;
تفریح و سرگرمی

با انتخاب یک ماهی می توانید زوایای شخصیتی خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت براساس انتخاب ماهی: آیا جرات کاوش در اعماق شخصیت خود را دارید؟ در تست شخصیت ما شیرجه بزنید! گنجینه های پنهان شخصیت خود را که ممکن است حتی از آنها بی اطلاع باشید، کشف کنید. اجازه ندهید این فرصت از بین برود، امروز نقاط قوت ناشناخته خود را کشف کنید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب ماهی همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل این شتری است که در خانه هر کس می خوابه!

تست شخصیت براساس انتخاب ماهی

تا به حال به این فکر کرده اید که زوایای عمیق ضمیر ناخودآگاه شما ممکن است در مورد شما چه چیزی را آشکار کند؟ این تست شخصیت برای نشان دادن بهترین ها در شما طراحی شده است، حتی ویژگی هایی که نمی دانستید دارید.

به تصویر سه ماهی نگاه کنید که از 1 تا 3 شماره گذاری شده اند. زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد تصمیم خود نکنید، فقط با احساس درونی خود پیش بروید و یکی از ماهی ها را انتخاب کنید. سپس به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: یکی از این هیولاهای خنده دار را انتخاب کنید، بعدش نتیجه را بخوانید! شگفت زده خواهید شد!

تست شخصیت براساس انتخاب ماهی

شاید بپسندید:اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، شمع روشن پارک را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد!

تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب ماهی

ماهی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذاب است و بیایید با هم کشف کنیم که انتخابتان در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

اختمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا آنقدر تیزبین هستی که 3 پاندای متفاوت را پیدا کنی!

تست شخصیت براساس انتخاب ماهی

ماهی شماره 1

اگر اولین ماهی را انتخاب کردید، ویژگی پنهان شما همدلی است. شما درک عمیقی از احساسات و عواطف دیگران دارید و اغلب نیازهای آنها را بر نیازهای خود ترجیح می دهید.

شما یک توانایی طبیعی برای آرامش و شفا دارید، که شما را به یک دوست قابل اعتماد و فردی دلسوز تبدیل می کند. با این حال، گاهی اوقات فراموش می کنید که به نیازهای خود توجه کنید. به یاد داشته باشید، مهم است که از خودتان نیز مراقبت کنید!

شاید بپسندید:اگه تو 6 ثانیه 3 تفاوت تصویر دو گربه را پیدا کردی برا خودت اسپند دود کن!

ماهی شماره 2

انتخاب ماهی دوم روحیه نوآورانه شما را آشکار می کند. شما دیدگاه منحصر به فردی به زندگی دارید و از فکر کردن خارج از چارچوب هراسی ندارید.

مغز شما دائماً با ایده‌های خلاقانه و راه‌حل‌های نوآورانه سر و صدا می‌کند. شما فردی هستید که مردم زمانی که به رویکردی تازه نیاز دارند به او روی می آورند. مراقب باشید در افکار خود گم نشوید و به یاد داشته باشید که روی زمین بمانید.

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر سگ جهانگرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، چشای تیز مثل عقاب داری!

ماهی شماره 3

اگر ماهی سوم را انتخاب کردید، کیفیت پنهان شما انعطاف پذیری است. شما کسی هستید که از سختی ها به راحتی عقب می نشینید و حتی قوی تر می شوید.

شما یک بازمانده، یک مبارز، یک جنگجو هستید. زندگی ممکن است چندین بار شما را زمین گیر کرده باشد، اما شما همیشه از جای خود بلند می شوید. فقط به یاد داشته باشید، اشکالی ندارد که در صورت نیاز کمک بخواهید.

به یاد داشته باشید، این تست قطعی نیست، بلکه فقط یک راه سرگرم کننده برای یادگیری بیشتر در مورد شخصیت شماست. نکته کلیدی این است که ویژگی های منحصر به فرد خود را بپذیرید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب ماهی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی تو 10 ثانیه این معادله را حل کنی، نابغه ریاضی هستی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل زیر آب زدن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که دو حرف اولش تکراری است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان ضرب المثل بند را آب دادن!

آزمون شناسایی تعداد ببر: در عرض 9 ثانیه چند ببر را می توانید در تصویر ببینید؟

داستان ضرب المثل از آب گل آلود ماهی گرفتن!

شرط می بندیم که نمی توانید این دنباله اعداد را در کمتر از 20 ثانیه شکست دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا