در این دوره خانم ها حساس و زود رنج شده و نیاز به حمایت همسر و درک حالشان توسط او دارند پس یکی از وظیفه های مردان در دوران قاعدگی این است که حال بد همسرشان را درک کنند و به او نگویند که “چرا آستانه تحملت انقدر کمه، چرا خونه به هم ریخته است، چرا همش می خوابی، همه همین هستن چرا تو فقط بی حالی و…” بلکه از او بخواهند استراحت کرده و به همسرشان در کارهای منزل کمک کنند.

بیشتر بخوانید: خصوصیات مردان هوس باز: این ویژگی های نماد بارز مردانی است که هیچ احترامی به احساسات شما ندارند!

 

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید جالب باشد: چرا مردان نمی توانند ابراز عشق کنند + ۱۰ دلیل جالب که نمی دانستید!

احتمالا بپسندید: جذب شوهر با ارسال پیامک به این ۱۰ روش خاص!

شاید بپسندید: دلسردی همسر: این ۶ رفتار باعث دلسرد شدن و دوری همسرتان می شود!

این مطلب هم جالب خواهد بود: جذب شدن مرد به زن: هر مردی جذب این ۵ ویژگی یک زن می شود!

شاید بپسندید: ۱۱ راز زنی که شوهرش واسش میمیره!

بخوانید: زوج های موفق این 5 ویژگی را دارند!؟

شاید بپسندید: متولدین این ماه ها عاشقان و دلباخته های زیادی دارند!

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

احتمالا بپسندید: ازدواج با مرد زیبا: زیبایی مرد چه تاثیری در طول رابطه و ازدواج داره؟

بیشتر بخوانید: این چند نفر رو از زندگیت حذف کن، زندگیت آروم و شاد میشه!

احتمالاً بپسندید: علاقه مند کردن زن به مرد: ۵ ترفند باحال برای دوباره علاقه مند کردن همسر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا