;
تفریح و سرگرمی

چه کسی قاتل فراری را در خانه خود مخفی کرده است!؟

سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک: تصویر سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک، شامل دو تصویر مجزاست. دو زوج جوان در تصویر سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک دیده می شوند. به باور طراح آزمون، یکی از این دو زوج یک قاتل را مخفی کرده اند. به نظر شما کدام زوج این کار را کرده است؟ آیا جرأت این را دارید که خود و توانائی های خودر را با سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک امتحان کنید. آزمونی که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان در این معمای تصویری توانستند آن را حل کنند.

به گفته طراح این آزمون، فقط یک نابغه واقعی که دارای چشمانی تیزبین چون عقاب و دقت و تمرکزی همچون کارآگاهان پلیس باشد، می تواند آن را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای رمزگشایی و تحلیل خود را ارائه دهند. فرصت را غنیمت شمرده و با کمک سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک بررسی کنید که مهارت های منطقی و شناختی شما چگونه است؟ آیا می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را رمزگشایی کنید یا خیر؟ با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام گل است که اگر حرف اولش را حذف کنید روی آب شناورمی شود!؟

سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک

شما همواره می توانید جذاب ترین، پیچیده ترین و چالش برانگیز ترین سوالات و  معماهای تصویری را به همراه پاسخ در مجله خبری چشمک دنبال کنید. همکاران ما در مجله خبری چشمک تلاش دارند با انتشار این معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم بزنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. پس با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان و نزدیکان خود همرسانی کنید.

اگر اغراق نباشد، معمای شناسایی زوج مشکوک آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز معمای شناسایی زوج مشکوک باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک را بررسی کنید.

دو زوج جوان در تصویر سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک دیده می شوند. به باور طراح آزمون، یکی از این دو زوج یک قاتل را مخفی کرده اند. به نظر شما کدام زوج این کار را کرده است؟ اگر در 5 ثانیه این فرد  را شناسایی کنید شما یک نابغه هستید.

شاید بپسندید: اگر حرف A را در بین اعداد 4 پیدا کنید،تمرکزتان 20 هست!

سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک

شاید بپسندید: در نگاه اول چند گربه در تصویر دیدی تا بگم در زندگی چقدر سرسخت و مقاومی!

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست هوش: با حرکت دادن 4 تا چوب کبریت 3 تا مربع درست کن!

 

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی آقاست و خودش را بین خانما جا زده!؟

پاسخ معمای شناسایی زوج مشکوک

احتمالا درجه سختی سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک، شما را گیج کرده است و هنوز به دنبال پاسخ هستید. اشکالی ندارد. می توانید زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید. به دنبال یک نشانه کوچک باشید تا این آزمون را رمزگشایی کنید.

بیشتر بخوانید: درون گرایی یا برون گرا| فقط بگو مجذوب کدام عکس شدی!؟

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام شکلک با بقیه فرق داره!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره از زندان فرار کنه!؟

پاسخ سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک: برخی زن و مرد جوان سمت راستی را متهم دانسه اند، آنهم بواسطه عصبی بودن. اما باید گفت که این مسئله نمی تواند سبب شود که ما آنها را متهم اعلام کنیم. به واقع زوج سمت چپی یک قاتل را پنهان کرده اند. آنها خود را خوشحال نشان می دهند تا کسی مشکوک نشود. همچنین به پنجره خانه آنها با دقت نگاه کنید. سایه یک مرد دیده می شود که خود را مخفی کرذه. احتمالا او خواسته اوضاع را رصد کند تا در صورت لزم سریعاً فرار کند.

بیشتر بخوانید:تست هوش: به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

پاسخ سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی زوج مشکوک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:  آنچه که جان گاوچران را تهدید می کند را شناسایی کنید!

 

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدامیک از این 3 خانم همسر آقای رئیس است!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت تمرکز: تفاوت دو تصویر دختر سوارکار را پیدا کنید!

 با دلیل بگو کدامیک از آدمای کافه آدمکش هست؟

چیستان: آن چیست که هر جایی می رود ولی از خانه اش بیرون نمی آید!؟

اگر در نگاه اول قاتل زن بیچاره را پیدا کردی، واقعا نابغه و باهوشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا