;
تفریح و سرگرمی

چقدر متعهد و مسئولیت پذیری!؟ | فقط بگو در نگاه اول ابر دیدی یا ماهی تا بهت بگم!؟

تست شخصیت براساس درک اول: با انجام این تست شخصیت که در واقع یک تصویر توهم نوری است خواهید فهمید که چه اندازه در امور مختلف دارای تعهد و مسئولیت هستید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس درک اول همراه شوید. تست های شخصیت تصویری می توانند به خوبی شما را منعکس کنند. کافی است فقط صادق باشید و آنچه را که در ابتدا می بینید را پذیرفته و سپس به بخش تفسیرها مراجعه کنید.

شاید بپسندید: داستان تاریخی حماقت بشر انتها ندارد!

تست شخصیت براساس درک اول

توهمات نوری برای قرن ها منبع جذابیت بوده اند و اکنون از آنها برای آشکار کردن جنبه های پنهان شخصیت ما استفاده می شود. همین آزمایش به روشی محبوب برای کشف نقاط قوت و ضعف ما تبدیل شده است. در این مقاله، نحوه کارکرد آن را بررسی خواهیم کرد و چگونه می تواند به شما کمک کند تا دریابید که آیا مشکلات تعهد دارید یا خیر؟ با مله خبری چشمک و تست شخصیت براساس درک اول همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه عدد مخفی این تصویر را تشخیص بدی، چشات هیچ مشکلی نداره!

تست شخصیت براساس درک اول

شاید بپسندید: شخصیت محافظه کار یا ماجرا جوی خود را با این تست شخصیت کشف کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل آخرش معلوم شد توی ظرف یارو چی بود

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان جذاب و شنیدنی: شهری که همه مردمش دزد بودند!

تفسیر تست شخصیت براساس درک اول

توهم نوری بسته به چیزی که ابتدا می بینید می تواند متفاوت باشد. در اینجا چند تفسیر رایج وجود دارد. اکنون که برداشت خود از تصویر را داشته اید می توانید به تفاسیر هر برداشت مراجعه کنید.

شاید بپسندید: اگه تو 10 ثانیه اشتباهات آشپزخانه خانم خانه دار را پیدا کنی، دقت و تمرکزت مثل عقابه!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:قابل توجه چشم عقابیا: اگه قدرت دید بالا دارید تو یه نگاه بگید که گربه کجای تصویر قایم شده!

تست شخصیت براساس درک اول

دیدن ابر

اگر ابتدا ابر را ببینید، ممکن است از بیرون قوی و انعطاف پذیر به نظر برسید، اما در درون حساس هستید. این حساسیت باعث می شود که شما در برابر حرف ها و اعمال دیگران آسیب پذیر باشید. ممکن است به دلیل ترس از درد عاطفی، تعهد به روابط طولانی مدت برای شما دشوار باشد. میا یلین، خالق این تصویر، توضیح بیشتری داده است. او می گوید: «شما از این ایده که با کسی کنار بیایید متنفر هستید و هنگام وارد شدن به یک رابطه، استانداردهای بسیار بالایی دارید.»

شاید بپسندید:اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر دخترک جلو آینه چیه!؟

دیدن ماهی

اگر ابتدا ماهی را ببینید، ممکن است این ذهنیت در شما وجود داشته باشد و درک کنید که زندگی کوتاه و ارزشمند است. به احتمال زیاد فرصت ها را غنیمت شمرده و انرژی خود را از صمیم قلب روی چیزهایی که مورد علاقه شما هستند سرمایه گذاری می کنید. میا توضیح می دهد که: “شما این ذهنیت را دارید که از آنجایی که زندگی کوتاه است، باید ما نیز به بهترین شکل زندگی کنیم.”

شما ابتدا ماهی یا ابر را دیدید؟ امیدوارم از این تس ها به عنوان بخشی از سرگرمی و پرت کردن حواس از مشکلات و دل مشغولی های روزمره استفاده کرده باشید، اما همیشه به خاطر داشته باشید که آنها فاقد هر گونه ارزش علمی هستند. از زندگی و خودتان لذت ببرید و لبخند را بر لبان خود همیشه نگه دارید!

شاید بپسندید:اگه چشات مثل عقاب تیز باشه، شمع روشن پارک را پیدا می کنی!

امیدوارم از تست شخصیت براساس درک اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: داستان شنیدنی شیطان و زن مکار !

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از این 3 زن تظاهر می کند باردار است، کدامیکی است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: پسر مادربزرگ و پدربزرگ شماست، اما عموی شما نیست!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:در 10 ثانیه، چند گرگ را در تصویر شناسایی کردی!؟

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه فکر می کنی رو دست همه باهوشا زدی، با دلیل بگو کدوم ظرف آب زودتر پر میشه!

اگه تو یه نگاه گربه دختر گردشگر رو پیدا کنی، چشات مثل عقابه!

با پیدا کردن مقدار عددی برگها و گل، معادله آخر را حل کن!

حکایت مرد گل خوار و عطار قند فروش از داستان های پرمعنای مثنوی معنوی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا