;
تفریح و سرگرمی

یکی از ساعت ها را انتخاب کن: نکات جالبی را درباره شخصیت و نگاهت به زندگی خواهی فهمید!

تست شخصیت براساس ساعت: جرأت کرده و با شرکت در تست شخصیت براساس ساعت، خود را کشف کنید. عمیق ترین خواسته های خود را از زیر خاک بیرون بیاورید و ببینید آیا شما از آن دسته از افراد معمولی هستید یا روح شما خواهان تنوع دائمی است. این مسابقه سرگرم کننده و روشنگر به شما کمک می کند خودتان را بهتر درک کنید. بنابراین، آیا آماده کشف شخصیت ساعت منحصر به فرد خود هستید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس ساعت همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه تو یه نگاه گربه داخل کوچه رو پیدا کنی، چشات مثل شاهینه!

تست شخصیت براساس ساعت

همه ما شخصیت های منحصر به فرد خود را داریم که ما را به آن چیزی که هستیم تبدیل می کند. برخی از ما یک روال ثابت را ترجیح می دهیم، در حالی که برخی دیگر با تنوع و تغییر رشد می کنند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ترجیح شما در مورد شخصیت شما چه می تواند بگوید؟ این تست ساده و در عین حال آشکار می تواند بینش هایی به شما بدهد. پس بدون معطلی تست امروز مجله خبری چشمک را انجام داده و خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید:اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، شمع روشن پارک را پیدا می کنی!

تست شخصیت براساس ساعت

اختمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد! 

 

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

تفسیر تست شخصیت براساس ساعت

برای شرکت در آزمون، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر نگاه کنید که شامل سه ساعت مختلف با شماره های 1، 2 و 3 است.بیش از حد به آن فکر نکنید.  فقط یکی از ساعت ها را انتخاب کنید که بیشتر به آن علاقه دارید. ضمیر ناخودآگاه تان، شما را بهتر از آنچه فکر می کنید می شناسد!

شاید بپسندید: آزمون ریاضی خفن: با حرکت دادن 2 چوب کبریت، بین دو معادله تعادل ایجاد کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با انتخاب یک ماهی می توانید زوایای شخصیتی خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت براساس ساعت

ساعت 1

اگر ساعت شماره یک را انتخاب کردید، شما فردی هستید که هوس داشتن یک زندگی روتین دارید. شما در قابل پیش بینی بودن آرامش پیدا می کنید و تمایل دارید روزهای خود را با دقت برنامه ریزی کنید.

شما قابل اعتماد و بسیار منظم هستید. از جنبه منفی، ممکن است با تغییرات برنامه ریزی نشده یا خودانگیختگی دست و پنجه نرم کنید. در نظر داشته باشید که آمادگی ات را به روی تجربیات جدید باز کنید و اجازه دهید تا در کارهای روزمره خود کمی انعطاف داشته باشید.

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر سگ جهانگرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، چشای تیز مثل عقاب داری!

ساعت 2

انتخاب ساعت شماره دو نشان می دهد که شما تعادل روتین و تنوع را در زندگی خود ترجیح می دهید. شما سازگار و انعطاف پذیر هستید، می توانید به راحتی دنده های تعادل را عوض کنید و برنامه های خود را در صورت نیاز تنظیم کنید.

همچنین احتمالاً خلاق و دارای ذهن باز هستید. با این حال، ممکن است گاهی اوقات احساس کنید که در میانه راه گیر افتاده اید، مطمئن نیستید که آیا به برنامه خود پایبند باشید یا تغییرات را بپذیرید. به یاد داشته باشید، بسته به موقعیت، اشکالی ندارد که به یک طرف متمایل شوید.

ساعت 3

اگر ساعت شماره سه توجه شما را جلب کرد، پس تنوع چاشنی زندگی شماست! شما فردی خودجوش و آزاده هستید که عاشق کشف ایده ها و تجربیات جدید هستید. شما به راحتی از کارهای روزمره خسته می شوید و همیشه به دنبال ماجراجویی بعدی هستید. در حالی که خودانگیختگی شما هیجان را به همراه دارد، مراقب باشید که از مزایای کمی روتین و سازماندهی غافل نشوید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس ساعت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات تیز مثل عقابه، پلنگ استتار شده را تو 3 ثانیه پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست شخصیت : منظره پاییزی مورد علاقه‌ات کدومه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که دو حرف اولش تکراری است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان ضرب المثل این شتری است که در خانه هر کس می خوابه!

یکی از این هیولاهای خنده دار را انتخاب کنید، بعدش نتیجه را بخوانید! شگفت زده خواهید شد!

 آیا آنقدر تیزبین هستی که 3 پاندای متفاوت را پیدا کنی!

داستان ضرب المثل بند را آب دادن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سه =

دکمه بازگشت به بالا