;
تفریح و سرگرمی

آیا آنقدر تیزبین هستی که 3 پاندای متفاوت را پیدا کنی!

معمای تصویری پاندای متفاوت: شما یک محدودیت زمانی برای پیدا کردن پانداهای متفاوت در تصویر دارید. سطح تمرکز و مشاهده خود را با این معمای تصویری آزمایش کنید. همین حالا شروع کنید!

چالش های تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای افرادی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش ها، معمولاً شامل پیدا کردن یک شخص، یک حیوان، یک شی، یک عدد یا یک نقص در یک تصویر خاص است. در برخی موارد گذاشتن محدودیت زمانی، حل این چالش ها را پیچیده می کند. با معمای تصویری پاندای متفاوت و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل بند را آب دادن!

معمای تصویری پاندای متفاوت

امروز معمای تصویری پاندای متفاوت برای شما آورده ایم، مهارت های شناختی و توانایی های ادراک شما را به حداکثر می رساند. موضوع اصلی این آزمایش پاندا است.

در تصویر تعداد زیادی پاندا دیده می شود. در نگاه اول هیچ تفاوتی با هم ندارند. اما 3 تا از پاندا ها با دیگری متفاوت است. اگر قدرت دید، دقت و تمرکز شما عالی باشد می توانید در یک نگاه پاندای متفاوت را در معمای تصویری پاندای متفاوت شناسایی کنید.

تصویر ما پر از پاندا است. همانطور که اشاره شد آزمون امروز این است که 3 پاندایی که با دیگر پانداها متفاوت است را پیدا کنید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید! اگر آماده هستید به تصویر معمای تصویری پاندای متفاوت با دقت نگاه کنید!

شاید بپسندید:  آزمون شناسایی تعداد ببر: در عرض 9 ثانیه چند ببر را می توانید در تصویر ببینید؟

معمای تصویری پاندای متفاوت

احتمالاً بپسندید: یکی از این هیولاهای خنده دار را انتخاب کنید، بعدش نتیجه را بخوانید! شگفت زده خواهید شد!

.

.

.

 

شاید بپسندید:اگه تو 6 ثانیه 3 تفاوت تصویر دو گربه را پیدا کردی برا خودت اسپند دود کن!

.

.

.

.

اختمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل خوشی زیر دلش زده!

پاسخ معمای تصویری پاندای متفاوت

اگر خود را تیزبین می دانید، می توانید در یک نگاه پاندای متفاوت را پیدا کنید. احتمالا شما توانسته اید این 3 پاندا را شناسایی کنید. همانطور که اشاره شد، برای انجام معمای تصویری پاندای متفاوت فقط 5 ثانیه یا همان یک نگاه فرصت دارید. شما با این تست، مهارت های تصویری خود را امتحان کرده اید.

اگر نتوانسته اید این تست را حل کرده باشید، تنها 10 درصد موفق به یافتن پاسخ صحیح در زمان تعیین شده شدند. با دقت به ستون ها و ردیف ها نگاه کنید تا پانداهای متفاوت را پیدا کنید. این معما از درجه سختی بالایی برخوردار است، به همین دلیل تعداد کمی از کاربران موفق به غلبه بر آن شدند. اما اجازه ندهید که شما را دلسرد کند. همیشه یک شانس دوم برای رسیدن به نتیجه وجود دارد. دست از تلاش برندارید. در ادامه، پاسخ معمای تصویری پاندای متفاوت را به شما می‌دهیم تا بتوانید خودتان بررسی کنید که پانداهای متفاوت در کجاست.

شاید بپسندید: با انتخاب یک ماهی می توانید زوایای شخصیتی خود را بهتر بشناسید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان شتر را خواستند نعل کنند قورباغه هم پايش را بلند کرد!

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل از آب گل آلود ماهی گرفتن!

پاسخ معمای تصویری پاندای متفاوت

امیدوارم از معمای تصویری پاندای متفاوت امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: 3 تفاوت تصویر سگ جهانگرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، چشای تیز مثل عقاب داری!

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی تو 10 ثانیه این معادله را حل کنی، نابغه ریاضی هستی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: حکایت ضرب المثل زیر آب زدن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که دو حرف اولش تکراری است!؟

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شرط می بندیم که نمی توانید این دنباله اعداد را در کمتر از 20 ثانیه شکست دهید!

انتخاب یکی از نقاشی ها، نکات جالب درباره ویژگی های شخصیتی تان ارائه دهد! باور نداری، امتحان کن!

3 تفاوت دو تصویر اردک کارتونی را پیدا کنید؟| بیشتر افراد در 10 ثانیه موفق نمی شوند!

داستان ضرب المثل مرغ همسایه غاز است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =

دکمه بازگشت به بالا